tavaly en is kivonattam, de aztan hasznaltam volna melobajarashoz mar februarban meg marciusban, es visszarakattam. de igy legalabb lepegetek felfele a bonus-malus rendszerben. az is ad valami kedvezmeny legalabb.
Én nem használom a gépet téli időszakban, ezért megér ~2000 Ft-ot a kivonatás.
Ráadásul csak a kivonatást kell az okmányirodában személyesen intézni a forgalomba visszahelyeződés már "automatikus" a forgalmi alapján... (így se biztosítás se teljesítmény adó, nekem kb 25.000,- Ft-ot jelent )
Én is így vok. pedig van Allianzos elkötelezettségem... Tavaly 12,5 eft/félév volt a díj idén ez 16 eft/félév lett. A0 vidék. Morcos is lettem magamra miért voltam ilyen idióta hogy nem figyeltem jobban...
Csak az nyugtat meg hogy október végétől március végéig ki van vonva forgalomból így nem kell fizetnem a teljes összeget...
De jó lenne ha írnátok, hogy szerintetek megfelelő lesz-e,
normál használatra kell, sem pályára nem akaok menni meg ilyenek, max. néha szerpentinezni egyet
gondoltam rá, hogy hátra veszek egy peresebbet 150/60-ast, erről mi véleményetek?
Halihó!
Pilot Sport jobban tapad, de mivel 1komponensű a nyomatékgyár pár1000 km alatt kinyírja, én a tapadás híve vagyok.
z6 csak utcára, túrára, mivel középen nincs minta sokáig jó a gépedre, 1ébként túragumi keményebb keverék.
Én inkább Power 2CT, mert 2komp. középen kemény, oldalt lágy guma.
Nagyon szeretem a BT016-ot, utcai sport 2komp. guma, pályázni már nem túl jó, jó visszajelzésű, mindennapi használatra
Remélem segítettem...oldalakat lehetne írni...nézd+ a bonctermi kiértékeléseket is.
Gumifákat+gumifüstöt
az egyik dolog az, hogy az én biztosítóm fizet annak akiben én kárt teszek, a msáik meg az, hogy mióta volt az az ügy a mávval az állam minden biztósítótol kért letétet az olyan esetekre, hogy mégegyszer ne lehessen olyan hogy csődbe megy,nézz utánna nyugodtan, szóval attól nem kell félni, hogy csődbemegy a biztosító és besz.ptam. ja és az milyen hogy az allianznál 60ezer jöt ki egy évre itt az unionnál meg 21ezer, a külümböetből veszek hátra egy zsíír gumit!
Én nem szeretem pofozni, de mivel a biztosító akkor számít, ha kárt okozol másnak, amúgy meg kvázi adó, én mindig a legolcsóbbat választottam. 15 év motorozás alatt nem sikerült senkiben kárt tenni,(magamban sem) lelkem tiszta
Köszönöm a segítséget, srácok. Először a 250-est jobbnak tartottam pont a biztosítás miatt, de utánaolvastam kicsit a gépnek + youtube és nem igazán jön be a 16 ezres szabályozási határ... meg a fogyasztása is több talán, mint a 400-asnak, és ha már 1-1,5 literrel kevesebbet eszik a 400-as, akkor megspóroltam a biztosítást úgy, hogy egy olyan motor van alattam, amit nem kell annyira kínozni. És ha még olaj se kell több bele...
Egyébként meg a legjobb 150 5-ben 3500-nál...
És mi a tapasztalatotok a megbízhatósággal, alkatrészellátással kapcsolatban? Nem okoz gondot, hogy belpiacos mindkét típus?
Azért ez csak részben igaz
Az Allianznál 2400 Ft/év díjért bevállalják a belföldön történt "aktív plusz" kárrendezést, azaz ha Neked okoz egy noname kötelezős kárt akkor felmérik kifizetik a károd...(ők meg majd megpróbálják behajtani a másik biztosítón a kárösszeget)
Ráadásul csak a kivonatást kell az okmányirodában személyesen intézni a forgalomba visszahelyeződés már "automatikus" a forgalmi alapján... (így se biztosítás se teljesítmény adó, nekem kb 25.000,- Ft-ot jelent )
2-en vagyunk Mivel, gummára 4 db, hátha van vmi akció....egyben...de meglátjuk
Csak az nyugtat meg hogy október végétől március végéig ki van vonva forgalomból így nem kell fizetnem a teljes összeget...
most megnéztem az allianz honlapján és ott 44ezer jött ki.
K4 GSF1.2-ből alkatrészek eladók. 6000km-t futottak.
-központi rugóstag 30.000.-
-LUCAS kiemelő(20mm) kutyacsont 5.000.-
-hátsó lámpa 5.000.-
-villa alkatrészek(rugó és szárak nélkül) 20.000.-
-váznyak takaró 3.000.- (ajándék bármelyikhez)
Elérhetőségek, információk az adatlapomon
Gumifákat+gumifüstöt
nylilla@gmail.com
Szeretném a segítségeteket kérni.
Szerintetek a 2000-es banditra jó a 2001-es első lábtartója
a vélemyényeteket szeretném kérni, 400-as Banditra szeretnék gumit venni elsősorban hátra, majd későbiekben előre is.
Gyári mérete: 150/70 r17 hátúl elől meg 120/70 r17
én eddig ezt néztem ki : http://www.r17.hu/index.php?pa...
De jó lenne ha írnátok, hogy szerintetek megfelelő lesz-e,
normál használatra kell, sem pályára nem akaok menni meg ilyenek, max. néha szerpentinezni egyet
gondoltam rá, hogy hátra veszek egy peresebbet 150/60-ast, erről mi véleményetek?
előre is köszönöm a segítséget.
Pilot Sport jobban tapad, de mivel 1komponensű a nyomatékgyár pár1000 km alatt kinyírja, én a tapadás híve vagyok.
z6 csak utcára, túrára, mivel középen nincs minta sokáig jó a gépedre, 1ébként túragumi keményebb keverék.
Én inkább Power 2CT, mert 2komp. középen kemény, oldalt lágy guma.
Nagyon szeretem a BT016-ot, utcai sport 2komp. guma, pályázni már nem túl jó, jó visszajelzésű, mindennapi használatra
Remélem segítettem...oldalakat lehetne írni...nézd+ a bonctermi kiértékeléseket is.
Gumifákat+gumifüstöt
Michelin PILOT SPORT v. Metzeler z6? 55e FT/ 62e Ft (párban)
"10.500Ft lesz félévre" vs "allianznál 60ezer lett volna egy évre"
"2mozirol lemondassz es jobban jarsz"
azert ez igy eros. aki jobban jar az az allianz.
mert ha igen akkor köss ott,de akkor majd ne csodalkozz ha ugy jarsz mind azok akik a mavnal voltak biztositva
Ami a balesetbiztosítást illeti nekem is ez a felállás van, hogyha ismeretlen, akkor kifizetik. De tényleg sose legyen rá szükség...
Egyébként meg a legjobb 150 5-ben 3500-nál...
És mi a tapasztalatotok a megbízhatósággal, alkatrészellátással kapcsolatban? Nem okoz gondot, hogy belpiacos mindkét típus?
Az Allianznál 2400 Ft/év díjért bevállalják a belföldön történt "aktív plusz" kárrendezést, azaz ha Neked okoz egy noname kötelezős kárt akkor felmérik kifizetik a károd...(ők meg majd megpróbálják behajtani a másik biztosítón a kárösszeget)