Csak nagyonb figyelj ODA, hogy ne az SM-es CF-ed vedd!
Az nekem 5500km-ert bírt.......bár ahol feltették (mivel semmi más nem volt ugye) aztat mondta a bácsi: EZ NAGYON KIRÁLY GUMI, VISZIK MINT A CUKROT....
Így vettem meg TELJESEN ÁRON (34.000) egy SZAR gumit.....(ekkor Bp-en ez a gumi olyan 21 volt csak)
Szóval az SM nem hiába van ott!
Nem 250kg-os gépekre, 140-es autópályázásra van kitalálva.
TAPADT mint a barom , de kopott is ugyan úgy.....
Nekem amúgy a gyári Brigestone 14-et bírt
A conti Road Attac 14500-at
A Force SM 5500-at
Most a RoadAtac2 megy már 10-es óta......és még sok van benne (REMÉLEM:-)
Ez a D218 valahol a dunlop leghitványabb gumija lehet. Olyan tartós, mint egy keményebb pályagumi, de a tapadására én még dícséretet 1 banditostól sem hallottam.
Itt találsz olcsóbban is, bár nem pont olyan, és nem színre fújt.
Amikor én vettem még olcsóbb volt a suzukinál is, viszont nem volt még utángyártott.
Hát, nem olcsó mulatság!
Én egyébként ezzel rendeltem a kereskedésből a motort, bár csak két héttel később kaptam meg az idomot.
Az nekem 5500km-ert bírt.......bár ahol feltették (mivel semmi más nem volt ugye) aztat mondta a bácsi: EZ NAGYON KIRÁLY GUMI, VISZIK MINT A CUKROT....
Így vettem meg TELJESEN ÁRON (34.000) egy SZAR gumit.....(ekkor Bp-en ez a gumi olyan 21 volt csak)
Szóval az SM nem hiába van ott!
Nem 250kg-os gépekre, 140-es autópályázásra van kitalálva.
TAPADT mint a barom , de kopott is ugyan úgy.....
Nekem amúgy a gyári Brigestone 14-et bírt
A conti Road Attac 14500-at
A Force SM 5500-at
Most a RoadAtac2 megy már 10-es óta......és még sok van benne (REMÉLEM:-)
Hamar elfogyott mint írtam (6.000 km) és már többször is csúsztam meg vele száraz úton is!
Betesszük az akkut, ráülünk, és GO!
Egyébként egy "mélykisütött" akksiba minimum 7,2V-nak kell lennie, ha kevesebb akkor kuka
valami jò forràst?