Na.
Kerékszerelés.
Tudom, vannak itt akik csípőből vágják.
Ez az írás nem azoknak szól, hanem az olyan balf@szoknak, mint én is.
Szóval az első imbusz nem 22mm, hanem 24, és 2.800 Ft az ára, tehát olcsóbb egy 16x150-es csavart meghajtani, és máris megvan az "imbusz pótlék", 200 Ft-ból.
Sajnos a hátsó féknyerget a vizesen is le kell venni.
De!
Hogy ne legyen eccerű, az egyik csavarja 12-es a másik 14-es.
Szerencsére az első az mind 12-es.
Szóval egyenlőre ennyi, még kb 2-3 nap, míg beszerzem a kis nyomatékkulcsot is (5-től 25 Nm-ig), mert nagy az van (25-től 300 Nm-ig) meg a szükséges dugókulcs fejeket és akkor jöhet a kerékszerelés!
Daty!
Mutatnék én élőben is modellautót,de még,ha túrán össze is futunk,oda akkor is macerás elvinnem,meg ez már nem versenyautó(befejeztem a versenyzést)ez csak hobbi és csak elektromos offroad,nem olyan látványos mint a nitrós....lassabb is jóval,azért 90-et ez is elmegy...kb 3sec alatt 80 -on van:DDDD
a fura váltás oka,h a TL-ből autó lett munkába járás miatt..
nem ecsetelném,h mekkora különbség van a kettő között,de
mivel nem volt annyi pénzem,h valami nagyobbat vegyek és elég jutányos áron volt az RF így ez lett..
ha csak kocsim lenne attól mérföldekkel jobb ez is és azért ha csak 400is akkor is motor..
Ha van egy kis kézügyességed könnyen ki tudod szerelni, én se vagyok szerelő, sőt nagyon hülye vagyok hozzá és türelmem sincs, de 10 perc alatt kényelmesen kiszedem az 1 kereket. Nekem a hátsó szokott gondot okozni mert mindig kínlódok a távtartókkal meg a tárcsával. Egyébként az olaj levegősnél le kell venni a féknyergeket mert nem fér ki tőle a kerék.
A vizesen az első kijön a féknyergek között?
tud valaki elado 1200felnit nagyon jo aron?meg 1 lengövilla is kellene,itt az sem baj ha nagyon serült
Kerékszerelés.
Tudom, vannak itt akik csípőből vágják.
Ez az írás nem azoknak szól, hanem az olyan balf@szoknak, mint én is.
Szóval az első imbusz nem 22mm, hanem 24, és 2.800 Ft az ára, tehát olcsóbb egy 16x150-es csavart meghajtani, és máris megvan az "imbusz pótlék", 200 Ft-ból.
Sajnos a hátsó féknyerget a vizesen is le kell venni.
De!
Hogy ne legyen eccerű, az egyik csavarja 12-es a másik 14-es.
Szerencsére az első az mind 12-es.
Szóval egyenlőre ennyi, még kb 2-3 nap, míg beszerzem a kis nyomatékkulcsot is (5-től 25 Nm-ig), mert nagy az van (25-től 300 Nm-ig) meg a szükséges dugókulcs fejeket és akkor jöhet a kerékszerelés!
Mutatnék én élőben is modellautót,de még,ha túrán össze is futunk,oda akkor is macerás elvinnem,meg ez már nem versenyautó(befejeztem a versenyzést)ez csak hobbi és csak elektromos offroad,nem olyan látványos mint a nitrós....lassabb is jóval,azért 90-et ez is elmegy...kb 3sec alatt 80 -on van:DDDD
nem ecsetelném,h mekkora különbség van a kettő között,de
mivel nem volt annyi pénzem,h valami nagyobbat vegyek és elég jutányos áron volt az RF így ez lett..
ha csak kocsim lenne attól mérföldekkel jobb ez is és azért ha csak 400is akkor is motor..