Szia daty!
Ezeknek a gumiknak több kategóriájuk van, amit külön betűkkel jeleznek! Ez azt mutatja, hogy milyen súlyú és teljesítményadatokkal bíró motorra ajánlja kimondottan a gyártó, mivel erre külön tesztelte is! A "C" jelzésűt ajánlja pl. a te motorodra is!
Ezért érdemes állítólag odafigyelni rá! A gumi oldalfalába be van sütve ez a kis betű! Én is tudtam volna sima (jelzés nélküli, túltárolt) abroncsot venni, viszonylag olcsóbban, de ezek miatt lemondtam róla. Igaz nem tudom mi lett volna a hátúlütője, ha mégis olyat teszek fel. Így maradt a Z6 Interact párban 70 K-ért, de ez legalább remélem egy huszast elmegy és nálam öregedik meg! Eddíg kb 5000 km-t mentem vele és meg sem látszik rajta! Pedig migfelénk rengeteg, hosszú, technikás egyenes van!
Autopályára gondoltam. Mondjuk én kb. 50%-ban kétszeméllyel, majrécsík ugy 1 centi korul... érdekes hogy az oldala kopott. Nekem is 2,5-re van fujva. Én elégedett vagyok vele, de cserélni szeretném valami "modernebbre" - Pirelli Angel ST vagy Bridgestone BT23. Ja, a Jawa-t birom én is
Amúgy a merkantil telep személyzete rendes és normális!A srácok ha egy nap tízszer mész vissza ,akkor is kitolják a motort és beindítják neked!
Az állapotukról nem ők tehetnek!
Szóval látjátok szerelővel mentem ,de még így is volt meglepetés!
Ha ott akarsz motort venni, nagyon észnél kell lenni! Nem szabad a szívedre hallgatni csak észérvekre!
Egyébként ez tipikus: Ha megdöglött a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is!
Nagy szervíz közben, hív a szerelő: egy henger nem megy!
Van szikra, benzi, kompresszió.......Gyertya ki, endoszkóp lukon be, hoppá alumínium fólia darabok a hengerben?
Sebész csipesz be, fólia ki, endoszkóp ellenőriz, minden oké, gyertya vissza.....motor ok. Ez volt ősszel, azóta sok közös élménnyel meg 900.-km gyarapodtunk, és jól működik minden rajta!
A harmadik: Suzuki Bandit 1200 k4 Mo.-i 39.000.-km,váltóhibával....650.000.-ért.Telefon, szerelő, rohanás:
-állapota megfelelő,csuszás nyomok nem láthatóak, nincs lepusztítva.
-kuplung nem emel ki,de kézzel rakosgatva veszi az összes sebességet,motorhang jó,nem zörög, nem füstöl stb....
Szerelő:minden ok. ,csak az alsó kuplung munkahengert kell feljavítani v. kompletten cserélni. ELHOZTUK!
A második: TL 1000R 680.000. eléggé lepusztított állapot, de motorikusan szépen járt, nem füstölt, harapott mint bodri kutya...
-első villa eldeformálódva, a kerék mindenhogy állt csak nem egyenesben.....
-ecsettel feketére festett idomzat
-intenzív pályahasználat nyomai a motoron
Ezt végül csak elvitte valaki 420.000.-ért.
Az első: 950-es KTM Adventure 1.350.000.-ért. Kecskeméten a KTM szervizből a saját költségemre a helyszínen bevizsgáltattam:
-kiderült Mo.-i vásárlás,soha nem járt szervizben, még az előírt gar. időn belül sem,
-jobb első tárcsafék ,fékcső, féknyereg, fékbetét hiányzik róla.Telefonon megkerestem tulajt telefonon, szerinte a szervizben levették róla!
-hűtő előtti műa. rács is hiányzott,és szakszerűtlen szerelés nyomai mindenhol..... A motor még mindig megvan most 910.000. az ára,
de még így sem nem vitték el.
