Milyen klub? (egyszer gondoltam rá, hogy be kéne lépni a "Szépen kötők és horgolók" klubjába, de aztán mégsem)
Ha minden igaz ma délelőtt belépek a "Vaterok motoron" klubba :-)) (szorítsatok a nejemnek! szegény 10 órája vajúdik, engem meg nem engednek be az influenza vírus miatt...) Ha nem erre gondoltál, akkor passz...
Nem javaslom! A hatszögacél egy bimbi szerkezeti anyag (legalábbis amit vastelepen megvehetsz -S235JR és társai-). Jó eséllyel csak taknyolásra lesz jó, vagy éppen károkozásra, pláne ha hegeszted is! Szerszámként semmiképpen nem használható!
Sokkal inkább a 8.8, vagy a 10.9 csavar és anya összehegesztése. Ez is inkább csak ellentartásra való.
Az imbusz CrV anyagú. Ez egy harmadik kategória és nem véletlenül annyi az ára...
Nagy híve vagyok a saját ötleteléssel született szerszámgyártásnak, de azért körül kell járni a témát, hogy ne nehezítsük a saját dolgunkat :-)
Az elsőt?
És nem forgott meg, nem kellett az imbusszal ellentartanod, mikor vetted le a 22-es anyát?
Vagy úgy vetted le ahogy írtam, hogy nem lazítottad ki a biztosító anyákat?
Pedig tuti kell a tiédhez is.
Max akkor nem, ha nem lazítják meg a tengely anya lecsavarása előtt az imbusz oldali két kontraanyát a villaszár alján.
Pedig azt azért illik!
Mert ha mégis megfordul benne a tengely az szerintem nem használ neki!
Ha hiszed, ha nem, épp ezt kerestem!
Hatszögacél!
Azt sokkal többet találtam, mint imbusz kulcsot 22 mm-esben!
De most hogy írod, sokkal egyszerűbb ezt megoldani M14-es csavarból!
Thx!
Veszek egy hosszabbat, gérbe vágom, és összehegesztem, és már kész is a 22-es imbusz kulcs 1-200 Ft-ból.
remélem úgy is csak 5 évente, gumicserékkor lesz rá szükség!
Ahogy mondod..egy anyát ráhegeszteni a csavarra és annyi....amíg nem volt hozzá célszerszámom így csináltam és az is ugyanolyan jó csak nem olyan szépséges....
Szólj ha esetleg kell!