Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát lehet jön majd valaki aki tud valami okosat mondani, de 250-es japán belpiacra készült. Gyakorlatilag nincs hozzá alkatrész
Sziasztok. 250-es bandithoz hol tudok szerezni alkatrészeket (neten). Pl vezérműláncot.
Na hallod.
Öv környékén elég gázos lehet a dolog.
Csodálkoztam volna...
Nem...
A lég-olajosról a hátsó nyerget nem kell leszedni kerékszereléshez, kijön tőle a kerék.

A vizesen az első kijön a féknyergek között?
Nem volt vicces mikor feljött az övemig az a gyösz.
hello
tud valaki elado 1200felnit nagyon jo aron?meg 1 lengövilla is kellene,itt az sem baj ha nagyon serült
Természetesen nem zavarsz.
Jól van naaaa, nem tarthatok mindent fejben!
Na.
Kerékszerelés.
Tudom, vannak itt akik csípőből vágják.
Ez az írás nem azoknak szól, hanem az olyan balf@szoknak, mint én is.
Szóval az első imbusz nem 22mm, hanem 24, és 2.800 Ft az ára, tehát olcsóbb egy 16x150-es csavart meghajtani, és máris megvan az "imbusz pótlék", 200 Ft-ból.
Sajnos a hátsó féknyerget a vizesen is le kell venni.
De!
Hogy ne legyen eccerű, az egyik csavarja 12-es a másik 14-es.
Szerencsére az első az mind 12-es.
Szóval egyenlőre ennyi, még kb 2-3 nap, míg beszerzem a kis nyomatékkulcsot is (5-től 25 Nm-ig), mert nagy az van (25-től 300 Nm-ig) meg a szükséges dugókulcs fejeket és akkor jöhet a kerékszerelés!
Hát a z-6-ra
Nem is kéne elhoznod, elmennék én, ha nem zavarok egy bemutató erejéig!
Mikor elfelé ment az jó volt de szembe sosem tudtam fordítva irányítani.Össze-vissza csalingáltam vele.
Daty!
Mutatnék én élőben is modellautót,de még,ha túrán össze is futunk,oda akkor is macerás elvinnem,meg ez már nem versenyautó(befejeztem a versenyzést)ez csak hobbi és csak elektromos offroad,nem olyan látványos mint a nitrós....lassabb is jóval,azért 90-et ez is elmegy...kb 3sec alatt 80 -on van:DDDD
Na ezzel én is így vagyok. Ha nagyon akarnak, krosszozzanak maminál a mazőn meg a pályán....
Nem fogom erőltetni, hogy motorozzanak. Jobb lenne, ha kihagynák. Bár nekem se kellett sok.
Ha minden igaz, ma meglesznek a kulcsok, és rövidesen kiderül, mennyit ért az anno Pannoniát, 350-es Jawát, Verhovinát kosárból összerakási gyakorlat!
Persze, érthető a dolog, csak eszembe jutott amit itt írt valaki pár napja: "inkább éhen döglök, minthogy eladjam"
a fura váltás oka,h a TL-ből autó lett munkába járás miatt..
nem ecsetelném,h mekkora különbség van a kettő között,de
mivel nem volt annyi pénzem,h valami nagyobbat vegyek és elég jutányos áron volt az RF így ez lett..

ha csak kocsim lenne attól mérföldekkel jobb ez is és azért ha csak 400is akkor is motor..
mondom én:-)))
Ha van egy kis kézügyességed könnyen ki tudod szerelni, én se vagyok szerelő, sőt nagyon hülye vagyok hozzá és türelmem sincs, de 10 perc alatt kényelmesen kiszedem az 1 kereket. Nekem a hátsó szokott gondot okozni mert mindig kínlódok a távtartókkal meg a tárcsával. Egyébként az olaj levegősnél le kell venni a féknyergeket mert nem fér ki tőle a kerék.