Azt ki lehet váltani. Vékony csőbe reszelőt kell ütni, és rákalapálni.
Vagy egy kisebbfajta cserélhető szárú csavarhúzónyél is jó, ami két irányba be van vágva és egy anyával lehet állítani a nyílás nagyságát. Én ilyet használtam annó pedig van célszerszámom, de ez sokkal praktikusabb volt.
Ellenben sokkal fontosabb szerintem egy normális nyomatékkulcs, hogy ne szaggasa ki a meneteket összerakáskor.
Egyetlen spec szerszám kell hozzá, mégpedig a kis négyszögkulcs. Ha olyat szerzel, akkor csak elhatározás kérdése a szelephézag állítás (persze ezzel nem a motorszerelők munkáját és hozzáértését akarom lehúzni)
ÁÁÁÁ akkor már nem is szerelsz itthon motorokat? Gondolom a jobb kereset reményébe választotál így. Sajnálom pedig az én mocim szelephézagolását is meg kelet volna csinálni rád gondoltam de akkor mindegy! Sokk szerencsét kívánok a külföldi munkához!
Szerintem ( nem probaltam) de ha a mellette levö csavarra teszed , onnan at lehet lökni a konzolra. Azt probaltam, hogy egyik platformrol atugrik a masikra emlekeim szerint. Sajnos a kuplung meg a fek föhengereinek tartalyai eleg nagyok, es igy a masik oldalrol nem fer el, csak ha valamelyikböl kiharapsz egy darabot...Esetleg meg a kormanybefogo konzolja melle a tövebe lehet közvetlen odarakni.
Próbáltam modellezni a bal oldali markolatnál (ahova Ti is tettétek), de nem igazán tudtam Kesztyűs kézzel pakolgatni azt a mütyür mágnest. Épp ezért azon agyalok, hogy vajon a jobb oldalon a tükörszártól befelé van e valami akadálya...? Átnyúlkálva kapcsolni?
Mindig az jár az eszemben, hogy egy nyári zivatarban nem lesz humorom sem megállni, sem percekig matatni útközben (pláne ha még el is ejtem a mágnest...)
Még egy kérdés: van pár O gyűrű a tőcsavaroknál, amik eléggé szétmentek. De ez valami fémerősítésű, úgy néz ki mintha egy alátétre rávulkanizálták volna a gumit. Jó oda a sima olajálló O gyűrű? vagy valahol ilyen fémest kéne lőni?
Szóval a pumpa nyomó ágánál kb 1 nap után a megjelenik egy buburék, ami szépen növekszik, magyarol nyilván ráürül pár mili olaj a lánckerékre(nem csöppen semmi sehova, hátsókerékn sem, a lánc tök olajos, amúgy öröm+bódottá:D). Ezután pár km után lelégteleníti magát elindulás után, de akkor sem tartom normálisnak.
Átnéztem nagyon sokszor, nem tömítetlen a rendszer. Mi a tökömért ereszti el azt a pár mili az olajat?
A tartály a farokidomban ül, a pumpa a szerszámkészlet helyén, dual injektor az első lánckerénél. Túl nag ylejtést adtam neki?
Nos: leszedtem mindkét tömítést a helyéről. A hengertalpnál lévő csak egy szimpla lemez, de a hengerfejnél dupla van, ami gondolom így gyári mivel kis felecskéknél pár helyen össze van szegecselve. A kérdésem az, hogy az enyém össze van maszatolva valami fekete ragaccsal, kell az rá?
Csak azért kérdezem, mert a régi időkre visszaemlékezvén simo, mz, trabi és társai hengerfej tömítései szintén csak egy vékony lemez volt
En nem beszellek le! :) En is benne vagyok minden hülyesegben, es nem sok lehetetlen dolog van! :)
De hogy 32-es torokba 36-os karbi! Egyszer beleraktam, aztan megint hengerfejes lett, akkor mar csak igy sikerült. Pedig elöszedtem a luxuxbünkeszletböl a vazelint, szilikont, WD40-et, mindent ami csuszik. A srac csak ilyen karbit tudott szerezni, de ezt is hozza lehett allitani! 750-es blokk is megkerülte mar parszor a bolygot, ezt a motort mar ezzel földelik el, mert en mar le nem szedem rola...Na ez nem egy 2.5 oras müvelet! :)
Ez az igazi ganyolas!
Vagy egy kisebbfajta cserélhető szárú csavarhúzónyél is jó, ami két irányba be van vágva és egy anyával lehet állítani a nyílás nagyságát. Én ilyet használtam annó pedig van célszerszámom, de ez sokkal praktikusabb volt.
Ellenben sokkal fontosabb szerintem egy normális nyomatékkulcs, hogy ne szaggasa ki a meneteket összerakáskor.
Mindig az jár az eszemben, hogy egy nyári zivatarban nem lesz humorom sem megállni, sem percekig matatni útközben (pláne ha még el is ejtem a mágnest...)
Btw, mit csinálsz a hengerfejjel?
Szóval a pumpa nyomó ágánál kb 1 nap után a megjelenik egy buburék, ami szépen növekszik, magyarol nyilván ráürül pár mili olaj a lánckerékre(nem csöppen semmi sehova, hátsókerékn sem, a lánc tök olajos, amúgy öröm+bódottá:D). Ezután pár km után lelégteleníti magát elindulás után, de akkor sem tartom normálisnak.
Átnéztem nagyon sokszor, nem tömítetlen a rendszer. Mi a tökömért ereszti el azt a pár mili az olajat?
A tartály a farokidomban ül, a pumpa a szerszámkészlet helyén, dual injektor az első lánckerénél. Túl nag ylejtést adtam neki?
Csak azért kérdezem, mert a régi időkre visszaemlékezvén simo, mz, trabi és társai hengerfej tömítései szintén csak egy vékony lemez volt
http://www.sportmotor.hu/motor...
De hogy 32-es torokba 36-os karbi! Egyszer beleraktam, aztan megint hengerfejes lett, akkor mar csak igy sikerült. Pedig elöszedtem a luxuxbünkeszletböl a vazelint, szilikont, WD40-et, mindent ami csuszik. A srac csak ilyen karbit tudott szerezni, de ezt is hozza lehett allitani! 750-es blokk is megkerülte mar parszor a bolygot, ezt a motort mar ezzel földelik el, mert en mar le nem szedem rola...Na ez nem egy 2.5 oras müvelet! :)
Ez az igazi ganyolas!