Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te ilyen igazi szörvájvör típus lehetsz Oviban nem mekgájver volt a jeled?
Én Lucas gyártmányút vettem, ezzel kb 30 mm-t emelkedett a hasmagasság. Streetfighter-mániás angolok árulnak ebay-en ennél jóval durvábbakat
Nekem ennyi elég, a módosítás után is még "teletalppal" tudok talajt fogni a 181 cm-mel.
A nagyobb resz a böröndbe volt, csak a vezermülanc, es par aprosag volt a kezibe. A lancot el akartak venni, de mivel jol be volt csomagolva es megigertem hogy nem szerelek a fedelzeten igy felengedtek! :)
De nevetni fogsz, mert a baratom a multkor a bandithoz hozta volna haza az elsökerek tengelyet (lötyög az elsökereke, hja ezt nem is emelitettem, a csapagyak faszak, de a tengeyl olyan szar ilesztesü hogy kotyog az elsökerek, es szital a motor!) a keziben , na azt elkoboztak töle. Elöször azt hittek PUMPA, de a hülye mondta hogy ez nem az , igy elvettek azt a darab vasat. Biztos tul eles volt! Idiotak az anglok! En is csak azert csusztam at mert vulkan hamufelhö miatt kb 10 orad "modelleztem" különbözö reptereken mire hazaertem ,mind ezt a 18 kg vassal! :)
Kisebbre vagy nagyobbra cseréltél?
K.István! Lenne hozzád két kérdésem:
1. honnan lehet tudni, hogy el van-e nyúlva a vezérműlánc? A szervízkönyvben semmit nem találtam róla
2. A váltót külön is ki lehet venni vagy le kell venni hozzá a főtengely alatti részt is? (remélem érthető )
Angolhonból 2 tükör postaköltsége volt 18 font.......Hát nem olcsó de nem is egy repjegy ára.
Ja tényleg, ott két rugóstag van, azok hosszát kell változtatni a hasmagasság emeléséhez.
Kutyacsontot cseréltem én is, boldog vagyok a végeredménytől. Később is kapar minden.
A főtengely nem jelzett be a fémdetektoron? Vagy jól elcsomagoltad? De a körömollódat biztosan elkobozták!
Angoloknál kuplungmunkahengert láttam csak, ez USA-ból jött...
Ebben nincs kutyacsont, a telok ala kell emelöszem. Javit , de butan nez ki. Es akkor oda küzdelem. Ezt igy kell elvezni!
Hogy lett annyi? 30 font volt ha jol emlekszem. Ilyen draga a posta? (nekem mindig a csajom hozza, vagy az edesanyja haza, a cuccot vagy en a multkor a fötengelyt a hajtokarokkal szabadonfutoval a repcsin, stb)
Itt most tenyleg nem a ket motor kezelhetösegeröl volt szo. Es azt irtam, hogy az 1400-t kemeny motorozni, küzdelem minden kanyar, de elvezetes, en mindig fogyok a turakon! :)
A banditra atülve , az olyan kezes mint egy bringa, es labtartoig nyomon, es megcsinalok vele minden trükköt, 1400 nem ilyen. De azt is tegyük hozza, hogy ahogy korabban elhangzott nem volt olyan "sikeres" szeria, nem adtak el belöle sokat, es amit megvettek, azoknak többnyire korosabb gazdai vannak, es annyira sem ertenek hozza, hogy a futomüvet athangoljak a sajta testsulyukra, es nem eppen a döntögetesekert vettek. De allhatna most az is itt hogy mi is körbemotoroztunk ezekkel a nyagvasakkal mar R6 os-t a 2A föuton! De hat minden motornak lehet rossz gyenge lovasa, es forditva.
Ha megemeled a GSX1400 hasmagasságát másik kutyacsonttal, akkor valszleg könnyebb lesz majd döntögetni a szerpentinen - majd István megmondja, hogy jól gondolom-e.
40 eFt. Ha 40 Ft lett volna, vettem volna egy konténerrel.
40 Ft vagy 40 eFt?
Nem mindegy!
Egyet kell,hogy értsek veled,a gsx1400 minőségibb minden alkatrészében viszont a bandit tuti,hogy kezelhetőbb,legalábbis a tapasztalatom ezt mutatja.
Hozzá kell tennem,hogy soha nem mentem még 1.4 gsx-el,de bármelyik mellett elhaladok egy szerpentinen,ebből gondolom a jobb kezelhetőséget.......
Még nem tudtam személyesen átvenni a cuccot (pedig már megjött a nagyvizen túlról), mert kintragadtam a napfényes Ukrajnában.

