Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a PR2-re.....
Tsanyi!
Ezen hozzászólásod az MP2-re vonatkozik?
Akkor máris igazolódni látszik az az okfejtésem amit írtam, hogy amíg 1 MPR2 megy 20-22.000 km-t 40.000 Ft-ért, addig 2 Z6 megy 25-30.000 km-t ugyan annyiért.
rendben,megcsörgetlek. köszi
Már nem, 22e-nél ledobta!
Szerintem ne szarakodj, ha már az elsőben is csak 5-6ezer van!
Vegyél ugyanolyat, amilyen fenn volt és akkor egyszerre lesz cserés. Párban is marad, a lelkiismereted is megnyugszik, és lesz 6ezer km-ed, hogy újra körbejárd a kérdést!
Oszt jónapot!
Nekem nem kell magyarázkdni! Én is 20x körbejárom a kérdést mindig.

A MPR2 tudtommal sokat elmegy. (Remélem nem keverem mással)
A csapatban ha jól tudom Ratraknak van ilyen a VFR-jén és valami baromi sok van már benne.....

ERIK! Ez van Ratinak?
Szerintem egyáltalán nem az. A számom309444910
Ne csodálkozz/atok, hogy ennyit hezitálok rajta.
Mármint a gumicserén.
Életem első gumicseréje lesz.
Mint lát6játok a profilomban ez a 6. vadi új motorom, de egyik sem volt meg addig, hogy gumit kellett volna rajta cserélni.
A DL volt legtovább, de 19.200 km-nél még nem volt cserés a hátsó, még volt benne pár ezer.
A Nagy Banditán meg 6.000 km van a hátsóban és már csere érett, pedig vigyáztam rá, semmi füstöltetés/kapartatás/nagy fék/stb...
Amúgy eddig az ment gallyra leghamarabb.
Az MP3 kis 14"-os hátsó kereke is ment nálam 9.500 km-t de még volt benn pár ezer.
És olyan tanácstalan vagyok, mint még soha.
Ismerőseim fele azt mondja, csak párban cseréljek, másik azt, hogy elég ledobni mindíg azt ami elkopott, vagyis most konkrétan a hátsót.
Egyesek szerint mindenhez fel lehet tenni mindent, kettesek szerint vannak viszont olyan gumik, amelyikben még a típusnak is egyeznie kell, nem csak a márkának.
Mármint elől/hátiul.
Egyesek szerint vegyek használt gumit, 3 éves koráig jók azok is.
Mások ettől óva intenek.
Ja, és akkor természetesen egyeseknek ez és ez a márka/típus jó, a többi sz@r, másoknak épp fordítva.
Szóval nehéz ez.
Ráadásul ma jobban megnéztem, és úgy látom, már a gyári elsőben sincs több, mint 5-6.000 km, tehát a szezonban még azt is újítanom kellesz egyet.

Szal most itt tartok!
De ha most megveszem hátra a "sztárt" a Michelin Pilot Road 2-t és nem megy el legalább 18-20.000 km-t akkor kár erőltetni 40.000 Ft-ért, mert van Metzeler Z6 20.000 Ft-ért, és állítólag az is elmegy vagy 13-15.000 km-t, és ez ugye árban pont fele, vagyis 2 db Z6 elmenne vagy 25-30.000 km-t és az is 40.000 Ft lenne.
Tehát így már bukta lenne a MPR2.
Ja, itt most újakról beszéltem.
De természetesen van aki épp a Z6-tól óv, hogy azt csak párban szabad cserélni, mert ha nem akkor gázos.
Hogy miért gázos, azt konkrétan nem tudja, de "biztos nem véletlenül ajánlják ezt a gyártók párban".

Na akkor most hogy legyek okos?
Ha mindkét cég az enyém lenne akkor ugyan arról lenne szó:-)))

De ez 2 külön cég....márka, mínőség....

Michellinbe Én az M39-et járattam még az Apriliás - Gs500-as koromban. Az nagyon király volt......
ugyan úgy mint a Pirelli MT75-ös széria......
arról beza.....
Nekem eddig nem volt gondom vele, pedig párszor futottam bele esőbe.......
(ilyenbe is:
http://www.szoljon.hu/jasz-nag...
Hihetetlen,19-ben dolgozom
Akkor ha van lehetőség megtekinteném,h csak a képen annyira bonyolult,v élőben is.
Én is úgy tudom, hogy gondozás mentes, de nem zselés... Az enyémen ott van a helye ahol a savat beleöntötték, csak le van zárva teljesen... Se ki se be...
Budapest,18.
Akkor Engem félreinformáltak mikor átvettem a motort.
Bele sajnos nem látok. Majd leolvasom a típusát , gyártmányát, és utána keresek, mert most már qrva kíváncsi vagyok!
Kresek 2000-es évj. gsf600s banditra hátsó doboztartó konzolt.
Esőben milyen a gumi? Mert ugye az nem mindegy,hosszabb túránál benne van az eső!
Nekem is ez van fent elöl-hátul. Egyelőre maximálisan elégedett vagyok vele.
Azért az nem egy versenygumi, 12 körül elbírna szerintem.
Hát igen csak hamarabb elfogyasztaná eleve a súlya miatt is nehezebb mint a 650-es meg használat függő is dolog
Köszi!
A gondom ezzel csak az, hogy a Nagy Tesó ettől sokkal hamarabb lezabálná.
Köszi Erik!
Ahogy elnéztem a képet,lehet h most nem fogok neki állni
Bár a hátsódoboz tartót megcsináltam,masszív meg minden,de ez kicsit húzósabb. De kösz a lehetőséget,azért megnézném egyszer.
Merre fele áll a vas?
Gumikhoz,meg annyit,h Én is a contiroad attack-ot néztem ki,már az előtte lévőről is jót mondtak,ez állítólag jobb. Páros akcióban 57000ft megvehető.Szerintem korrekt ár.

Üdv
Zöldi köszönöm a válaszodat.Az én motoromon is gyári Bridgeston-BT020-as gumi van a hátsóba 24800km van most érte el a kopás jelzőt Az első is az eredeti van fent csak az 14000km-nél meg lett vágva.
Hát ha úgy nézzük mindegyik savas, max a sav fel van itatva valamivel. AGM akksiknál pl. üveggyapotba.