Hűtőventillátor nekem is csak araszoláskor kapcsol be, menet közben sose! De akkor búg is, dolgozik mint állat, még érezni is h hajta a hőt oldalra (lábamon érzem nadrágon keresztül! (sose motorozok rövidbe...))
Hátulra nekem is a gyári méretűt ajánlották: 150/70 - 17 Bár nekem (még) egy szar Heidenemjó (Heidenau) van, 130/70es...nemtom mért ilyet tettek rá, biztos ez volt a legolcsóbb
Nekem 96-os 400-asom van, és nekem is nagyon ritkán kapcsol be. Pl amikor tavaly 40 fokban Eger belvárosában tökörésztünk a forgalomban, akkor. De menet közben szinte sosem kapcsolt be, az ilyen nyári dugóknál csak.
Hátulra nem érdemes nagyobb gumit felrakni, mint a gyári előírt. (ami 150-es) Ugyanis betöröd a gumi profilját, ha nagyobbat raksz fel. Tudom, mert nekem is 160-as van most fent, és 2-3 centi soha a büdös életben nem fog talajt érni a szélén.
Másodszor kérdésem lenne!400 bandit 93!Egyszerűen nem kapcsol be a hűtőventilátor!Más mit tapasztalt ilyet,könnyen bekapcsol neki vagy csak nagyon nagyon sokára?És még egy kérdés,milyen széles hátsógumit ajánlatok,mi fér el?160?150?155?Előre is köszi mindenkinek!
Hy!
Ritkán fórumozok inkább olvsagatok de ha a keresőbe beirod mire vagy kiváncsi jelen esetben :teló olaj már meg is kaptad a kérdésedre a választ!
Ahogy én tudom fél liter elég száranként bár ha egy mérőedénybe leengeded az olajat máris látod mennyit kell megközelitőleg visszatöltened.
hello mindenkinek teleszkopszimeringcsere elott allok..es milyen es mennyi olaj megy bele hivatallosan mert ugyanis mindenki mast mond:D a helyes valaszt koszonom
Sziasztok.Megint kérdezösködnék.Budapesten keresek sportkipufugot suzuki banditra 600 ra 97 évj..Lehetöleg olyat aki fel is szereli nekem mármind összekötövel,vagy csinál mert ez szerintem nem lessz passzentos a sportdobbal.Minden infot szivesen várok.Pest környéke is zsobajöhet.Köszönöm.
A gyári csutka kormányt szeretném lecserélni egy túra kormányra mert ez nekem elég kényelmetlen ! Ehhez a vilalhídat is le kell cserélni, ugye? Vagy van rá más megoldás?
szia igen ! Csak otthon hagytam a fényképezőt ! De holnap mindenképp elküldöm a képet ! Dobj már 1 emailt légyszi kalbika@freemail.hu -ra és holnap válaszba elküldöm a képet !
GSF 650 SA K7
2 év és 48e. km után jobb, mint a gyári adat!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az adatlapodon nincs,az biztos!
Olajszint villaszár tetejétől 97 mm, rugó és távtartó nélkül, koppig összenyomott villával.
K1K5 1200S, illetve 2000-K4 600S be milyen izzó kell előre?
Hátulra nekem is a gyári méretűt ajánlották: 150/70 - 17 Bár nekem (még) egy szar Heidenemjó (Heidenau) van, 130/70es...nemtom mért ilyet tettek rá, biztos ez volt a legolcsóbb
Nekem 96-os 400-asom van, és nekem is nagyon ritkán kapcsol be. Pl amikor tavaly 40 fokban Eger belvárosában tökörésztünk a forgalomban, akkor. De menet közben szinte sosem kapcsolt be, az ilyen nyári dugóknál csak.
Hátulra nem érdemes nagyobb gumit felrakni, mint a gyári előírt. (ami 150-es) Ugyanis betöröd a gumi profilját, ha nagyobbat raksz fel. Tudom, mert nekem is 160-as van most fent, és 2-3 centi soha a büdös életben nem fog talajt érni a szélén.
Ritkán fórumozok inkább olvsagatok de ha a keresőbe beirod mire vagy kiváncsi jelen esetben :teló olaj már meg is kaptad a kérdésedre a választ!
Ahogy én tudom fél liter elég száranként bár ha egy mérőedénybe leengeded az olajat máris látod mennyit kell megközelitőleg visszatöltened.
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Itt mértre gyártja neked az ember, így nem kell plusz csövekkel bajlódni.
A gyári csutka kormányt szeretném lecserélni egy túra kormányra mert ez nekem elég kényelmetlen ! Ehhez a vilalhídat is le kell cserélni, ugye? Vagy van rá más megoldás?
Akkor tudsz segíteni a szerelőkészlet ügyében?