-
A merkantilos motorokat nem lehet kipróbálni , max. ha van középállvány beindítva megpörgetni, hogy veszi e a fokozatokat stb....
(de ugye így nincs terhelés, terhelés alatt még kidobhatja), így marad a szemrevételezés, motorhang hallgatás .......meg imádkozás nehogy belenyúlj valamibe. Mindenképpen szerelővel menj!
Saját tapasztalatból tudom egy évig kerestem motort magamnak:
Főleg merkantilos motorokat nézegettem az ár miatt.
Kecskeméti Merkantiltól érdemes motort venni, vagy inkább hagyjam a fenébe őket? :) 1250SA Bandit extrák nélkül, 2007.6. havi, 10.000 km-rel, 1,2 M Ft. Vélemény?
Nekem is Diablo Strada van a nagybandin elől-hátul, a hátsó két szűk szezont bírt ki nem túl kíméletes üzemmódban. A vége felé már elég keménynek tűnt, nem tapadt túl jól. Idén egy használt Michelin PR2 szettel indítok - ha ezt is keménynek találom, akkor a következő szett Pilot Power 2CT lesz.
Egyetlen métert se mentem pályán (ha versenypályára gondolsz). Leginkább túra kétszeméllyel, így nem is döntöttem lapra a gépet sose. kb 3 cm majrécsík van rajta és mégis az oldala kopott el Arra is gondoltam, hogy nem 2,5-re kellet volna fúlni a gumit hanem mondjuk 2,9-re, de zöldi szerint nem ez a baj.
De más beszámolt már hasonló kopásról
Épp ez jutott eszembe míg nem ültem a gépnél!
Lakatosom is van, szintereztetni is tudok nem messze, és nem is drágán, és szerintem 5.000 Ft-ot simán megér!
Meg a lakatos meg tudja csinálni a két oldaltartó összekötőrúdját is, mert ha jól látom, az nincs meg neki.
Ezt írta még a srác:
"Jelenleg még van egy pár bontott K6-os 1200 Bandit oldaltartóm,
Így vettem sérülten (állítolag eldőlt) A job oldali vízforduló és az alsó hűtöcső találkozásánál van ragasztva. Hidegen nem, de melegen már cseppen. 1,5-éve van nállam, és most vettem észre.
Megtudnám ragasztani én is, de ha csak egy bizonyos ideig tart!
nembeszelve arról ha egy nagytúrán hiccel el
Ha nem, akkor egy lakatos játszik vele 1 órát, utána szinter, és annyi. Dawntez motorján is úgy van átalakítva a givi tartó, de ha nem mondja, eszembe nem jut.
Az enyémen Pirelli Diablo Strada van, privát vélemény de nem vennék ilyet mégegyszer hacsak nem adják ingyé. Nem a tapadása, hanem az irdatlan egyenletlen kopása. Talán látszik képen mire gondolok. Azt még hozzátenném, hogy kb 2500 km alatt lett ilyen.
Ezeknek a gumiknak több kategóriájuk van, amit külön betűkkel jeleznek! Ez azt mutatja, hogy milyen súlyú és teljesítményadatokkal bíró motorra ajánlja kimondottan a gyártó, mivel erre külön tesztelte is! A "C" jelzésűt ajánlja pl. a te motorodra is!
Ezért érdemes állítólag odafigyelni rá! A gumi oldalfalába be van sütve ez a kis betű! Én is tudtam volna sima (jelzés nélküli, túltárolt) abroncsot venni, viszonylag olcsóbban, de ezek miatt lemondtam róla. Igaz nem tudom mi lett volna a hátúlütője, ha mégis olyat teszek fel. Így maradt a Z6 Interact párban 70 K-ért, de ez legalább remélem egy huszast elmegy és nálam öregedik meg! Eddíg kb 5000 km-t mentem vele és meg sem látszik rajta! Pedig migfelénk rengeteg, hosszú, technikás egyenes van!