Én kimentem a kútra, vettem -35 fokig bekevert fagyállót oszt jónapot.
Hiszen mi is van benne? Glykol meg desztvíz....
Az viszont érdekes, volt, hogy a gyári fagyálló feloldotta a hőtő csonkjánál a csővek BELSŐ festését. (ki az a marha aki a csővet belülről is festi?)
Na elmentem ma a Jókaira, de dolgom végezetlenül jöttem vissza
Az egyik (az Andrásiról nézve a bal oldali) azt mondta, hogy kedd-szerda
környékére tudja megcsinálni, a másik meg nem is volt ott csak egy öreg bácsi vigyázott a boltra aki azt mondta egy óra múlva ott a mester. Vártam másfél órát rá, aztán eljöttem
Hát így jártam
Fémbetétes O gyűrűt meg nem találtam sehol, így egy füst alatt megrendeltem mindent gyáriból. Hát nem lesz olcsó, de remélem most majd évekig nem kell hozzányúlnom.
Még egy kérdés: azt mondta a bal oldali tömítéses, hogy olyat nem tud csinálni senki mint a gyári csak olyan fémbetétes klingerit félét. Az sokkal vastagabb mint a gyári, szerintetek nem okoz az gondot?
Ugy nez ki atteszem a szekhelyem egy kicsit nyugatabbra, mar felig összevasaroltam a szükseges szerszamokat, amikhez hozzaszoktam, az ertekessebb cuccokat (könnyebb, kisebb) szinkrontszter, üveggyertya keszlet, meg kihoztam, ha ugy adodna, bar fönökömnel nem igen tudnek olyan dolgot emliteni, ami ne lenne neki. Ettöl egy kicsit felek is, mert hamar elszabadul a fantaziam. Bar eddig eleg jol kordaban tartotta,mert annyi tervezesi feladattal latott el, hogy azok mellett halottaz agyam mar mason agyalni. Ezert is irkalok mostanaban annyi baromsagot. Föleg azert mert nagyon sokszor "nem a földön jarok" .
Köszöm hogy a szelepallitast illetöen ram gondoltal, de a korongosnal igen csak maceras lenne meg alap esetben is, mert bontas,meres, es ha minden rendben akkor mehetsz isten hirevel, ha cserelni kell , akkor ahoz rendelni kell, azt megvarni meg megjön, aztan tengelyek ki, korong be, es ha minden rendben akkor el. (nekem nincs keszletem korongbol, nem is nagyon karok tartani...föleg mert nem annyira olcso. )
Tud valaki eladó kormányvég súlyt? (a kormányom belső átmérője 12 mm) Illetve jöttem "reklámozni" van egy eladó Givi Wingrack-em. Wingrack
Aki érdeklődne, vagy válaszolna, az kérem ide tegye: kisfranky@gmail.com
Szia Zöldi a mocimba 66000 kiló-méter van és még a szelepdeknyi teteje sosem volt levéve. Még csak ellenőrizve sem volt soha, persze ez tudom, hogy hiba azért akarom most már beállíttatni, de semmilyen szelephangot nem halok! A másik kérdésedre válaszolva, vázhoz van rögzítve az ülés alá! És nekem semmi gondom nem volt vele 15000-ezret raktam bele mióta rajta van a láncolajzó!
Mivan?
Én kimentem a kútra, vettem -35 fokig bekevert fagyállót oszt jónapot.
Hiszen mi is van benne? Glykol meg desztvíz....
Az viszont érdekes, volt, hogy a gyári fagyálló feloldotta a hőtő csonkjánál a csővek BELSŐ festését. (ki az a marha aki a csővet belülről is festi?)
Mi ez a G11 - G12?