Hülye egyszerű kérdés, de a tankban van benzin? Lehet h már kezd kifogyni, és csak a tartalékból jöhetne...
Vagy
Kisbandiknál (lehet nagyoknál is, nem tudom...) az szokott lenni, ha "sokáig" áll egy helyben elpárolog a karbikból a benzin, és nehezen indulnak...De mivel írtad h mentél vele a napokban is...ez nem valószínű!
Talán próbáld meg úgy hogy benzincsap tartalék állásba, szivató rá, gázt NE húzd! és indítózd, ha jó akkor ok, ha nem indul még 10-20 mp után se, akkor várj egy kicsit, 5-10 percet, madj megint....ha így sem akkor passz...
Sziasztok!
Van egy kis problémám!
A 400-as Banditot nem régen vettem egyből át is nézettem egy jó szerelővel. Tegnap elvittem eredetvizsgára kb 55km-t mentem akkor vele.Majd a környékünkön kb.30-at. Ma reggel is mentem vele 3km itt a faluban aztán délután szerettem volna elindítani és egyszerűen semmi.Teker az önindító minta vadállat halkan puffog párat és ennyi.Elképzelhető hogy ahogy indítottam véletlenül a gázt is meghúztam kicsit és ez miatt szívta meg magát? De ezután kiszedtem a zsír új gyertyákat belőle járattam a motort és tolt ki belőle benyát amit beszívhatott.Majd lepucoltam a kormos gyertyákat vissza raktam és megint SEMMI.
Mitől lehet ez?Tud valaki segíteni?Köszi
Köszi az ajánlást! A Baron honlapján nem tudtam eligazodni, alkatrészeket nem találtam :D a pinknél meg néztem már, a honlapon voltak tömítések, de nem bandithoz...:S De ha nem tudom megoldani, lehet felhívom majd h van-e
Sziasztok.Segitségeteket szeretném kérni.Ma veszek egy suzuki bandit 600 cm3 1997 évjáratu motorkerékpárt és hát mivel eddig csak autom volt igy nem vagyok jártas a szervizelés terén.Most olyan 55000 km körül van és angliábol lett behozva,nem sokat tudnak mondani rola hogy mi volt cserélve vagy egyáltalán megvolte a nagy szerviz vezérmücsere,de állapota nem rossz megnézettem öreg motorosokkal.Na most a kérdés az hogy budapesten és környékén hova vihetem ahol nem huznak le nagyon és nem cseréltetnek velem mindenféle jo nem jo alkatrészt csak azt ami kell és persze árban sem rosszak.Autoval sokszor megjártam ezért is érdeklödöm töletek nagy erökkel.Egyelöre egy olaj meg meghatoláncserét szeretnék ha kell aztán ugy nyár elején a vezérmücucokat.Minden segitséget nagyon köszönök és várok meg tapasztalatokat hogy hova érdemes menni meg hova nem.
Farokidomban van egy 4-es csati, amiből nem megy vezeték sehová. a vége le van dugózva,és bele van építve egy lemezke.
Ez a lemezke a zárja rövidre a gyújtást, ha kiveszed nem indul a motor.A másik 2 vezeték egy test, és egy kapcsolt 12 volt,ami csak a gyújtással együtt üzemel.Kihúzod a csatit,megnézed,melyik az a két vezeték,amit rövidre zár,és akkor már csak a másik 2-ből kell kimérned a kapcsolt 12 voltot.
Egyébként ez a riasztóelőkészítés a suzukikban. Mellette találsz külön egy 1-es müanyag csatit,amiben nincs dugva semmi, az pedig egy állandó 12V.
Vagy
Kisbandiknál (lehet nagyoknál is, nem tudom...) az szokott lenni, ha "sokáig" áll egy helyben elpárolog a karbikból a benzin, és nehezen indulnak...De mivel írtad h mentél vele a napokban is...ez nem valószínű!
Talán próbáld meg úgy hogy benzincsap tartalék állásba, szivató rá, gázt NE húzd! és indítózd, ha jó akkor ok, ha nem indul még 10-20 mp után se, akkor várj egy kicsit, 5-10 percet, madj megint....ha így sem akkor passz...
http://www.motostyling.hu/webs...
http://www.motostyl
ing.hu/webs...
Előre is köszi!
Van egy kis problémám!
A 400-as Banditot nem régen vettem egyből át is nézettem egy jó szerelővel. Tegnap elvittem eredetvizsgára kb 55km-t mentem akkor vele.Majd a környékünkön kb.30-at. Ma reggel is mentem vele 3km itt a faluban aztán délután szerettem volna elindítani és egyszerűen semmi.Teker az önindító minta vadállat halkan puffog párat és ennyi.Elképzelhető hogy ahogy indítottam véletlenül a gázt is meghúztam kicsit és ez miatt szívta meg magát? De ezután kiszedtem a zsír új gyertyákat belőle járattam a motort és tolt ki belőle benyát amit beszívhatott.Majd lepucoltam a kormos gyertyákat vissza raktam és megint SEMMI.
Mitől lehet ez?Tud valaki segíteni?Köszi
Elvileg a biker-world.hu-n találsz, alkatrészek típusonként.
Nem tudjátok honnét lehet beszerezni 600-as Bandithoz szerelőkészletet?
Azért köszi mégegyx
Próbáld itt: RedBaron, PinkMotors
Én is +tudnám csinálni...csak nincs kéznél 400as oldaldeknim
Sok sikert
Üdv a csapatban
Nézd+ az adatlapomat
link
Megold minden cserét.
Ez a lemezke a zárja rövidre a gyújtást, ha kiveszed nem indul a motor.A másik 2 vezeték egy test, és egy kapcsolt 12 volt,ami csak a gyújtással együtt üzemel.Kihúzod a csatit,megnézed,melyik az a két vezeték,amit rövidre zár,és akkor már csak a másik 2-ből kell kimérned a kapcsolt 12 voltot.
Egyébként ez a riasztóelőkészítés a suzukikban. Mellette találsz külön egy 1-es müanyag csatit,amiben nincs dugva semmi, az pedig egy állandó 12V.
400as banditára (suzuki gsf 400 '94) hol találok deknitömítéseket? Mind2 oldalra kellene...
nem vagyok egy elveszett gyerek elektronikába, de ehhez nem mertem még nekilátni...
lézerblokkolót szerelnék a Banditba 4éves az utolsó olaj levegős sorozat, de vajon hol találok gyújtás kapcsolt 12V-ot szerintetek?
Tudna valaki segíteni?
köszi
P