Segítenétek kicsit?
Itthon szeretném kiszerelni a kerekeket az 1250-es Banditomból.
Ha jól mértem, akkor hátra 36-os hatlapú dugókulcs kell rá ugye, előre meg 22-es?
Ez nem gond mert van 12"-os nyomatékkulcsom, és lehet hozzá kapni 6 lapú 22-és 36-os fejet.
De!
Az elsőbe mi a lóf@szt kel dugni a másik oldalra?
Ha jól mértem, oda 22-es imbusz kulcs kéne?
Vagy mi, és egyáltalán mi ennek a fajta csavarnak a neve?
És lehet ezt valahol kapni?
Persze nekem is jó lesz a kockás, csak gondoltam megkérdem hátha neked jobb egy kicsit.
Ezt az alkatrészt nem tudom továbbra se...
Megkérdeztem a suzukinál 10e egy olyan vacak, most azért adjak érte ennyi pénzt, hogy legyen még egy darab a polcon ha úgy jön össze...
Eladó egy kitűnő állapotban lévő AGV Airtech M-es méretben. Nálam kb. 3000 km-ert ment. Teljesen kivehető, mosható béléssel. A Cagiva matrica leszedhető.
Az ár fix, posta OK!
Ára: 20.000 Ft
Az enyém is szkennelve van, tehát a képek kockásak. De eddig mindig meg tudtam nézni benne a kérdéses részeket, meg a szövegezés is sokat segít.
Nem tudok elképzelni ilyen mértékű hibával történő gyári összeszerelést. Mivel a lamella / tárcsa összeállításodnál is gubancok vannak, így továbbra is élek a gyanúperrel, hogy egy szerelés alkalmával "elkövetett" alkatrészpárosításban van a kutya elásva.
Közbe megtaláltam, de a képek elég kockásak, látszik, hogy szkennelve van, de nem túl jól. A tied jobb minőség?
Egyébként ugyan arról az alkatrészről beszéltünk
Azon nekem csak két csavar van Egyébként nem hiszem, hogy nem bele való, csak egyszerűen gyári selejt
Köszi a feltételezést De van manualom csak nem Haynes féle amit Kraven írt
Egyébként most néztem, az általad linket oldalról épp semmit nem lehet letölteni, pedig én is onnan vettem a hivatalos suzuki verziót.
Ha még nincs meg, akkor feltétlenül javaslom beszerezni (letölteni) a Haynes repair manual-t. Nagyon sokat tud segíteni néhány kérdéses esetben. Nekem megvan, de nam tudom hogyan tudnám átküldeni, mert zippelve is 55 Mb.
Szerintem egyre gondolunk, de nem tudom mi az a Haynes 2/37 18.16.
Vagyis tudom, hogy valami manual féle, de nem tudom azt megnézni. De a kuplungnál ez az egyetlen olyan alkatrész amit 3 db csavar rögzít 120 fokra elosztva.
Ez a kép is elég vacak, de talán a 12-es alkatrész: link
Mi van, ha a 2 lyuk vs 3 lyuk és a lamella vastagság összefügg? Előfordulhat, hogy a "kis csészéd" esetleg típusidegen alkatrész? Megmondom őszintén, hogy nem igazán tudtam beazonosítani a leírásod alapján (talán a kosár rögzítő fölötti rugó tartó diagráf? Haynes 2/37 18.16 kép?)
Ha valami miatt a kosár a tengelyhez mért viszonya változik -mondjuk néhány alkatrész cseréje miatt- akkor előfordulhat, hogy ezt akarták a vastagabb acél tárcsával ellensúlyozni. Így viszont kiemelési magasságot vesztett a kuplung, emiatt akár reccsenhet is még akkor is ha minden más gyári értéken van.
Köszönöm Barátom! Sokat segítettél!
Amit nem értek már csak az, hogy az összes lamella, gyári értéken van
Holnap megkérdezem suzukiékat, hogy lehet-e 1 db vékonyabb lemezt venni bele.
Remélem lehet, nincs kedvem egy egész szettet venni
Viszont ezt a gyárilag ki nem fúrt alkatrészt akkor sem értem Azt is megkérdem holnap.
Akkor vegyük sorra: nem vagyok naiv, az autóknál is siklócsapágyazott a főtengely mégis van utána szimering. Az igaz, hogy ha jobban bújom a manualt akkor rájöttem volna mi a helyzet, de akkor is fura volt, hogy egy olyan helyen van olaj amin felül lyuk van (kábelbevezetés).
A másik dolog, hogy persze nem vagyok profin felszerelt műhely, de azért akad 3 tolómérő, mikrométer, indikátor óra, két készlet hézegmérő, meg egy-két dolog...
A harmadik dolog az, hogy egyáltalán nincs széthajtva, persze kímélve se volt, de eddig semmi komoly hibát nem találtam a kuplung gányt kivéve. A dugók, a gyűrűk, a hengerek mind gyári értéken vannak. Ezért nem lenne értelme venni egy bontott blokkot mert csak a tömítéseket meg a szimeringeket cserélem, az meg illik újat venni.
A negyedik dolog pedig, hogy nem értelek. Valaki kérdez tőled valami és ahelyett, hogy normális egyértelmű választ adnál elkezdesz mindenféle oda nem feltétlenül illő dolgokról írogatni. Nem vagy egy hülye gyerek, erre már sokan rájöttek itt szerintem, de ezt akkor sem értem. Ha nem akarsz válaszolni akkor ne tedd és kész.
