Ezt a bukó témát sosem értettem.
Ha megyek, fúj a szél, az zajt okoz.
De ez ezzel jár.
Akkor?
Nyitott bukóban tolom neki, néha 200 km/h val is.
Szóval nem értem.
Nagyon köszi
Emlékszem, hogy mondtad, hogy a kawáról hamar leszedted, de ez a sisak téma új nekem. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít
Azt tudom, hogy szar a sisakom, 120-nál érzem, hogy ha nem lenne az állszíj becsatolva akkor simán le is repülne a fejemről
Szeva Pali!120 felett szerintem ez se túl sokat véd én 185 cm vagyok és ezért vettem új "S"-es verziót no 150 felett ez se sokkal jobb.Ha alacsonyabb vagy lehet,hogy azért hasznossabb.Ez egy Puig márkájú de eredetileg is hasonló volt fenn csak nem ilyen "igényes".Ha érdekel odaadom ingyen csak a szállitás a Te sárod vagy eljössz érte.Űdv!Zolti
Nem engem kérdeztél, de pont olyan volt a Kawán. Talán egy tizessel kitolja a kényelmes tartományt, cserébe 70-től rázza a fejed.
Azért kényelmetlen 120 felett, mert nem jó a sisakod. Nekem is volt ilyenem. A schubi 150-ig totál komfort, shoei meg hasonló kisebb sportsisakokban meg lazán tolják a 180-at is kopasz motoron.
Zephyr 750 JDM, barontól véve. Én az ismerőstől vettem, aki a barontól szerezte, megvételtől kezdve előttem volt a gép. 36 ezerrel vettem át. Mikor 60 ezenél blokkbontás jött, őssze lehetett érinteni a primer lánc két ágát. Alsó hangon 150e lehetett benne.
Lehet, h tekerik, de több helyen olvastam, hogy a japánok összességében nagyon keveset vezetnek autót-motort egyaránt, mert borzalmas dugók vannak, hosszú a tél, és nagyon fejlett az elővárosi vonathálózat.
Szevasztok Banditák!A Red Baronhoz szeretnék hozzászólni.Úgy tiz éve vettem a 750-es Banditomat náluk .Igen előzékenyek voltak kicsit engedtek az árból de igy visszagondolva elég drágán vettem a vasat,bár akkor még kissebb volt a választék.A moci 3 éves volt és 5 évig használtam.Ez idő alatt semmi de semmi meghibásodás nem történt csak szervizeltem,pedig jóval többet is motoroztam és ésszel ugyan de húztam a gázt rendesen.Egy dolgot nem szabed elfelejteni:adnak rá 6 hónap GARANCIÁT és a hozzászolásokat olvasva azért bele lehet"nyúlni" renedesen.Egy biztos elég drágák de megbizhatóak szerintem.Ilyen volta a mocim./Régi szép idők/
Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt a témához a GSF 1200-zal kapcsolatban igy biztos vagyok már a döntésembe a Redbaronnál ilyen árakon nem szabad motort venni. Köszönöm!
Nehogy má' azt higgyétek, hogy a japánok nem tekerik vissza az órát, sőt. Hozzánk sok konténeres japán belpiacos vasat hoznak be Odesszán keresztül, a legtöbb '90-es évekbeli motorban érdekes módon leginkább összesen tizenvalahányezer Km szokott lenni
A km biztosan nem stimmel, hátul egy Sunstar lánckerék van, az meg nem a gyári. Ráadásul a feliratok tipográfiája sem okés a fejidomon, meg is volt hempergetve.
Amúgy a baronnál lehet alkudni, ha hitelezel, akkor meg pláne. De csak végső esetben, ha tényleg nem tudsz máshogy hitelt intézni.
Meg még egy...nekem is van autóhitelem(többet nem lesz), kollégám viszont szabadfelhasználású személyi hitelt vett fel, kb ugyanannyit mint én, jelentősen jobban járt. Szóval nézd körbe jól a lehetőségeket.
Tavaly nyáron benéztem unatkozásiból a törökbálinti Red Baron-hoz. Az összes motor alapból jelentősen túl van árazva, max. lélegzetet vennék náluk Ez nem tetszik? (ha mindenképpen görbevázas) Valszleg alkuképes...
Szerintem holnap hívd fel Őket, hogy szeretnél venni egy gsx-r.-t 2 milkáért, de szeretnél beszámittatni egy nagyon szép 96.-os belpiacos banditot kevés kilóméterrel. Dobsz egy hátast ha megmondják mennyit ér.
Ha megyek, fúj a szél, az zajt okoz.
De ez ezzel jár.
Akkor?
Nyitott bukóban tolom neki, néha 200 km/h val is.
Szóval nem értem.