Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A teszteket valahová húzó emberek írják......semmire valók, azok véleményére kell hallgatni akik használják is éveken keresztül a termékeket.....
Na, ebben aztán jól lehúzzák a Z6-ot!
http://www.shox.hu/content/ami...


Organikus és szinter fékbetétek

Induljunk el a sima, más néven organikus fékbetéttől. Ennek az alapanyaga nagyrészt szén, és annak különböző megjelenési formái. Gyárilag általában ilyennel szerelik a motorokat, mivel olcsó, minden körülmények között kiszámítható, állandó fékhatást produkál, hosszú az élettartama, és kíméli a féktárcsát. A szinter, vagyis fémrészecskékkel kevert fékbetét jobb hatásfokkal dolgozik, ami melegedés hatására sem csökken, de ezek – sajnos – más tulajdonságok rovására mennek. A szinter fékbetét jobban igénybe veszi a tárcsát, ami ezáltal hamarabb elkopik.
Belinkeled?
Megköszönném!
Na látod, ezt nem tudtam!
Akkor majd az mondja a tutit.....nyilván Ő sem tenne bele rosszat..
Mi az a szinter? Nem értek ezekhez az izékhez , azért tartok szerelot...
Az racsing elvileg.....és bemelegszik annyira, hogy fogjon is?
kerámia-carbon fékbetét van nekem elöl Gold-Fren ha jól emlékszem tavaly májusban raktam be teljesen meg vagyok elégedve vele
ja és elég "olcsó" volt 4.5e a kétpár
Előre-hátra szintert, szerintem a lényeg, hogy jól fogjon....
Errol a Bel-Ray-rol még nem is hallottam... bár amig nem volt motorom, a Motulrol se
Igen, a PR2-es és az Angel ST amire én szeretném majd cserélni, de valahogy még senkitol nem hallottam hogy ezt használja... lehet tul uj abroncs még.
Hááát...mikor hogy jon ki... most kb. 500 km van az olajban... mindenki mást mond, mást irnak hogy jobb elrakni télire... Most jut eszembe hogy a fékeket is cserélni kell , abbol nem tudom milyen a legjobb... a szerelom azt mondta elore rakunk puhábbat, hátra keményebbet. Ennek még utána kell néznem.
Én meg kamionozok és szerelgetek......tényleg ne fújd ki a légszűrőt.....
Itt is tarol a PR2!
tsanyi, látom voltál postás én is küzdöttem 8,5 évig de fel adtam csak én nem robbanó motorossal jártam hanem kenyér gőzössel
most buszozok.
olaj szűrőt minden olaj cserekor szigorúan!
És az olaj cserét mikor szoktad meg ejteni friss olajjal rakod le télire ? Vagy 6e km-enként ahogy esik?
most nekem 4800-4900 van az olajban, de ha ki vidul kerülök egyet hogy fel melegedjen és csere.
Bel-Ray
Olajszurore gondoltam, a levegoszurot a konyv szerint. Egyszer nekem is volt 5 liter 100-ra, de akkor olyan lassan csorogtunk a csopperes haverral hogy kanyarban kulso iven eloztek a csigák
Ne fújd ki, árt.....
Az előző gazdája tett fel új láncot úgy hogy az még teljesen rendbe.
Fogyasztás? eddig 5,2 volt a legkevesebb de 5,5-6 között jön ki (120kg vagyok + az asszony, ha röffen a moci már veszi a sisakot - hova megyünk? ) , ja és a légszűrőt minden második olaj cserénél cserélem, de közben többször ki fújom.
Motul 5100 - 10W-40...esetleg nyáron nagy melegben 10W-50...és persze minden olajcserénél olajszuro csere is.... nem pedig a kezelési utmutato szerint... Most vár rám egy láncszett csere, gondolom már nem a gyári lánc van rajta...kicsit fájó kiadás, de ez van Fogyasztásod hogy alakul? Nekem 20 000 km alatt 5,5-5,6-ra jott ki.
2002-es kiadású, 2007 novemberben vettem 33e km-rel, most 45e van benne.
A más örök téma az: -OLAJ TE mit raksz bele ?
Én Bel-Ray 10-40 félszintetikus
Itt van a banditos gumiteszt pdf-be: link