Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, már érdeklődtem, de 15e-t mondtak a hengerfej tömítésre
biker-wordnél 12e Na erre varjunk gombot
Akkor posta......van még más tömítéskészítő is, gugli haver megmondja...
De, különszedtem. Miért, baj?
Igen ezt már Zöldi is említette, de mivel én nem vagyok pesti nem egyszerű odáig munkaidőben eljutni.
Vágod, 4 karbi van. külön szedted őket? Ugye nem?

Mondtam én a Jókay teret, ugyi?
A jókai téren minta alapján pillanatok alatt elkészítik fillérekért.....két tömítéses is van egymással szemben....
Nem egészen értem a kérdést, de mindent szétszedtem, kipucoltam amit lehetett. Ha egyszer sikerül normális áron hozzájutnom egy hengerfej tömítéshez, össze is raknám már az egészet, beállítanám a karbiszinkront, mert vasárnapra 10 fokot mondanak
Múltkor pont agyaltam ezen a rugóstag dolgon, biztos bátrabban használom, mintha az enyém is pumpálna néha...Aztán rájöttem, hogy a mai napig a gyári állában díszeleg mind a húzó, mind a nyomófokozat :D :D :D
legalább a karbitestket is szétkaptad?
Nem akarlak eltántorítani, sőt! Én is inkább otthon barkácsolok
És valóban, én vagyok a f@sz, nem tudom miért gondoltam, hogy ki kell venni a karbisort a tű állításhoz, pedig már szedtem szét az egészet darabokra Ráadásul nekem is görbevázasom van
Szerintem az sem egy nagy trükk. A tank amúgy is lent van. A karbisor tetején lévő csavarokhoz is hozzáférni... Fedő le, membrán ki, schuber ki, tű állít, fordított sorrendben vissza.

Nem értem miért akartok eltántorítani? Úgy sem fog sikerülni! :-)

Pl.:
Annak idején a "tuning" Pannoniám főtengely együttesét (ftengely, mágneslendkerék, primer fogaskerék) másfél napig egyensúlyoztam ki statikusan. No az babra meló!

CDI gyújtótekercset tekertem kézzel nem tekercstestre, hanem a vasmagcsillagon a helyére. 3800 menet soronként lakkozva, kétsoronként szigetelve. Csaknem 2 hétig készült, de azóta is üzemel.

Szóval az eszementség részemről adott. Úgysem hagyom abba, amíg nem teljesen OK...
Az alapjárat állítás nem is nagy trükk sztem se, de a tűt feljebb vagy lejjebb pakolni, már szívósabb főleg ha nem találod el elsőre
Próbálkoztam már pár megoldással a belső csvarok tekergetéséhez, de végül csak megvettem mind a 3 féle 45-90°-os csavarhúzót mert hiába vettem először egyet az egy másik motorhoz nem fért oda.....
Egyenesvázashoz még nem volt szerencsén. Görbevázason nem egy nagy trükk, adja magát a menet.

Az égési sérülések is beleférnek. Mivel nem ebből akarok megélni és normál üzemben bőven elég minden 2-4 szinkron után csinálni, tehát 1-2 évente egyszer elviszi egy napomat. Na bumm!

Sok olyan dolgot megoldottam már pórias szerszámokkal, amire mások azt mondták, hogy lehetetlen :-)

Ide is van egy ötletem: Van a lefolyótisztító "karom". Gyakorlatilag egy flexibilis csőbe húzott bovden gombnyomásra nyíló-záró fogókarmokkal. A flexi csövet kimerevítem rádiusszal a fogókarmokat lekapom és felforrasztok egy kisfejű csavarhúzót. A kellő nyomatékot bőven átviszi, 300 Ft-ből megvan és nem kell benyúlkálnom a karbisor alá :-)

Gyertyacserében meg már gyakorlatom van :-))
Kiszedni a karbisort szerintem is kb 30-45 perc, meg kb visszaszerelni is a motort eredeti allapotaba. Legalabb is az egyenes vazason. De ez alol kivetel a az uccso 2006(?)-os . Na az nagyon el van baszva, hogy a tank hatso tartokonzoljat behegesztettek, es nem lecsavarozhato. Gondolom igy meg olcsobb lett!Gratulalunk Emese!
A üveggyertyazas nem igen uszhto meg nehany egesi serüles nelkül. Ez boritekolva van, mert 100-120 C fokos blokk süt rendesen. Es ilyen hömerseklet mellett cserelgeti a gyertyat az üveggyertyaval nem olyan elvezetes.
Es kb az effektiv munka amig valoban az allitas folyik kb 10-20%-a a többi tökölesnek, meg berakod az üveggyertyat a gyujtokanos meghosszabitassal, ez olyan iranyba all is meg hogy lassan is a tükörkepet a robbanasoknak, es közben ne lazuljon vissza kezzel meghuzott gyertya... es közben sziszegsz az egesi nyomok miatt...
es utana jön a belsö henger....
Gixer tag? Frenetikus! Az eredeti kutyacsontokkal építettem be (a GSXR csontok alu öntvények -- szemek szélessége is nagyobb, így nem fér be). A himba új tűgörgőket kapott.

Egy hibám miatt cseréltem az olajcsövet és légtelenítettem. 12 barg nyomásra toltam a légtartályt.

Emelkedett a segge és lényegesen keményedett (mer' azt szeretem :-))) Agyon vissza állítható és tényleg érezhető minden "klikk hatása". Sokkal agilisabb lett a gép és és nem lengedezik minden kanyar-hupli kombón. Szóval nagyon megérte!
Még nem csináltam meg a hangolást. Nincs fűtés a garázsomban, -8 fokban meg finom mozgásokat igénylő feladatokat nem vagyok képes végezni :-)

Amúgy nem félek a feladattól. Lehet, hogy nem 5 perc, de mindenképp szükséges és bőven megtérül a belefektetett munka.

Anno vadásszal egy kempingasztal meg némi szerszám segítségével ~2-2,5 óra alatt leszedtük-szétrobbantottuk-totál átpucoltuk-visszaépítettük a karbisort kényszerből...
Ixil, Hurric, Laser az e-bayen....

A Bódis el van szálva horror árakon megy, németből anno Ixil karbont vagy 95 ezer körül mindennel együtt, jött. Nem tudom, sztem nagyon elmásztak az itteni-itthoni kereskedők dob árai, használni kell a netet és rendelni máshonnan. Ja és total e-legalos ezen az áron.
Így van!
Szerintem H7. 1 db a tompított, 1 db a refi.....
ó,bocsánat.
Az elsö lámpára gondoltam.
Hol?
Hy,

1250 S Bigbanditba milyen foglalatú izzó van?
Köszi
Tényleg Kraven, a gixer rugóstag hogy válik be?
Én szerencsés vagyok, van egy autószerelő haverom, így ha szerelni akarok csak átgurulok hozzá és kiszolgálom magam szerszámokkal és kellékekkel. Többek közt van digitális szinkron tesztere is, azzal lőttem be a sajátom is