Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Banditon lesz-van(Vkinek már),láncolajozóhoz kell.
Köszi, sokat segítettél!
titok!
Milyen motoron is van ez?
Köszi!
Az a fémcső avégén,ami a lánckeréknél van,azt hol kapok?
Lemaradt,h Eriknek köszönöm!
Gumikhoz hozzá szólva,PR2 igazán a vizes úton viszi a pálmát.
Persze ez nem elhanyagolandó tényező. Nekem a gyári BT20-ban 18 000 km van,még lenne benne 1-2 ezer,városban még elmegy vele az ember,de túrázni már nem. Azt hiszem maradok ennél a márkánál,nekem okozott csalódást. Annyi lesz a változás,h hátulra nagyobbat rakok 180/55 méretben.
Szia!
Köszi a lehetőséget,tanulságos volt
Megnéztem azt az oldalt,na az nagyon
Annak a szelepnek a névét leírnád,mert elfelejtettem.
Köszi
Uraim jó étvágyat az ebédhez.
Pl.....újonnan felrakott Z6, horvát part oda-vissza főleg pályán és kocka lett a gumi....ugyanez a következő PR2-vel, semmi kocka, az ív tart.....persze tempó volt......a Z6-tal sokat kell kanyarogni ahhoz, hogy íves maradjon, a PR2-nek kemény a közepe míg a széle sokkal puhább, olyan embernél aki kanyarog rendesen a széle hamarabb kopik el mint a közepe, normál használatnál egyformán.....
Látjátok az ember itt többet tud meg pl. a gumiról mint ha bemennél egy forgalmazóhoz és őt kérdeznéd mert úgye neki minden eladó.
Be mentem nem rég egyik nagy gumi forg.hoz milyen gumi van 180/....... ? persze azt ajánlotta amit ők árultak (a f@sznak 1Banditja volt 2004es azért ajánloták hogy majd Ő +mondja a tutit) és mikor +kérdeztem neki miért nem az a gumi van fent amit ajánlgat nekem jött a nagy hanta-palinta szöveg.
Koszi a fékbetétes cuccot... A Z6 valojában szinte ugyan az mint a Diablo Strada... arra is mondták itt hogy kockásodik... picit nekem is, de nem vészes.
Nem vitatom, mert még nem próbáltam!
Arról nem írnál pár mondatot, hogy mit értesz azon, hogy erősen kockásodik?
Én attól függetlenül, hogy a hegyekben lakok, elég sokat túrázok hosszú egyenesekben is az alföldön pl.
A kockásodás akkor nekem azt jelentené, hogy a sok egyenes miatt úgy mint a gyárinál, hogy már 6.000 km alatt simára kopna a közepe?

Köszi, ez végre egyenes, rövid, tömör, és tapasztalaton alapuló válasz volt!
Erre legalább lehet építeni, mert tapasztalaton alapul, nem innét meg onnét szedted, meg tesztekben olvastad!
Thx!

Olvasod Norbu!
Nesze neked forgalmazó!
mert fokozatosan tette és még nem nőtt annyira a tempód, hogy észrevedd, de a csere után lehet, hogy meglepődnél mennyivel jobban fog az új....
Igen, mint írtam, 2006 év végi gyártású új darabja 21.500 Ft.
haggyámá ezzel.....ha forgalmazó leszek én is ezt mondom majd....mindegyik első kiveti a vizet hasonló módon....én aztán kevertem jobbra-balra a gumikat, még véletlenül sem volt egy típus elöl-hátul és így volt jó, de elől csak racsingos....
Érdekes, én elég sokat kanyargok a Bükkben, de még nem tapasztaltam, hogy felégne, és ne fogna!
Már csak azért kérdezem, mert Norbunak állítólag azt mondta a forgalmazó, hogy inkább hagyja veszni az üzletet, de nem hajlandó neki felszerelni csak a hátsót, mert a Z6-ot szigorúan párban kell cserélni, mert még szárazon el is megy, de ha esőben megy vele, akkor bukta, nem szabad mással párosítani emiatt!
Könnyen kockásodik így én nem vennék, de ha olcsn jutsz hozzá mégis hisz túragumihoz képest jól fog, jobban mint a PR1, de a PR 2 sokkal jobb.....
Ne maradj, annyival nem rontja jobban a tárcsát mint amennyit menthet.......simán észre nem vehető kopás mérhető a tárcsán egy utcai szinter betéttel......viszont az organikus az első komolyabb kanyargás után felég és baszik fogni.....
Ez igaz!
És te használtad is a Z6-ot?
Bocs már nem emléxek, hogy írtad e!
Na akkor én maradok a hagyományosnál!