A negyedik dolog pedig az, hogy nem értelek. Valaki kérdez tőled valamit, te meg ahelyett, hogy egyértelmű normális választ adnál, elkezdesz mindenféle oda nem feltétlenül illő dolgokról írogatni. Nem vagy egy hülye gyerek, erre többen rájöttek már itt szerintem, de ezt akkor sem értem. Ha nem akarsz válaszolni, ne tedd és kész.
Kit érdekel az, hogy milyen szerszámokkal és miért estem neki a mocimnak? Szerintem kb senkit, de ha érdekel valakit majd megkérdezi.
Egyébként a szétszedés mögött volt egy jóadag kíváncsiság is, de eddig még mindent sikerült összeraknom is amit szétszedtem, ezzel sem lesz másképp.
Különben is a kíváncsiság viszi előre a világot
A vezermülanc cserehez nem kell rommaszedni a blokkot. Szet lehet nyomni a regit, es befüzni a regi kifüzesevel az ujat, majd azt összepreselni. Altalaban ez a megoldas erre az amugy bonyolult törtenetre. De azert a naiv eszreveteleidböl (hogy a olaj van a gyujtasjelado senzornal, stb) eleg nagy batorsagra vall hogy szetkaptad a blokkot. Igaziol nem tudom hogy mire mesz vele, mert a servizmanualt követve, ott eleg sok komoly meres van amit nem meröszalaggal vagy vonalzoval kell ellenörizni. Mar pedig nem sok garazsban mikrometer, de akar csak egy sik köszsörült lap, meröora, stb. Szervizekben sem talni nagyon ilyenekre , hiszen nekik semmi sem "draga" cserelnek mindent, es nem pékböl atkepzett szerelö nem fog szazados merestartomanyban reseket vegezni, hisz azt sem tudja hogy biztossan hogy mi is az a illesztesi tolerancia...ezert oldanak meg mindent födarabcserekkel.
Tudom hogy nem sokan fogtak, de multheti hozzaszolasaimban arnyaltan azt hiszem erre is kitertem, hogy lehet hogy "jo aron" vanak ezek a Banditok, de sajnos olyan kezen is atmennek , akik csatogos lepket se kene hogy "vezessenek". Es rejtejes Bandit kultusz mögött ez is rejtözik, hogy gondolva azt hogy ez a motor az örökkevalosagnak epült, biztos kibir mindent... Es lehet massziv konstrukciok, de bizony 10-15 utan egyes peldanyok mar tul sokat megertek, es nem biztos, hogy ugyan olyan fickosak mint a katalogusok oldalan irjak.
Es szereintem nem a tied az egyetlen ilyen szethajtott peldany...
Meg javasoltam, hogy lehet jobb lenne venni egy bontott blokkot , es kimazsolazni beöle ami neked kell,meg igen jo összehasonlitasi alapnak, es utana a maradekot meg mindig el lehet adni.Igy csinaltuk mi is a valtocsrekor, egy öreg gixerblokkal. Es kiszedve a valtot ugyan annyiert adtuk el, mint vettük
Igen, erről a képröl néztem és oda kötöttem én is.
gyújtásra teszem, üzemanyag feltőlt, beinditom 2-3 másodpercig jár a motór és le áll kiteszi az F1 -et
Igen, erről a képröl néztem és oda kötöttem én is.
gyújtásra teszem, üzemanyag feltőlt, beinditom 2-3 másodpercig jár a motór és le áll kiteszi az F1 -et
Siklócsapágyazott főtengelynél kár szimmeringet keresni, az normál h ott olajat találtál. A kuplungfurcsaság pedig magyarázat a melegben szarakodó kuplungodra,amit a bandit.hu-n írtál. A lamella meg tipikus gány, a csúszó kuplungot javítják így tákolófalván. Nyilván a sok kettőben kuplunggal felvett egykeréktől ment szét, és tizenpár ezer sok volt lamallára.... Ha így összerakod jó sosem lesz.
Az F1 a befecskendező rendszer hibája kód!
Ha leveszed a rákötött mágnesszelepet, akkor elmúlik? Nekem eddig kétszer jelzett ilyet, de akkor mindkét esetben feküdt a motor előtte. Ilyenkor ugyanis leállítja a befecskendezést, hogy a motor leálljon. Függőlegesbe állítva 1-2 perc után elmúlik.
Esetleg beázás a mosástól?
Sziasztok.
Ma lemostam a gépet, és beraktam egy Blue Devil féle mágnes szelepet,
Ugyan úgy kötöttem a vezetékeket, ahogy ő.
Indítanám a gépet, de villog az F1 piros jelzőlámpa a kijelző pedig
folyamatosan F1 jelzés mutat
ez mos mitől lehet?
Itthon szeretném kiszerelni a kerekeket az 1250-es Banditomból.
Ha jól mértem, akkor hátra 36-os hatlapú dugókulcs kell rá ugye, előre meg 22-es?
Ez nem gond mert van 12"-os nyomatékkulcsom, és lehet hozzá kapni 6 lapú 22-és 36-os fejet.
De!
Az elsőbe mi a lóf@szt kel dugni a másik oldalra?
Ha jól mértem, oda 22-es imbusz kulcs kéne?
Vagy mi, és egyáltalán mi ennek a fajta csavarnak a neve?
És lehet ezt valahol kapni?
Segítségeteket előre is köszönöm!