Aztmár néztem, rendben van.Ugye bár csak állóhelyzetben tudomnézni a kuplungszeget de azis megfelelően mozog; "szerintem"
Jövőhéten úgyis megyek a Rodeoba, talán tudnak valami okosat mondani.
Olvasd figyelmesen,amit bemásoltam!
E10 et lehet bele tankolni tiszta benzin helyett, tehát 10% etanolt tartalmazó benzint! Az E85,az a 85% etanolt tartalmazó üzemanyag.
ehhez képest a gyári kezelési könyv azt írja, hogy max 10% alkohol tartalmú üzemanyagot tegyél bele, de az automenedzser biztos jobban tudja. De tegyétek csak bele, hadd okuljunk!
Esetleg talán még levegős lehet a kuplungolaj,és ezért a késlekedés.
ÉN MINDENESETRE HAMAR UTÁNAJÁRNÉK,MERT ÍGY NEM JÓ MOTOROZNI(bocs,caps lock).
Nincs idő a gázfröccsre.
Olvastam egy érdekes cikket nemrég arról,hogy egy srác 1200GS Bömbibe tette a bioetanolt,és állítólag nagyon jó stb....Én is tanulmányoztam a honlapjukat, nagyon dicsérik a bioetanolt,de egy dolgot nem szabad elfelejteni!
kb 30 %-al többet fogyaszt bioetanolból egy autó-ez saját tapasztalat,nekem a Suzuki ignis bioetanolból átalakítóval kb 9,5 litert eszik/100 km(akkor gondolom egy motor is),mint 95-el.....Ha összehasonlítod a két üzemanyag árát,akkor kb 30% közöttük az árrés.A bioetanol viszont környezetkímélőbb.Én a motorba viszont 99est tankolok....
Lehet,bennem van a hiba,de szerintem nem nagyon éri meg....
Semmilyen adalékot nem raktál az olajba? Nekem nincs ilyen jelenség pedig én is Castrol olajjal járok és a motor típusa meg évjáratra is megegyező csak a kiló-méter egy kicsit több mint a tiedbe.
A többi gyártótól csak hiányos információk állnak rendelkezésre. Az ACE információi szerint a BMW-nél, a Suzuki Banditnál is kockázatmentes az E10 bioetanolt tartalmazó üzemanyag tankolása. A többi Suzuki modellnél eseti döntés szükséges. A Honda Fireblade esetében is kockázatmentes a tankolás, de a Yamahától egyelőre még semmilyen információ nem áll rendelkezésükre.ű http://automenedzser.hu/motor/...
No igen:-)
Ezért csak elméletben kérdezem:-)
Itt is a legközelebbi kút Érden van ami nekem jelenleg 90km oda-vissza, vagyis nem igazán gazdaságos:-) Hiszen 150km motorozás után mehetek tankolni....
Autónál meg akkor már inkább gázüzem.....
Csak érdekelne, hiszen azt mondják, hogy átalakítás nélkül lehet 50-50-be tankolni......
Ellenben pl. a GS könyve KIFEJEZETTEN kérte a 91-es benzint.......csak úgy mint az ER5-ös gépezet.....mert arra lett a vas belőve.....
Egy motor meg ugye érzékenyebb műszer mint egy kocsi.....
passz....kocsiba hamarabb próbálom, mint a motorba...a másik bajom, hogy van 2 kút 2 megyében, ahol van egyáltalán....gyakorlatilag szívás így is úgy is...
Kinek mi a véleménye az 50%-50%-os keverék mellett 95ös benzin, és E85-ös cuccal?
Most ment a tényekbe ez a dolog, de ugye ott főleg autókról szólt a fáma. Motorba is müködne ez?
Jó persze mindegyikben motor van - és lassan ugyan olyan, akkora...stb. De azért nem szívesen tenném kukába a mocit az E85-el.
Tegyél bele 500-500-at......Én is ezt csináltam hiszen 0,07dl-ért nem veszek meg még 1 flakont.
Akkor vegyünk pár nagy kannát, és kutyuljunk otthon, mint a Simsonba?
kossz
Jövőhéten úgyis megyek a Rodeoba, talán tudnak valami okosat mondani.
E10 et lehet bele tankolni tiszta benzin helyett, tehát 10% etanolt tartalmazó benzint! Az E85,az a 85% etanolt tartalmazó üzemanyag.
ÉN MINDENESETRE HAMAR UTÁNAJÁRNÉK,MERT ÍGY NEM JÓ MOTOROZNI(bocs,caps lock).
Nincs idő a gázfröccsre.
kb 30 %-al többet fogyaszt bioetanolból egy autó-ez saját tapasztalat,nekem a Suzuki ignis bioetanolból átalakítóval kb 9,5 litert eszik/100 km(akkor gondolom egy motor is),mint 95-el.....Ha összehasonlítod a két üzemanyag árát,akkor kb 30% közöttük az árrés.A bioetanol viszont környezetkímélőbb.Én a motorba viszont 99est tankolok....
Lehet,bennem van a hiba,de szerintem nem nagyon éri meg....
a bélyegző miatt nemlátni.
Egyébként 12 000-e szervíz előt áll.
A többi gyártótól csak hiányos információk állnak rendelkezésre. Az ACE információi szerint a BMW-nél, a Suzuki Banditnál is kockázatmentes az E10 bioetanolt tartalmazó üzemanyag tankolása. A többi Suzuki modellnél eseti döntés szükséges. A Honda Fireblade esetében is kockázatmentes a tankolás, de a Yamahától egyelőre még semmilyen információ nem áll rendelkezésükre.ű
http://automenedzser.hu/motor/...
http://etanol.blog.hu/2008/08/...
igaz, van meg masik alternativa is a gáz szemelyeben, de az nem annyira szimpatikus.
Ezért csak elméletben kérdezem:-)
Itt is a legközelebbi kút Érden van ami nekem jelenleg 90km oda-vissza, vagyis nem igazán gazdaságos:-) Hiszen 150km motorozás után mehetek tankolni....
Autónál meg akkor már inkább gázüzem.....
Csak érdekelne, hiszen azt mondják, hogy átalakítás nélkül lehet 50-50-be tankolni......
Ellenben pl. a GS könyve KIFEJEZETTEN kérte a 91-es benzint.......csak úgy mint az ER5-ös gépezet.....mert arra lett a vas belőve.....
Egy motor meg ugye érzékenyebb műszer mint egy kocsi.....
Kinek mi a véleménye az 50%-50%-os keverék mellett 95ös benzin, és E85-ös cuccal?
Most ment a tényekbe ez a dolog, de ugye ott főleg autókról szólt a fáma. Motorba is müködne ez?
Jó persze mindegyikben motor van - és lassan ugyan olyan, akkora...stb. De azért nem szívesen tenném kukába a mocit az E85-el.