Igen, már figyeltem, hogy B-king cuccnak a munkahenger alatt van a csatlakozója A mostani fém fékcsöveket leszedem, és majd csináltatok egy háromrészest - egy cső a gyóri hármaselosztóig, onnan egy-egy a féknyergekhez. A HEL gyárt ilyen szettet, viszont az tuti nem passzolna a felső cső hossza / munkahenger csere miatt + még kormányt is cserélek (kicsit szélesebb, merevítős alu krosszkormány)

40 Ft volt egyébként, szinte anyagárba'
En nem tudok magyarazatot arra, hogy külsöre ugyan kinezö feknyereg miert nem ugy müködik a ket motoron. De azt azt allithatom hogy a B-king FöFEKHENGERREL( en is rosszul irta hogy föfekmunhahenger, ilyen nem hiszem hogy a motoron van :) ) Ugy terdel kis marokeröre is a motor hogy eleje hogy öröm fekezni.
De gondolom ha mar a föfekhengert megvetted akkor nem feledkeztel meg arrol, hogy a felsö fekcsöszakszt is cserelni kell, mert teljesen mas a fittingje. meg lehet hosszabb csö is kell.
Mennyiert szerezted a B-king cuccot?
Ott a pont Kraven!
Valakinél nagyon elgurult a gyógyszer - ultrabrutál szörny, itt már van fék, meg ménes:

http://bikepics.com/pictures/2...
http://bikepics.com/pictu
res/2...

http://bikepics.com/pictures/2...

( csak a turbósítás kb. 3000-4000 GBP )
Erröl van szo, hogy igy kell ranezni, es ismerni kell a hibait , jo tulajdonsagait, ezekkel együtt szeretni, együttelni.
Ezert irtam le velemenyem, tapasztalataim, hogy tisztan lassanak.
Mert tul nagy a köd.
Most már megint nem értek semmit. tsanyi meg még páran azt mondják, hogy sz@r a hatdugós Tokico fék, te meg azt mondod, hogy überjó. Merjem akkor felpakolni nagybandira a nemrég vett B-King munkahengert, ily módon megduplázva a motor értékét, vagy inkább hagyjam a francba?
Bandit fényezése tényleg hagy kívánnivalót maga után, nekem a váz fényezésének tank alatti része igen ledörzsölődött a bőrnadrágtól.
Az enyémbe 37 eKm van óra szerint, eddig rendben vagyunk Tudom, tavasszal biztosan szét fog esni. Nem baj, majd szólok, hogy malac, akarom mondani bontott Bandit van eladó

Egyébként meg nehéz lenne a többi márkához hasonlítani - pl. egy CB1300 árából két Bandit-et lehet venni, alkatrészárakról nem is beszélve. Talán inkább a ZRX1200 meg az XJR1200 inkább ua. a kategória - szerintem ezek sem jobbak...
99'-es görbevázas Banditom van. Akikkel régebb óta tartjuk a neten a kapcsolatot, azok már tapasztaltak tőlem néhány kirohanást a kidolgozottságával kapcsolatban.

Alapvetően műszaki oldalról Istvánnal értek egyet, de:

Nekem ettől még ez a MOTOR. Vad, zabolázatlan, nyers. Semmi csillivilli, semmi tranzisztor és computer. Szarok a fékek? Azok. Vannak gyenge pontjai? Bőséggel. Viszont megadja azt az élményt, amit elvárok a motortól.

Szóval van jobb. Másnak! Nekem jelenleg ez az IGAZI (még ha néha szenvedélyesen szeretve gyűlölöm is...)
A felhasznalt technologia szerintem sokkal fejletteb a GSX1400 eseteben.Keramiabevonatu henger, befecskendezörendszer, teljesen alithato futomü, mint emlitte szerintem igen hatekony fekrendszer. Igen ennek ellenere az gsx1400 nem egy sportmotor, de mikor klasszikus motorra vagytam , nem is az jart a fejemben, igy a külalakja miatt en együtt tudok elni ugyanazzal "izgalommal" mint amivel 30 evvel ezelötti motorosok együtt eltek. Erre is vagyom, mert nem szeretem a szintetikusan tökeletes dolgokat. Ezet huzom, taszigalom a kanyarban, hogy beforduljon, de megis egy csapatkent motorozok a baratokkal akiknek nem ilyen van, meg akkor is ha sokkal többet kell rajta meloznom. Ez maga motorozhatosag kerdese. Es ami nagyon fontos irto kenyelmes ket embernek is, összehasolitva a bandival. Ez is a közös hosszu turak tapasztalata.
Es ismerve a gsx1400 tipust mai napig nem ismert egyetlen komoly idegesitö tipushibaja sem . De en is most nem ezt a modelt kivanom kiemelni. Azert szoltam hozza mert volt a bandittal kapcsolatban mondanivalom. ( egy lehetseges viszonyitasi alap volt mivel eleg közelröl ismerem)