A képen egy 650 van. A levegős 650 blokkja fekete, a 600-é szürke, a 750-é is szürke, az 1200-é fekete.
Teljes a káosz? :D
A láncfeszítő valóban prizmás az összes 1.2-n, és alu, a kisebbeken vas.
650-ből két évjárat is olajos, a K5 és a K6. Mindkettő már a vizes optikája. Mivel a nagy mindig késik egy évet, így ilyen "hibrid" a nagyból csak 1 modellévben készült, 2007ben jött a sötét injektoros korszak
Én vidéken lakok Debrecen mellett, és még nem nagyon láttam nyomatékkulcs használatát sehol, pedig elég sűrűn járok szervizekbe mert tgk. sofőr vagyok, én is érzésre húzom a csavarokat, nem mondom hogy nem nyúlnak ki a csavarok (eddig még nem vettem észre) de még lelazulni sem lazult le 1 se. Egyébként én is most töltöttem le a bandit "kézikönyvet", eddig fogalmam nem volt hogy milyen nyomatékkal húzzam a csavarokat pedig kulcsom van de nem használom. A másik, teherautó hengerfejt húztunk nyomatékkulccsal és a tízen pár csavarból 2 téptünk bele úgyhogy az se teljes biztos.
1200-as 2003-as manualt nem találtam meg. Tudnátok segíteni?
Teljes a káosz? :D
A láncfeszítő valóban prizmás az összes 1.2-n, és alu, a kisebbeken vas.
Ezt a motort jól ismerem, mert Szőkekapitányé!
wiki
Van letölthető, de fizetős az is
Lehet nem voltam egyértelmű.
GSF 650SA K7 és GSX 650F K8 - hoz nem találok sehol!