http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xs_400-4393363
Ha "öreg motor" veszel akkor ilyet erdemes ( mndjart a potalkatresz is boritekolva van). En ilyennel motoztam a 90-es evekben alig 40 ekmt). Olcso, igenytelen motor. Ismert tipushibaja nincs. Gunyneve az akkori tesztek szerint: Japan MZ volt.
De valoban nem erdemes MZnel többet aldozni ra. Azzal nem lehet villogni , igy sok "kaland" elkerülhetö. Es mire megtanul motorozni addigra mar vehet maganak exibicionista motort is. Ha meg kedve tartaja,ugyanis igen sokan kiabrandulnak belöle...
Nem tudom mi a A korlatozot hatara , de ebböl volt 27 LE-es fojtott valtozat is, meg a 45 LE-es nyitott. A fojtott verziot nem lehett elnyüni! Ja es kurva kenyelmes! Es Van par dolog ami MZ kompatibilis! :)
Néztem ezt az oldalt, de ha DOT 2006-os Z6-ot tudok venni 21.000 Ft-ért, akkor nem veszek egy ismeretlen Shinkot 26.000 Ft-ért ugyan ilyen DOT számmal.
A többi meg ugye épp olyan árban van mint pl az R17.hu-n.
A Michelin Pilot Road 2-jére gondolsz?
Az jelenleg (mármint a hátsó) az r17.hu-n 39.990 Ft.
És egyenlőre úgy döntöttem, mindenki azt mond amit akar, CSAK a hátsót a lefutottat fogom lecserélni.
És ha beválik az hátul, amit oda vettem, akkor ha lefutott az első, megveszem oda is az olyat.
Ha meg nem, akkor eleve mást fogok venni előre, és ismételten nem érdekel, hogy nem egyforma lesz elől hátul, és így addig játszadozok majd, amíg megtalálom a nekem valót!
Az ezust kanál nálam is kimaradt. De mindig azt szoktam mondani hogy nem vagyok elég gazdag ahhoz, hogy a legolcsobbat vegyem. Ha valami olcso gumi miatt eltaknyolok ugyebár.... szoval az aranykozéput. Én innen rendelek http://ssl.delti.com/cgi-bin/r... , de ahogy látom van magyarországi weboldal is..... http://ssl.delti.com/cgi-bin/r...
Nem mindegy hogy romet vagy szétütött japo belpiacos 12 tulajos szétbuherált rom a delikvens.
Ilyen kondíciókkal tényleg MZ a nyerő.
Vesz egyet 60-70k-ért a maradék mondjuk 40-50k ból szépen megoldja a garázsban alap szerszámkészlettel.
Ezt egy 4t sornégyes vinnyogósra pörgetett géppel tuti nem tenné.
Foglalkozni foglalkozhat vele bőven, de menni nem fog vele....van itt valahol egy GS500 hirdetés amivel a tulaj már bejárta gond nélkül déleurópát, törököket és 3 kiló körül adja.......képen egész jól néz ki...
Viszont ügyes gyerek, majd rendbe rakja magának! 13évesen a régi Rometem kilopta, a barátjával rendbe tették, így kezdte. Ha foglalkozni kell vele, legalább leköti az idejét. Jobb, mintha vízipipázna, vagy a szobában üldögélne.
A PR2 még mindíg egy értelmes döntésnek tűnik.Ár-tudás-futásteljesítmény viszonylatában is jó választás.
Még úgy is hogy elsőre fájdalmas egyszerre kiadni ennyit érte.
(bár most lehet hogy jegelem majd a hirdetését..mert az összes kopóalkatrész frissen cserélt, és szeretnék veterán(korú) autót venni..és véges a keret. Ha megveszem a kinézett autót, már nem lesz pénz egy fél milla körüli motorra)
Bár ha jól tippelek lehet 180-asban is kapni.
De a legtöbb 34 kW-os, azért gondoltam...
Mert ugye nekem arra kellene!
Sőt, több is van belőle, ha kell valakinek segítek hozzájutnia!
Hátha odaadja még olcsóbban 21-től, ha többet veszünk!
Ha "öreg motor" veszel akkor ilyet erdemes ( mndjart a potalkatresz is boritekolva van). En ilyennel motoztam a 90-es evekben alig 40 ekmt). Olcso, igenytelen motor. Ismert tipushibaja nincs. Gunyneve az akkori tesztek szerint: Japan MZ volt.
De valoban nem erdemes MZnel többet aldozni ra. Azzal nem lehet villogni , igy sok "kaland" elkerülhetö. Es mire megtanul motorozni addigra mar vehet maganak exibicionista motort is. Ha meg kedve tartaja,ugyanis igen sokan kiabrandulnak belöle...
Nem tudom mi a A korlatozot hatara , de ebböl volt 27 LE-es fojtott valtozat is, meg a 45 LE-es nyitott. A fojtott verziot nem lehett elnyüni! Ja es kurva kenyelmes! Es Van par dolog ami MZ kompatibilis! :)
A többi meg ugye épp olyan árban van mint pl az R17.hu-n.
Az jelenleg (mármint a hátsó) az r17.hu-n 39.990 Ft.
És egyenlőre úgy döntöttem, mindenki azt mond amit akar, CSAK a hátsót a lefutottat fogom lecserélni.
És ha beválik az hátul, amit oda vettem, akkor ha lefutott az első, megveszem oda is az olyat.
Ha meg nem, akkor eleve mást fogok venni előre, és ismételten nem érdekel, hogy nem egyforma lesz elől hátul, és így addig játszadozok majd, amíg megtalálom a nekem valót!
Ilyen kondíciókkal tényleg MZ a nyerő.
Vesz egyet 60-70k-ért a maradék mondjuk 40-50k ból szépen megoldja a garázsban alap szerszámkészlettel.
Ezt egy 4t sornégyes vinnyogósra pörgetett géppel tuti nem tenné.
Még úgy is hogy elsőre fájdalmas egyszerre kiadni ennyit érte.
(bár most lehet hogy jegelem majd a hirdetését..mert az összes kopóalkatrész frissen cserélt, és szeretnék veterán(korú) autót venni..és véges a keret. Ha megveszem a kinézett autót, már nem lesz pénz egy fél milla körüli motorra)