Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F@xom ki van veled, hogy mindig mindent ilyen jóárusítva szerzel
pár perc.....vazz, órákat tökölök vele, hogy olyan legyen amit már elfogadnék.....
Köszi, elolvastam! Ez a pár perc duma tényleg elég pongyola, de aztán lehet, hogy egy V2-es choppernél ez könnyen megy, de aki szedte már ki a bandit karbisorát az tudja, hogy nem egyszerű a tűt átrakni
Geri,

Bódist tudunk adni... netto 110KHUF körül
Hasznos cucc Enyém 8 rugó volt :D
Ebcsont beforr.
"Pár perc alatt kiválóan be lehet hangolni a porlasztókat"
Valoszinü ö sem csinalt meg ilyet motoron, mert akkor tudna, hogy igen csak fel kell türni hozza az ing ujjat. Föleg a mai melyenülö gyertyas motoroknal. Es nem art ha megvan a keszletböl a derkszögü csavarhuzo is a keverekallito csavaraokhoz.
Ezert is szeretem az ilyen "reszletes " leirasokat. Erröl beszeltem mikor pongyola, felületes ujsagirasrol irtam....
Te megcsinaltad mar különben?
He-he. Az ilyen beszélgetések végére mindig megerősödik bennem a hit, hogy a motorozás és a motor kiválasztása színtiszta szerelem. És mint teljesen irracionális, nélkülöz szinte minden józan megfontolást. (a stílust mondjuk belőheted, de a többi már nem ezen múlik)

Később persze az ember szívesen generál ideológiákat a választását alátámasztandó, de hasonszőrüek között ez teljesen felesleges. Mindenki el kell, hogy ismerje a másik választottját. Ha ez kölcsönös, akkor béke van :-))

Az, hogy én Banditot vettem pontosan példázza ezt. Honda Sevenfifty-t szerettem volna, csak nem találtam megfelelőt. Aztán egyszer elmentem megnézni néhány Banditot. És ahogy egy barátom megfogalmazta: "...és akkor RÁMNÉZETT, onnantól tudtam, hogy Ő kell..."
Ezt a linket olvasd át:

http://doktorchopper.blog.hu/2...
Közbe utánanéztem és találtam képet, videót róla,de még mindig nem tudom mi köze van a karbi hangoláshoz. Ez érdekelne kicsit bővebben
A colortune címszó alatt keresd...
Én innen vettem: link

illetve vette nekem más.
"Karbi 100%-os hangolásához üveggyertya 4k"

Ilyet még sose hallottam! Mesélj erről egy picit bővebben, légyszi!
Tudom az irasom nem egy "Grecsi(?) Laci bacsis", es fogalmazasom Örkenyi egypercessel vetekedö.
De!
Arra szeretem volna ravilagitani, csak nem eleg a napelemes zseblampam, hogy ha valamit 15 even istenitenek, attol meg az nem örökeletü, es igen is egyszer elkopnak, el elavulnak, es közben be tud helyere lepni egy ujabb felisten, akit ismet dicsöiteni lehet.
Nem istenitem a mototom kezelhetöseget. En irtam a zselekockat,bar baratomtol loptam, miutan a B-kingröl atult egy kicsit az enyemre. De az egynegy egy retrohullam szülötte, es nem varok töle magasztos kezelhetöseget, ezert irtam hogy imadom a küzdelmet, es elvezem erezni a kinlodasat a kanyarban ha többre vagyom mint amit szeret. Ez maga a kezelhetöseg.
Viszont mikor megterveztek 2000 környeken ( en nem azert mert az en motorom es isteniten akarom, csak a suzuki hozzaallasa a piacradobas pillanataban!) Beleraktak mindent ami akkor ujonna kifejlesztett dolog volt es a parhuzamos modelleken szerepelt es habkent a tortara retro köntösbe bujtattak, es nem akarat belöle Dolomitok kiralyat csinalni. NEM IS LETT AZ! IGEN NEHEZ KEZELHETETLEN ES nem is lehet vele sok mindent csinalni mert mindig 260kg marad!
Es akkor most megint a Bandit! Elmondhato rola hogy a piacra dobasa alkalmaval minden finomsaggal ellattak? Mit kell rajta cserelni hogy kordaban tudjad tartani a motort? Hany vödör gyari alkatresz kerül a satupad ala? Es ez most nem penzkerdes, csak pusztan elvekröl beszeltem ahogy ket gepet megalkottak. De lato irto rossz ötlet volt az egynegyet szembe allitani vele, csak gondoltam, hogy mivel egy következö generaci lett volna...
Es nem beszeltem, nem szandekoztam beszelni az 1250-es uj csaladrol, mert semmi köze most ehhez. Uj termek! Uj fejlesztes!
De lehetett volna a ket banditot is szembe allitani egymassal talan akkor mas kimenetele lenne ennek a vitanak. De abban mar nem vagok bele, ezt is csak azert tettem, hatha valami ujat tudok meg, de rajtad kivül csak inkabb hitetlenkedve kerdeztek...
Es a "gyerek nem csunya" söt! Csak esetetleg ismeretlen apatol van...
Hell
Istvan
Mindennek van egy oka...
En ha az altalaban megszokottol hosszabb gondolattal szandekozok elöallni ( ami nem tul szerencses, mert latva most is parbeszedet ugyanarra kerdeznek ra mint amit mar leirtam, csak mivel hosszabb mint 3 sor ...), akkor CTRL C vel dolgozom kijelölve neha amit beirtam, igy mikor frissül, csak beillesztem, esettleg par mondatot kell ujrairnom.
Szóval újra:
István! Mindamellett, hogy alapvetően egyet beszélünk:
Ne kövesd el azt a hibát, hogy meg akarod győzni a szülőt, hogy ronda gyereke van.
Te is egy kicsit túlmagasztalod az 1,4-t, ráadásul ugyanazon tulajdonságokat emeled ki előnykényt, mint a „Banditosok” a maguk paripáján.

