Lentebb már írtam, de leírom ismét: az alap ötletet a mccoi adta. Egy a villára erősített reedcső és a féktárcsára ragasztott mágnes adja a jelet amit az IC-k számolnak és a kis kékszínű kapcsolón beállított távolság megtétele után nyitja a szelepet. a távolsáog 0,5 és 15,5 km között lehet választani 0,5 km-es felbontásban. A szelep nyitvatartási idejét jelen állapotba 1 és 5 másodperc közti időtartamra lehet beállítani a kis kék tekerentyűn.
Nagyjából összeállt az olajzóm. Az elektronika bekötése hétvégére marad, de néhány kép addig.
Az olajbevezetés megoldására egy egyszűbb és főleg helytakarékosabb megoldást sikerült készíteni karika111 ötletéből, mivel ez a képeken nem igazán látszik ezért leírom: fogtam egy M8×60-as kapupánt csavart és olyan 50 mm mélyen a menetes vége felől megfúrtam. Megtömtem homokkal, megmelegítettük és meghajlítottuk. Ezután levágtam a fejét és kész is a menetes hajlított csővég. A többi talán jól látszik a képeken, ha mégsem hát kérdezzetek!
no, megiscsak a cso végénél ereszt. csak mire lefolyna a huto szélén, a meleg miatt rászárad, es csak az aljan latszik egy kis nedvesseg. de vegig latni lehet a folyadek utjat...
megint a hutovizem...
ha tudok, szerzek egy fenykepezogepet es lekapom. most ugy nez ki, hogy nem a cso es a csonk talalkozasanal ereszt, hanem a radiator bal oldalanak (ami ugye fémszinu - akar a masik széle) az aljarol csoporog. még a csizmamra is.
Csereváltó nem is nagyon lesz, vagy mind hasonló kéreghibával.
Hja a hegyekben nem kel az 5. fokozat, így már értem a gondoskodást. De akkor sem fér meg a "mindent megad neki, csak még elmegyek egy 3000km-es túrára". Egy ilyen hiba, nem csak a közvetlen környezetét teszi tönkre, hanem a teljes motort. Hogy mire gondolok? Vajon a lefaragott, hiányzó pár köbmiliméter edzett acél hol kent? Gondolom besímitotta a hengerfalakat, vezérműbütyköket, kuplunglamellákat, főtengelycsapágyakat, mire aztán végre fent akadt szűrőn. Valóban minden különleges felületkezelést megkapott a motor. Ennyi erővel egy lapát homokot is belecsorgathattatok volna a blokkba..., de persze csak egyéni saját vélemény. Meg az is, hogy én már nem biztos, hogy teletakolnám.
Holnap csinálok róla géppel képet mert ez telóval lett! Amúgy akié ez a váltó mindent megad a gépnek ami kell! azért nem szedette még szét eddíg mert még nyaralni ezzel ment meg még nem is voltcsere váltó! Most hogy hazajött Szlovén-Olasz-Osztrák túráról már muszáj volt szétszedni mert félelmetes hangja volt! Amúgy a motor bejárta már Europa nagy részét! Spanyolország volt a legmesszebb!Most ki lesz cserélve az összes siklócsapágy mert azokon is látszik kopás!
Igen légolajos a gépezet.
A hátsó lámpára kötöttem, ott csak 3 vezetékből kellett válogatni , és még bontani se kellett hozzá csak széthúzni a csatlakozót, annyi hogy egy lengő biztosítékkal azért megtoldottam, de szerintem egyelőre marad így ahogy van.
Ha van egy "multimétered" akkor rakd a fekete kábelt az akku NEGATÍT részére......
A pirossal (általában ez a 2 szín van) meg keress a 9 pólusnál egy POZÍTIVAT....
Én is valami egységről szedtem le, mert nem volt kedvem szétbontani a fejidomot, hogy a lámpákra kössem
Valami ilyen volt váltó pár(!) 10000km -rel ez elött. Azért elég "vájt fülünek" kellett lenni, hogy eddig eljárják a fogakat!
Nem vészes a bandit váltó, csak 3.-4.-5. sebességnek elégtelen a kéregedzése...az 1-2-es meg sebességet szokta kidobálni, ha egykeroznak vele. De a többi jó!
(Többek között ezért fog ezeknek a gépeknek az értéke a béka segge alá kerülni, mert ilyen gazdák hajtják, és hamar felmorzsolják a bandit kultuszt, föleg hogy most már nincs utánpótlás. Nem értem mire gondolt a gazdája , majd egy olajcserével megjavul? )
Suzuki bandit 250-re szeretnék hagyományos kormányt. Ha valaki tudná hogy hol lehet ilyet venni azt megköszönném, de az is megfelelne ha egy szakrajzot kapnék róla. Most csutkakormány van rajta de szerintem egyáltalán nem illik egy bandithoz.
Szemfülesek vagytok! Fordítva van betéve, de sajnos csak így állt jól a csatlakozója meg a kézi tekerője és mindenképp úgy akartam hogy ne sok látszódjon belőle. Messzebbre meg nem akartam tenni a cső végétől nehogy csepegjen, de egy hét állás után eddig nincs gond, szerintem a csap fölött lévő folyadék oszlopnak nem olyan nagy a nyomása hogy gondot okozzon. Azért köszi hogy szóltatok .
Szerintem nem sok jelentősége van az oldalsztenderes csöpögésnek. Az enyém max egy-két percet jár így, míg becsukom a garázst meg a kaput, az padig max 3 csepp.
Én is ugyanoda kötöttem mint a Blue, a Gipro +-ára ,csak a testet Én nem az akkura, hanem a vázhoz rögzülő egyik csavar alá.
