Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztem, hát itt is tényleg 2180Ft!
Szólj ha esetleg kell!
Ott nincs nagy erő, ha csak nem gumis teszi fel légkulccsal(sajnos láttam olyat, elcsvarodott tengely stb.) akkor azt elbírja a hatszög anyag is...
Megnéztem közbe, ez a hivatalos Suzuki manual
Viszont kiváló minőségűek a képek benne
Milyen klub? (egyszer gondoltam rá, hogy be kéne lépni a "Szépen kötők és horgolók" klubjába, de aztán mégsem)

Ha minden igaz ma délelőtt belépek a "Vaterok motoron" klubba :-)) (szorítsatok a nejemnek! szegény 10 órája vajúdik, engem meg nem engednek be az influenza vírus miatt...) Ha nem erre gondoltál, akkor passz...
Töltsd le magad link
Nem tudom, hogy ez a Haynes féle, de valamire biztos jó
Kraven!

Klubtag vagy már?
Köszi, akkor azt hanyagolom!
Norbu!
Ezt nem értem!
Tehát:
1-a 22 anya oldali 2 db biztosító csavart lelazítod
2-lelazítod a 22-es csavart
3-kihúzod a tengelyt? (merrefelé is?)

Amit meg utána írtál, végképp nem.
Utána lazítod le, miután meghúztad?
Mit is?

Bocs, de nem értem, abban a qrv@ szerelési útmutatóban nem így írják!

Leírnád érthetően pár lépésben?

Előre is köszi!
Öööö, bocs, de nekem csak a lég-olajosé van meg. Szerintem azzal nem sokra mész...
Mammutmail.hu
jöhet nekem is
csomy@freemail.hu

;)
Igazi alapos alapmű!
Nem javaslom! A hatszögacél egy bimbi szerkezeti anyag (legalábbis amit vastelepen megvehetsz -S235JR és társai-). Jó eséllyel csak taknyolásra lesz jó, vagy éppen károkozásra, pláne ha hegeszted is! Szerszámként semmiképpen nem használható!

Sokkal inkább a 8.8, vagy a 10.9 csavar és anya összehegesztése. Ez is inkább csak ellentartásra való.

Az imbusz CrV anyagú. Ez egy harmadik kategória és nem véletlenül annyi az ára...

Nagy híve vagyok a saját ötleteléssel született szerszámgyártásnak, de azért körül kell járni a témát, hogy ne nehezítsük a saját dolgunkat :-)
Tényleg nagyon jó ez a manual
Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem
Így van,nem lazítottam meg,sőt nyomatékkulccsal még húztam is rajta.Csak visszarakáskor kell meglazítani,miután a tengelyt meghúztad nyomatékra.
Az elsőt?
És nem forgott meg, nem kellett az imbusszal ellentartanod, mikor vetted le a 22-es anyát?
Vagy úgy vetted le ahogy írtam, hogy nem lazítottad ki a biztosító anyákat?
Én cseréltem nem kellett....
Pedig tuti kell a tiédhez is.
Max akkor nem, ha nem lazítják meg a tengely anya lecsavarása előtt az imbusz oldali két kontraanyát a villaszár alján.
Pedig azt azért illik!
Mert ha mégis megfordul benne a tengely az szerintem nem használ neki!
A 22-es imbusz az minek lell kerék kivéltelhez?Érdekes nekem nem kellett....
Azért ha megtennéd, és nem lenne olyan drága, csak beruháznék egyre!
22-es és 36-os dugókulcs fejet nem árulnak ott véletlenül 1/2 "-osban?
Úgy lesz mint írtam!Igazi célszerszám lesz!
Ha hiszed, ha nem, épp ezt kerestem!
Hatszögacél!
Azt sokkal többet találtam, mint imbusz kulcsot 22 mm-esben!
De most hogy írod, sokkal egyszerűbb ezt megoldani M14-es csavarból!
Thx!
Veszek egy hosszabbat, gérbe vágom, és összehegesztem, és már kész is a 22-es imbusz kulcs 1-200 Ft-ból.
remélem úgy is csak 5 évente, gumicserékkor lesz rá szükség!
...mindenben igazad van...
Holnap felsétálok a barkácsba, és utána felírom ide az árát!
Igen, pontosan így gondoltam
Ahogy mondod..egy anyát ráhegeszteni a csavarra és annyi....amíg nem volt hozzá célszerszámom így csináltam és az is ugyanolyan jó csak nem olyan szépséges....