Nem értek egyet Veled abban, hogy csupán a „nagy mintavétel” alakította ki a lég-olajos legendáját. Az bizony egy nagyon strapabíró blokk és letett ezt-azt az asztalra a ~20 év alatt (igaz nem kerámiás…)

A váltó gond Suzuki betegség, nem Bandit. Ezt ne is keverjük ide.

A vázzal sok mindent nem tudunk kezdeni, de a futóművet nagyon könnyű ráncba szedni épp a GSXR bátyus miatt (ez nálam előny a 1,4-el szemben) Azért nem zselékocka (by K.István :-)), bár tény, hogy nem deltabox

A fék szintén zenész. Különböző sportosabb gépeket használva donorként ragyogó féket lehet varázsolni „fillérekből”. A futómű és a fék ráncfelvarrás végeredménye bőven túlmutathat az 1,4-én a szerényebb kiinduló súly miatt.

A festés nem is kérdés. 2 hét alatt gyönyörűen átfújható a gép.

Számokkal: GSXR hátsóteló 15k, Komoly fék előre ~50k, GSXR elsőteló (fordított felújítva) 60-70k, fényezés-lakkozás 30k matricák 4k (Karbi 100%-os hangolásához üveggyertya 4k, szinkronteszter ala Zöldi 3k; Semmi Power commanderes humbug ) Ennyi ráfordítással szerintem az 1,4-t megközelítő és egyszerűbben karbantartható gépet lehet építeni. Szerintem nem egy vagyon…

Persze nem tértem ki az apróságokra (vezetékek, kidolgozottság), de úgy gondolom, hogy most nem erről szólt a fáma. Csak az élét kívántam elvenni az eszmecserének.
Írd meg wordbe vagy jegyzetbe és másold be
A pics@ba! 20 perce gépelek egy hozzászólást erre benyelte...
Aug 20-an kölcsönkaptam (mert jo fiu voltam)! Mentem vele egy kört. Kiijelentettem hogy ilyen lesz a következö motorom, Dec 11-en ott allt garazsban.
A forumokat hirbol sem ismertem, senki nem tudott volna segiteni nekem . Most partatlanken itt vagyok, targyilagosan leirom a velemenyem, közben eretneknek erezem magam, a sok hitetelenkedö között, mert nem azt irom amit olvasni akartok.
Szerintem itt az apróban nézz utána. Biztosan találsz.
Sziasztok!

Suzuki Bandit 1250-re keresek carbon dobot(yoshi,arrow stb)Tudna vki vmi ajánlani?
Köszi.
Nálam a vészmadárkodás rögtön azzal kezdődött, hogy "majd 4-5 ezrenként cserélheted a hátsó gumikat, mert lezabálja a nyomaték". Erre 7500-nál vettem le a gyári Dunlopot úgy hogy még benne volt sacc 2e km, aztán vettem rá egy kemény túragumit amit 23e-nél dobtam le.
Egyetértek!
Olyan márkájú, és típusú jármű még nem gyártódott, akire egyszer valaki ne mondott volna valami rosszat.
Ha állandóan a hibaszázalékok arányában döntenénk, hetente váltogathatnánk a vasakat!
Na nekem meg semmi bajom vele, mert fekete!