Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv fórumozok, kéréssel fordulok hozzátok , kipufogó vásárlás előtt állok .A sok érdeklődés után úgy döntöttem ,hogy a HANDÓ PÉTER dobja mellet döntök. Tapasztalatokat szeretnék kéri tőletek. Meg ,hogy tud-e valaki képet kűldeni róla ,hogy felszerelve ,hogy néz ki.
Sziasztok !

Van egy vadi új számomra felesleges Athena szelepfedél
tömítésem 93-as (nem változó szelep vezérlésű) GSF 400
Bandithoz.
Ha valakit esetleg érdekel dobjon mailt a vorosegy kukac freemail
pont hu-ra.

Üdv!
Sziasztok!
Egy Suzuki bandit 400-asssal kapcsolatban érdekelne, hogy milyen típushibák vannak mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Itt nem az általános dolgokra gondolok mint pl. egyenes futás törésmentes váz stb...stb...
Kérlek benneteket hogy a válasz erre gombra kattintva válaszoljatok!
Köszönöm előre is!
na, nida, akit érdekel:
http://www.agomotors.hu/websho...

Régebbe
n nem volt a légolajoshoz, most úgylátszik csináltak...persze láttam már szép házi darabokat is, de aki nem tud barkácsolni....
lehet,hogy a kovetkezo gumim 150-es lesz. 160-assal vettem, nem tapasztaltam problemat, igy ilyen kerult vissza. de most mar kivancsi vagyok. majd egy-ket ev mulva megirom a kulonbseget, ha el nem felejtem. :)
Én inkább azt mondanám, hogy biztos
Givi-Kappa tökmindegy. A lényeg: monokey platni monokey dobozzal, monolock pedig monolockkal. Ez két teljesen más rögzítési rendszer.
hat lehet nem egyforma a felnink...
Jó neked Nekem sajna annyira be van törve így a gumim, hogy a végét nem tudom sose lekoptatni. Amikor először leért a lábtartóm a Mátrában, akkor örültem, hogy végre eltűnik a majrécsík, de nem. Szal következőre mindenképpen 150-es megy fel hátra
hat nekem nincs 2 cm a paracsikom, de meg fel centi sincs.
150 helyett 160 van nekem is a 400-on... betörik a profil, 2 cm meg soha nem fog nekem lekopni. Felesleges nagyobbat rakni a gyári értéknél. Nem hülyeségből van az megadva.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!
A Givi monolock platnira vajon kompatibilis a Kappa K46 topcase? Úgy hírlik, hogy rokon márkák. thx
igazad van tegnap megneztem
120/60 a gyarim elore, 150/? hatulra.
ennek ellenere elol 120/70-es van, hatul 160/? van.
a gyari meretek hive vagyok, de a magyar utak vegett raktam elore egy kicsit ballonosabb gumit, hatul meg az optika vitt helytelen utakra. :)
nem erzem hogy rossz lenne.
Nekem /50-es van, de a /55 is oké.
150 a gyári méret
billeges az kanyarvadasz,itt nem a 150-160as külömbsegröl beszelünk.
gyari lengökarban nelem is 180as van azt hiszem 130 helyett,es 600as bandit
190-50 vagy 55ös
Mi a pontos méret 190-esből?
És előnye?
Nekem volt fent 150/70 helyett 160/60, ellenségemnek sem ajánlanám. Torzul a profil, billegős lesz, borzalom

Vszont a nagybandira simán jó a 190-es gumi(versnyzők ajánlották), semmi érezhető különbség nincs a 180-hoz képest.
igen. ha nincs legalabb 9 honap folyamatos biztositas, maradsz, ahol vagy.
Hello! nekem évek ota elöre 110/70 hátra 150/70es gumám van! de gondoltam énis hogy 160/60asat probálok hátra... csak még nem jött ösze... ugy szoktam hogy előre valami sportosabbat pl dunlop D... vagy hasonlo hátra meg turásabb, michelin pilot road, vagy Makkádám... habár az hideg időbe valami okádék! üdv
Bocsi de hülyeséget irtam!Most bonus 8-ban vagyok,tehát ha a vasmadarat kivonom fél évre a forgalomból és szüneteltetem a biztositást is akkor mi van, maradok a B8-ban ?Köszi a válaszokat!
"Ha kivonatom a forgalomból nem minősit vissza a malusfokozatból a biztositó?"

vissza nem minosit, esetleg nem lepsz elore..