Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg korong mert a vizes bandit már az nem állítós sajnos!
Utánpótlás.
Ja, és a hézagmérőkészlet sem hátrány.
Azt ki lehet váltani. Vékony csőbe reszelőt kell ütni, és rákalapálni.
Vagy egy kisebbfajta cserélhető szárú csavarhúzónyél is jó, ami két irányba be van vágva és egy anyával lehet állítani a nyílás nagyságát. Én ilyet használtam annó pedig van célszerszámom, de ez sokkal praktikusabb volt.
Ellenben sokkal fontosabb szerintem egy normális nyomatékkulcs, hogy ne szaggasa ki a meneteket összerakáskor.
Egyetlen spec szerszám kell hozzá, mégpedig a kis négyszögkulcs. Ha olyat szerzel, akkor csak elhatározás kérdése a szelephézag állítás (persze ezzel nem a motorszerelők munkáját és hozzáértését akarom lehúzni)
ÁÁÁÁ akkor már nem is szerelsz itthon motorokat? Gondolom a jobb kereset reményébe választotál így. Sajnálom pedig az én mocim szelephézagolását is meg kelet volna csinálni rád gondoltam de akkor mindegy! Sokk szerencsét kívánok a külföldi munkához!
Mar nem csak udvarloban vagyok kint, elvileg itt dolgozok, es remelem tartos marad az allapot.
Szerintem ( nem probaltam) de ha a mellette levö csavarra teszed , onnan at lehet lökni a konzolra. Azt probaltam, hogy egyik platformrol atugrik a masikra emlekeim szerint. Sajnos a kuplung meg a fek föhengereinek tartalyai eleg nagyok, es igy a masik oldalrol nem fer el, csak ha valamelyikböl kiharapsz egy darabot...Esetleg meg a kormanybefogo konzolja melle a tövebe lehet közvetlen odarakni.
Próbáltam modellezni a bal oldali markolatnál (ahova Ti is tettétek), de nem igazán tudtam Kesztyűs kézzel pakolgatni azt a mütyür mágnest. Épp ezért azon agyalok, hogy vajon a jobb oldalon a tükörszártól befelé van e valami akadálya...? Átnyúlkálva kapcsolni?

Mindig az jár az eszemben, hogy egy nyári zivatarban nem lesz humorom sem megállni, sem percekig matatni útközben (pláne ha még el is ejtem a mágnest...)
Jah, ez eszembe se jutott
Nemár.. Nem lehet a Suzukinál külön venni?
Ezzel csak az a bibi, hogy csak készletben van az összes többi tömítéssel együtt, úgy meg 40e
Én ilyet csak gyárit tennék be, agyf@szt kapnék egy olajat könnyező blokktól.

Btw, mit csinálsz a hengerfejjel?
Még egy kérdés: van pár O gyűrű a tőcsavaroknál, amik eléggé szétmentek. De ez valami fémerősítésű, úgy néz ki mintha egy alátétre rávulkanizálták volna a gumit. Jó oda a sima olajálló O gyűrű? vagy valahol ilyen fémest kéne lőni?
JA, van egy gondom a Mccoival

Szóval a pumpa nyomó ágánál kb 1 nap után a megjelenik egy buburék, ami szépen növekszik, magyarol nyilván ráürül pár mili olaj a lánckerékre(nem csöppen semmi sehova, hátsókerékn sem, a lánc tök olajos, amúgy öröm+bódottá:D). Ezután pár km után lelégteleníti magát elindulás után, de akkor sem tartom normálisnak.
Átnéztem nagyon sokszor, nem tömítetlen a rendszer. Mi a tökömért ereszti el azt a pár mili az olajat?
A tartály a farokidomban ül, a pumpa a szerszámkészlet helyén, dual injektor az első lánckerénél. Túl nag ylejtést adtam neki?
Egyébként mi újság veled régen beszéltünk látom nincs ékezet gondolom udvarlóban valahol mesze távolból írsz meg közel a meccoi láncolajzó hazájából?
Nos: leszedtem mindkét tömítést a helyéről. A hengertalpnál lévő csak egy szimpla lemez, de a hengerfejnél dupla van, ami gondolom így gyári mivel kis felecskéknél pár helyen össze van szegecselve. A kérdésem az, hogy az enyém össze van maszatolva valami fekete ragaccsal, kell az rá?
Csak azért kérdezem, mert a régi időkre visszaemlékezvén simo, mz, trabi és társai hengerfej tömítései szintén csak egy vékony lemez volt
Ha már ott vagy, igazán nyomhattál volna be egy kis kuplungolajat :D
En mondom, Isteni ajandek ez!
Szia István olyan rég volt már hogy rákerült ez a csodálatos kis szerkezet ez egy olyan extra amit egy motortól sem spórolnák illetve sajnálnék el!
Olyan reg volt mar szo a lancolajozasrol, csusszuk ra egy kicsit megint:
http://www.sportmotor.hu/motor...
En nem beszellek le! :) En is benne vagyok minden hülyesegben, es nem sok lehetetlen dolog van! :)
De hogy 32-es torokba 36-os karbi! Egyszer beleraktam, aztan megint hengerfejes lett, akkor mar csak igy sikerült. Pedig elöszedtem a luxuxbünkeszletböl a vazelint, szilikont, WD40-et, mindent ami csuszik. A srac csak ilyen karbit tudott szerezni, de ezt is hozza lehett allitani! 750-es blokk is megkerülte mar parszor a bolygot, ezt a motort mar ezzel földelik el, mert en mar le nem szedem rola...Na ez nem egy 2.5 oras müvelet! :)
Ez az igazi ganyolas!
pontos i
és az hasonlít a erre a gyári fekete valamire? Nem is nagyon néztem még, de úgy tűnik valami fekete maszlaggal be van kenve
legutóbb valami 4 rugóért csinálták a jókain...