Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a következő módon választottam a Banditot.
Japán cuccok (legyen az bármi) sosem voltak szarok. Autóban is a legprecízebbek közé tartozik. Tehát a motor japán. Utána jött a kategória: chopper, sportmotor, endúró kizárt, csakis túra.
Utána jött az esztétikum és az ár. És az ár mindent eldöntött.
Ennyi. Nem dobtam be semmiféle hókuszpókuszt, nem néztem át röntgenrajzokat, hanem olvasgattam pár fórumot. A tesztek általában elfogultak, elolvasni lehet, de szűrni kell az információkat. A vásárlók észrevételei, tapasztalatai is szintén adnak valamennyi támpontot. Különben meg akármilyen gépet veszel, tutira lesz aki lehúzza majd a véleményével a döntésedet.
2008 nyara óta megvan, 25e van benne és semmi bajom vele az égegyadta világon. Ráülök, megy, pont. Nem barkácsolok rajta semmi komolyabbat, nekem így jó ahogy van. Elégedett vagyok vele. Ha majd nem leszek, azt is meg fogom írni, hogy miért. De erre egyelőre úgy látom, nem sok esély van. Ámen.


e-mail ment
Jah, és mióta is van ez a rettenetes nagy probléma? vagy 6 éve?
Hát szerintem a magadfajta ember miatt van az a mondás, hogy a zsenit és az örültet csak egy hajszál választja el és néha elég nehéz eldönteni, hogy ki melyik oldalán van ezen hajszálnak
Egy bajom van a banditommal, hogy nem fekete
Értem, ha esetleg tudsz még ilyen jó áron, gondolj rám
István, azt hagy kérdezzem már meg, hogy mi alapján választottad a jelenlegi motorodat?
Ismerősök esetleg szereltél ilyeneket vagy olvastál róla valahol.
Mert az átlag ember gondolom úgy tud választani, hogy utána olvasgat, hall ezt azt róla.
Én nem vagyok szerelő, sőt ismerőseimnek sincs, tehát maradt az irodalom.
Azért valljuk be, abban a típusban van még egy pár példány amit lehetne választani.
A választottadban is van biztos negatív dolgok, hiányosságok, de így szereted.
Mi meg így.
Üdv.Gábor
Passz. Az utolsó menés a régvel és az újjal közt sok 3 hét telt el, ráadásul tél volt, nem nagyon mentem szerpentinezni. Az ember meg hajlamos ezt azt belemagarázni
Hello!

En nem gyözködök senkit, csak a merleg masik oldala vagyok. Javareszt, talan nem tulzas ajnarozzatok egymast, hogy mlyen jl döntöttetek, es milyen hibatlan motorotok van, mert ezt olvasni mindenhol. De valojaban ki irna rola rosszat, ez nem jo szo, ki irna meg a valosagot? Az ujsagok? Akkor ki adna nekik motort , ha tenyleg az igazat irnak le. Nem piszkitanak a feszkükbe, nem hülyek ök sem! Egyetlen ujsagot sem veszek, mert semmi erdekes nincsen benne ami felborzolna az idegeimet,, hascak az nem hogy baromsagokat hordanak össze felületesen pongyolan fogalmazva. A tesztek akar alt. isi 6 ora kemia oran is irodhatnak, meg legalabb annyi ujat tudunk meg belöle, mint hogy a viz oxigen meg hidrogen, a gumi meg tapad.
Akkor ragtam be rajuk mikor 2001 környeken az "izomgepeket" teszteltek. A suzuki elsö alkalommal alig csuszott le az elsö helyröl, fel ev mulva X11 heyett cb 1300 volt, ekkor eppen hogy nem lett utolso a 4 közül. Az öreg ugyancsak veteran konstrukcios xjr-t tudta CSAK maga alagyürni. De akkor meg naiv voltam...es probaltam hinni.
Ha az 1400 eladasi statisztikakat nezed, biztos sehol nincs a bandihoz kepest. De ugyan kerem mar araulja el valaki , hogy 2000 utan milyen sikeres kampanya es üzletpolitikaja volt a suzukinak a masikakhoz kepest. Idiota modon sajat vetelytarsat csinalt maganak , hiszen a banditot , es az 1400et parhuzamosan futatta! Ki csinal meg sajat maganak konkurenciat? Volt hogy 2 guriga volt mindegyik ara!
Ott a B-king! Mennyit varatott magara, mit telefejlesztettek abba az alom gepbe? Es hol tartanak az eladasok? Hogy agyonbasztak a hasznaltmotor piacot a 2.5 gurigas akciojukkal.
Amugy az 1400 ezert takarodott többek között a palettarol,mert nem akartak talan meg egy ugyanakkor a hibat , meg jöttek a szigoritasok es az olajos blok emisszioja, akarcsak a bandite mar nem fert a keretbe.
Es megint csak mondanam, hogy kar belemagyarazni a sikertelenseget, hszen az 1400-es pontosan szembe ment az idövel. Egy utolso lehetösegek egyike, hogy legyen egy KLASSZIKUS harmonikus alaku motorod, amiben 0 km van,nem zabalja az olajat , pattaintottak ra normalis fekeket, keramiahengert , befecskendezöt, kicsit erösebb futomüvet,mint 30 evvel azelötti tarsaira. Es az hogy valaki szembe megy az idövel, es korral , szerintem nem ugyan az mint aki meg akarja allitani az idöt. Mert szerintem ez a különbseg a ket tipus között.
En nem akarok egy 30 eves "masolattal" sportmotorkent motorozni, de elvezem a tehetelenkedeset a fokozott temponal. De akkor ott a 150 LE-es mergezett blokk, es köreaplikalt polcon talat alkatreszek. Mely igazabol mindenki tudja hogy tökeletes harmonaban van , de csupan addig meg meg nem nyitot a 98LE-s blokkot. Ha valahol megbontod az egyensulyt, mindenfele szinten komoly arat kell fizetni...
Es igen az 1400nel is, de ott nincs magasabb elvarasod,mert teljesen mas koncepcio alapjan alkottak meg. A bandit es remhire nem ezt sugalja... (az 1400 maga a nyugalom, csak ha valaki nem tudna, nem ösztönöz nagy tempora, nemakarsz kerekezni vele, vagy gumit egetni, vagy 200 felett menni...es valljuk be kevesebb olyan motorvasarlo van aki igy megy MOTORT venni.)
Es megint hangsulyoznam hogy jo hogy többöl több marad eletben es meg van 20 ev utan is belöle par takolt, vagy megkimelt peldany.
Es hogy mekkor a hatranya, hangsulyozom föleg a technika, technologia területen a regi bandinak, arra a suzuki maga valaszolt mikor ugyanazon nev alatt kihozott egy az elödre egyatalan nem hasonlito motort (hja igen ennek is ket kereke van es eldöl). 6(!) sebesseges valto, vizhütes, nagyobb löketterfogat, befecskendezö,, talan komolyabb futomü. Es az ara mar mindjart nem annyira baratsagos.

