Cső!
Örülök, hogy javítható maradt a felnid!
Én is fogtam egy kátyút a régi gépemmel, de olyan prímán kikloffolták belőle gumikalapáccsal, hogy még a festék sem ment le róla!
Jól tolod bele a kilómétert!
Nekem elment 9500-at a gyári gumi!
Vár rám egy kellemes kopásképű pár használtan. Ha annyira beválna, lehet h életemben először beruházok egy pár újba. Mert ha 25-öt elmegy, akkor hiába 60 ezer pénz, de km költségben pariban van egy használttal.
Igen számít a kopásnál a többlet súly, feltehetően az enyém azért bír ilyen sokat mert kevés autópálya és odafigyelek a guminyomásra mindig ellenőrzöm. Bár én magam is csodálkozom, hogy ennyit bír az eleje kopottabb és ha garnitúrát kel majd cserélni akkor az első gumi miatt kell azt megtenni de az biztos hogy ugyanez a típus lesz rárakva. No1.
Nem véletlenül tartják a PR2-őt a legjobbnak aki már használták......a közepe igaz kicsit kemény ezért is kopik nehezen autópályázásnál viszont a széle elég puha és igen jól tapad.....volt akinél a széle hamarabb elkopott mint a közepe, a 32000 elég extrém, de általában 20-25000-et elmegy bárkinél....
Hidd el nem járok én olyan lassan egy kétkomponensű gumi ami még nagyon jól is tapad, azt azért hozzátenném hogy csak szólóba járok mindenhova nagyon ritka hogy utassal megyek holnap csinálok róla fotót hogy milyen állapotban van még szerintem elmegy vagy 2000 kiló-métert.
Te, hogy a devlába' bírt a Pr2 32 ezret? Egyáltalán bármilyen gumi....Vagy lejárod acélszálig? ÉRtem én, hogy túra, de bazz, olyan lassan menni nem lehet. A macadamnál jelenleg nem kapni keményebb gumit, az volt a gyári, óvatos is voltam nagyon 17 ezernél elöl elérte a kopásjelzőt, és már az is extrémnek számított....
Dunlop Sportmax amúgy is egy lágy keverékű gumi bizton állíthatom hogy dupla kiló-méter intervallumot fog elmenni mint a fentiekben említett Dunlop pedig azt még bejáratási kiló-méterek is korlátozták!
Ha vársz egy kicsit, (kb. 1 hónap) akkor lehet tudok adni neked cserébe a tieidért + 3 dobozos Gösser citromos sörért. Persze küldj már képet azokról amit le akarsz dobni. Csak hogy lássam milyenek. Ha nagyon gáz akkor pedig megszámolom majd az gyáriakat olcsóba neked.
Pedig hidd el, nagyon vigyázok rá!
Lassú kigyorsítások, fékek nem padlóig stb...
Mégis qrvára kopik!
Ez még a gyári Dunlop Sportmax.
Akkor valószínűleg olyat vezsek, amilyen neked van, ha olyan sokáig bírja!
Már gumicsere 6000 kiló-méternél? Hát igen a nyomaték koptassa rendesen! A kisbandital a gyári gumival 28000 kiló-métert tekertem bele most Michelin pilot road 2 van rajt és 34000 kiló-métert van persze túratempóhoz igazítva.
Budapesten hol tudnék venni a vasamra gyári indexeket? 98-as 600-as csupasz. Elegem van ezekből a mini indexekből, egyrészt nem látszik belőle semmi, meg kontakt hibás is az egyik.
Köszi kérdésedet, már 19.-én kész lett, így nyeregben tudtam tölteni a hosszú 7végét.
Így már most 06.-án volt egy hónapos a motor, és 4.445 km van benne!
Lassan gumicsre, és 6.000 km-es szervíz!
Örülök, hogy javítható maradt a felnid!
Én is fogtam egy kátyút a régi gépemmel, de olyan prímán kikloffolták belőle gumikalapáccsal, hogy még a festék sem ment le róla!
Jól tolod bele a kilómétert!
Nekem elment 9500-at a gyári gumi!