Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Kraven!
Köszi szépen .Végszóra megtaláltam a karbantartási útmutatót is!Kösz mégegyszer!Ja,a végszó a gumikhoz,szerintem mindenki máshol és más körülmények között használja a mociját.Tehát Alföld,Mátra, Mecsek,stb.de ez a z-6.os szerintem mindenkinek ideális lehet.Egy megfizethető gumi,nagyon kiváló paraméterekkel!
Egyébként én is csak tulbiztositom magam a gumiválasztásokkal... tuti hogy a mostani modern gumiknál én vagyok a gyenge láncszem... sose motorozom ki oket... orultem mint majom a farkának mikor 1 centi lett a majrécsik...nem hogy karcoljak. Max. az oldalsztendert leállitáskor
Szerintetek van olyan valaki aki tudna nekem csinálni kivehető hangtompítót a Yoshimurába? Rájöttem, hogy nem akarom lecserélni a dobot, inkább ilyen kivehető megoldásban gondolkodom.
Ha jól tévedek Imi a Pan-ra ilyen gumit rakatott. Azt mondta hogy ilyen jó gumija még nem volt.
Igen bedöntéskor. Már kb 5milis majré csíknál
Használ itt valaki Scottoiler V-System láncolajozót?
http://etanol.blog.hu/2010/09/...

Vélemény? Tapasztalat?
Szerintetek mennyire érdemes?
Én nem értem hogy mit kell ennyit variálni egy gumin, ha olcsót akar venni az ember az azt jelenti hogy nem lesz első osztályú tapadása, ezért én azt vallom hogy veszek használt sport gumit amivel el tok menni 8-10.000 és 5-10 ezerből kijön. Ami azt jelenti hogy 30.000-ért veszek 3 gumit és jobb esetbe 30-35.000 is bele megy. Nekem nem volt még más-más gumi elöl hátul de sok haverom össze-vissza veszi a gumikat és sose volt panaszuk, persze csak sport gumival.
KRAVENnek igaza van. Az utolsó szériás 650 és 1250 közt 10kiló kölönbség van.
Ezt egy vékony meg egy vasatagabb rider simán kiküszöböli.
Csak egy adalék:
Continental RA2-eem van '99-es 1,2-esen. Száraz időben nem a gumi a gyenge láncszem... (nekem azért néha szokott karcolni ez-az), meg a majré csíkot is milliben számolom, ha olyan útra vezet a Jóisten (no meg Vadász :-)))

Vizes, taknyos időben viszont mintha bizonytalankodna egy kicsit. Konkrétan nem csúsztam meg vele még komolyabban (ez egyébként a jó csúszás előtti visszajelzését igazolja), de néha vissza kellett vennem. (Lehet, hogy csak túlparázom :-))

És felejtsétek már el, hogy a súly eszi a gumikat. Lauf@szt! A nyomatékoknak van itt szerepe. Hátul a kigyorsítás, elöl a fékező. Ennyi.
Az, egy állatorvosi fecskendő!
Ehhez kéne valami ismerőst keríteni. Vagy estleg egy nővért, aki orvosi lumbáló tűt szerez neked.
Az állatorvosi viszont jól rögzíthető.
Bár végignézve?


A legrosszabb kopási mutatója ennek van?
Azért erre nem vennék mérget, hiszen ez eleve erősített.....
RoadAttac2 vitte a prííímet? Nem is tudtam, hogy ilyen jó gumám van:-))

Bár ez az egyenesfutási 7 pont ?
12000-ként van előírva, 24000-nél lesz a következő szervized olaj+gyertyacserével....
Üdv mindenkinek!Látom lassan lefut a gumi téma.Azért csendben megkérdezném,a karbi szinkron mikor esedékes?20000-et most hagytam el,de lövésem sincs hogy van-e kötelező szerviz.A gép gyönyörűen jár,kifogástalan.Átnézessem?
O.k.
koszonom,
De ha eljössz hozzám Izsófalvára, elkísérlek!
Izsófalva Aggtelektől 27 km, Putnoktól 18 km, Tornanádaskától 35 km.
Szia!
Van Miskolcon Suzuki szervíz!

http://www.maxxpowerm.hu/index...

Hejőcsabán van a Pesti úton!
Cora-tól visszább vagy 2 km-rel!
Sziasztok, Slovakiabol (Košice) vagyok,

akarnák megkérdeszni, hol Miskolcom van ATV Suzuki LTZ es Yamaha Raptor servis .
Gondolom,mivel nehezebb vas.
Na így már inkább írom, hogy köszi, sokat segítettél!
De valószínű, hogy akkor egy Nagy Banditon nem megy el annyit!
JAAAA!
k7-S 650-S Bandit.
A BT020-ra gondoltam, hogy most min van!