Es hogy a Banditrol jo tesztleirasok vannak?! Igen de mikor irtak azokat ?

Es akkor meg egyszer zaraskent a vegen. Ti itt JAVARESZT felhasznalokent irogatjatok a hozzaszolasaitokat, meggyözödeseteket, es überelitek egymast. Ram tömenyebb formaban zudult a tapasztalat mind jo, es mind rossz oldalrol ezekröl a vasakrol (lattam ahogy ket baratom vegigkinlodja a valtocseret , önti a kultuszba vettet hite miatt a penzt a motorba es meg igy is ugyan olyan szar marad), meg karbantartottam öket , vagy bütyköltem. Es mivel ez ecseriröl meg anno loptam egy diplomat is, igy probalom egy kicsit mas szemmel is nezni, es vizsgalni is ezeket a dolgokat, es ezert talan egy kicsitt vajtabb fül vagyok az atlagosnal, DE MEG NEKEM IS VAN UJ A NAP ALATT! :)
Ezert vagyok itt hatha tudtok meg ujdonsaggal szolgalni...

Üdv

Istvan
Láncolajzó: link
Annyiért én se szaroznék vele, de csak sokkal drágábban láttam, bár nem nagyon néztem utána, csak eszembe jutott amikor szóba került. Sokkal jobb lett tőle az irányíthatóság?
Én megmondom a méreteket(TÜV ös Lucas), de az esetleges kutyacsonttörésből származó balesetekért felelőséget nem vállalok Ugye oda szívósság is kell, nem elég a Rockvell :D

Btw, Steeldogtól vettem. 5 ezerért....
Senki se mondta, hogy sima acélból lenne. Mindenféle anyag van nálunk, szerszámot is készítenek, meg tudják mérni az eredeti keménységét és ugyanolyanra megcsinálni.
Szerintem ha kartonpapirbol kivagod magadnak olloval akkor meg olcsobb lesz, es kb ugyan annyit fog erni mint amit havarod vag ki neked valami altalanos acelbol AS tolerancia szerint.
És mennyivel kisebb a kutyacsont? Gondoltam vágatok a lézeres haverommal, mert nem olcsó az sem.
Üdv,hát nagyon nem tudtál meggyőzni,de tényleg igaz dolgokat irsz.A váltom még hál"istennek" működik.A fékekkel különösebben semmi gondom,hiszen túra motorról beszélek.már higgadtabb,vagy"rutinosabb"vagyok.Valóban a hátsó elég kevés.Na de az 1.4 sem volt valami fényes.Az olcsóság?Hát kinek-mi?Irod a fejlesztéseket,és a piacot.Ha jól tudom a Gsx gyártását talán az érdektelenség miatt szüntették meg.Talán ebben az a jó,hogy egy ilyen 20-éves teknológia még mindig a piacon van,és látod,még mindig mennek előre,legalábbis próbálkoznak.Egyébként örülök hogy itt vagy mert,biztos lesznek kérdéseim,ha elakadok valamiben.Üdv,Endre
Kisebb kutyacsont=magasabb a hátulja
Köszi az infót!
Ha tudnám biz isten elárulnám :)
de én már igy vettem :)
azóta csak egy egy foggal kisebb fogaskerék került előre és egy sport dob hátra :)
de a felni fel van polirozva szerintem elég sok helyen meg lehet csinálni/csináltatni
És tulajdonképp elég megvenni a főfékhengert mert azzal az lesz amit K.István írt...........a nagyobb munkahenger akkor kell ha folyamatosan elmelegíted a féket tehát pályázol vagy vadul szerpentinezel...amúgy felesleges....
Nem azt mondtam, hogy szar hanem, hogy ha nem cserélsz felső munkahengert hozzá akkor rosszabb lesz mint előtte mert az eredeti keveset nyom hozzá.... ......tehát jó az, de csak ha megveszed a hozzá való főfékhengert is...
Kecskeméti Merkantilnál lehet alkudozni, vagy amit kiírnak az fix ár?
Premo elárulod, ki csinálta a felniket?
SK?
A vez lanc nyulatsagat en is kerdeztem, nalammal okosabbaktol, de az igazi valasz az, hogy amig a feszitö megy utana, addig meg jo. Nem igazan van rola ertek leirasokban.
A fötengely es a valto ket tengelye egy sikban van ott nyilik az egesz blokk függöleges iranyban. Ott az osztosikja.
Azt kellett volna mondani nekik, hogy ALÁTÉT (mint Róka az Üvegtigrisben)