Arra azért figyeljetek, hogy a benzin szelepnél fontos az olaj haladási iránya, mert előfordulhat, hogy átereszt, bár itt kicsi a valószínűsége, mert nincs nyomás. A tied szerintem fordítva van bekötve , egyébként 5.-ös.
A múlt héten én is össze dobtam egy olajzót. Látom te is elektromos benzinszelepet használtál. Te hova kötötted be? Nekem egyelőre a helyzetjelzőről lopja az áramot a kicsike így mikor rá adom a gyújtást indul is a móka. Az jutott eszembe hogy a támasztónál lévő érzékelőre kéne rákötni valahogy mert akkor ha oldal sztenderen van és jár a motor nem csöpögne mellé, csak az egy 7 lábas relét vezérel az meg kicsit bonyolultnak tűnt, legalább egy kapcsolási rajz kéne hozzá.
Eddig kb 70 km-t mentem vele de pozitívak a tapasztalataim, menet közben a láncnak fele annyi hangja van és még nem olajos a hátam közepe sem. Az egészet megúsztam 2000ftíból, persze bontóból szereztem a szelepet (gázos wv passat) , a többi alkatrészt meg itthon találtam.
Ja, és halál pontosan a görgő közepére csöppen, menetközben úgyis szétterül. 1-2 hét alatt beleteszem az ezres próbát, és akkor meglátom, hogy fogom-e módosítani!
Igen, azt láttam, hogy a távolságot méri, de a beállíthatóságról nem olvastam.
Jónak tűnik elsőre.
Az olajbevezetés megoldására egy egyszűbb és főleg helytakarékosabb megoldást sikerült készíteni karika111 ötletéből, mivel ez a képeken nem igazán látszik ezért leírom: fogtam egy M8×60-as kapupánt csavart és olyan 50 mm mélyen a menetes vége felől megfúrtam. Megtömtem homokkal, megmelegítettük és meghajlítottuk. Ezután levágtam a fejét és kész is a menetes hajlított csővég. A többi talán jól látszik a képeken, ha mégsem hát kérdezzetek!
ha tudok, szerzek egy fenykepezogepet es lekapom. most ugy nez ki, hogy nem a cso es a csonk talalkozasanal ereszt, hanem a radiator bal oldalanak (ami ugye fémszinu - akar a masik széle) az aljarol csoporog. még a csizmamra is.
Hja a hegyekben nem kel az 5. fokozat, így már értem a gondoskodást. De akkor sem fér meg a "mindent megad neki, csak még elmegyek egy 3000km-es túrára". Egy ilyen hiba, nem csak a közvetlen környezetét teszi tönkre, hanem a teljes motort. Hogy mire gondolok? Vajon a lefaragott, hiányzó pár köbmiliméter edzett acél hol kent? Gondolom besímitotta a hengerfalakat, vezérműbütyköket, kuplunglamellákat, főtengelycsapágyakat, mire aztán végre fent akadt szűrőn. Valóban minden különleges felületkezelést megkapott a motor. Ennyi erővel egy lapát homokot is belecsorgathattatok volna a blokkba..., de persze csak egyéni saját vélemény. Meg az is, hogy én már nem biztos, hogy teletakolnám.
A hátsó lámpára kötöttem, ott csak 3 vezetékből kellett válogatni , és még bontani se kellett hozzá csak széthúzni a csatlakozót, annyi hogy egy lengő biztosítékkal azért megtoldottam, de szerintem egyelőre marad így ahogy van.
Mert ha nem akkor használd a MAKRÓT és akkor éles lesz a látvány.
Ha van egy "multimétered" akkor rakd a fekete kábelt az akku NEGATÍT részére......
A pirossal (általában ez a 2 szín van) meg keress a 9 pólusnál egy POZÍTIVAT....
Én is valami egységről szedtem le, mert nem volt kedvem szétbontani a fejidomot, hogy a lámpákra kössem
A cső azért most így már tuti:-)))
Kicsit hajlítgattam, és le is festettem.
Szombaton megkapod az "adagod:-))"
Ez már "majdnem" gyári:-)))))
Nem vészes a bandit váltó, csak 3.-4.-5. sebességnek elégtelen a kéregedzése...az 1-2-es meg sebességet szokta kidobálni, ha egykeroznak vele. De a többi jó!
(Többek között ezért fog ezeknek a gépeknek az értéke a béka segge alá kerülni, mert ilyen gazdák hajtják, és hamar felmorzsolják a bandit kultuszt, föleg hogy most már nincs utánpótlás. Nem értem mire gondolt a gazdája , majd egy olajcserével megjavul? )
Én is ugyanoda kötöttem mint a Blue, a Gipro +-ára ,csak a testet Én nem az akkura, hanem a vázhoz rögzülő egyik csavar alá.
A múlt héten én is össze dobtam egy olajzót. Látom te is elektromos benzinszelepet használtál. Te hova kötötted be? Nekem egyelőre a helyzetjelzőről lopja az áramot a kicsike így mikor rá adom a gyújtást indul is a móka. Az jutott eszembe hogy a támasztónál lévő érzékelőre kéne rákötni valahogy mert akkor ha oldal sztenderen van és jár a motor nem csöpögne mellé, csak az egy 7 lábas relét vezérel az meg kicsit bonyolultnak tűnt, legalább egy kapcsolási rajz kéne hozzá.
Eddig kb 70 km-t mentem vele de pozitívak a tapasztalataim, menet közben a láncnak fele annyi hangja van és még nem olajos a hátam közepe sem. Az egészet megúsztam 2000ftíból, persze bontóból szereztem a szelepet (gázos wv passat) , a többi alkatrészt meg itthon találtam.
Jó barkácsolást mindenkinek!