Azért maradt nálam egy-két igazolvány,hogy rendőr bácsi ne vegyen észre egyes dolgokat,csak végszükség esetén használtam eddig is,és ezután is.
Tudom,hogy kell,álltalában szabálykövető vagyok és maradok is!
Jaja, sajnos ez alapszopás, én is megvettem 130ért a ruhát, most 86ért lehet kapni Deh nem baj, akkor kellett és kész.... Ruhából lehet olcsóbbat találni, de jót! Amin semmi képen ne spórolj az a sisak! Én adtam annak idején a szarnak egy pofont...vettem egy k szériás AGV-t mert le volt árazva 50%-al....na hát az olyan is volt....100as tempónál már síkított a menet szél...50alá nem lassíthattam mert úgy párásodott mint állat, és ráadásul az anyaga olyan volt mint a moci idomja....nagyot szoptam....most a nyáron vettem egy shoei xr1000-est....mondjuk az eléggé drága, de pl a hjc gyárt jó áron, jó ssakot, és ami még fontos szerintem is várd meg a motor kiállítást hihetetlen milyen akciókat lehet ki fogni!Tavaly csak ámultam, hogy milyen minőségű cumókat mennyire leáraztak....
Na, ha semmid sincs még, akkor tényleg nem lesz túl sok a 2 kiló. Izzókészlet a gazdaságosban 5-600 pénz akcióban, az se baj, ha nem használható, csak a rendőr megnyugodjon! Az eü zacsi is kötelező, ezeket szerezd be minél előbb, mert egy ellenőrzés során elúszhat a ruhapénz jórésze.
Hát sajna még semmim sincs(csak a motor),ami a fotókon van sisak ill kesztyű az kölcsönbe volt.még égő készlet sincs ill.egészségügyi csomag se!
Szóval ebből a 2kilóból sok mindent meg kell oldanom.
Másnap már nem szoktam nézegetni az árakat mert tudom miről beszélsz,mióta megvettem a mocit nem is jártam eladó motorok közelibe se itt se máshol,hogy ne szörnyülködjek.
Köszi,hogy nem sajnálod a nyugdíjamat
Nyugodt lehetsz, én nem sajnálom a nyugdíjadat.
Ennyi pénzbe szerintem minden belefér, és nem is az olcsóbb kategóriákból. Főleg, ha már egy-két dolog amúgy is megvan. A lényeg, hogy ne kapkodd el! Bár ha valamit megveszel majd, másnap a feléért látsz jobbat - Murphy él!
Én a bőr részéhez tudok kicsit hozzá szólni, mint mondták mind a kettő előnyökkel ás hátrányokkal rendelkezik, a bőr nagyobb sebesség esetén történő borulásnál, ha nem is jobban de tartósabban véd tapasztalataim szerint...Én az első nagyobb motoromhoz vettem egy 2részes monza bőrruhát, ami a képen van. Ezek full protektorosak, púpos ruhák, amik a derék résznél össze cipzározhatóak, és teljes védelmet nyújtanak, legalábbis eddig nem volt gond! Nyáron sincs vele probléma, hisz a karok felső részénél van ilyen sztreccses akármi amin frankón át fúj a menet szél! Télen elég lassan hűl át, de egy thermo alsó-fölső eggyüttessel nagyjából minuszig lehet bírni! De azt hozzá teszem lényegesen kényelmetlenebb mint a cordura....de nekem jobban tetszik Remélem tudtam segíteni!
Köszi az infókat!
Amit Erik ajánlott oldalakat megnéztem,egész baráti az ár.
Louizba kimenetellel én is gondolkoztam,de egyenlőre csak a 2010-es katalógusuk van fent,még várok hátha lesz januári akciós katalógus.
Shox ot majd figyelem,csk a sok bemetellel nehogy több legyen a hús mint a leves
Meleggel nem lesz probléma tűzoltó vagyok vagyis voltam 20évig,dec 01.-től nyugi van(ez túl személyes, lehet érte utálni vagy szeretni,sok olyat láttam ill.tapasztaltam amit hétköznapi ember nem,tudnék mesélni,de nem szoktam)
Cirka 200000.-huf-ot gondoltam kettönkre,de az nem baj,ha sok minden belefér.
Igaz, hogy nem nekem szól a kérdés, de remélem nem baj, ha hozzászólok.
Alapból azt kell eldöntened, hogy bőr vagy kordura. Mindkettőnek vannak előnyei, hátrányai. Bőrhöz nem tudok hozzászólni, mert én is textilben nyomom. A textil lényege a szövet sűrűsége! Ez adja a vízállóságot és a szélmentességet. A leírásokban 400D, 500D, stb néven szerepel. Elvileg minél nagyobb a szám, annál jobb. Protektor és téli bélés alapból tartozék, ezzel most nem is foglalkozom külön. Az enyém 600D-s, és egy aláöltözős harisnyával elég is.
Viszont ezek a ruhák nyáron állóhelyben kész halál! Megfől bennük az ember. Viszont lehet cifrázni! Van olyan, amelyiken cippzárral szellőző lukak nyithatók. Tapasztalatom ebben sincs.
Az évek alatt már azonban kialakítottam egy elfogadható kompromisszumos megoldást. Hűvösben bélés, majd az idő melegedésével bélés nélkül hordom a cuccot. Az igazi kánikulás napokban viszont sima bőrnadrágban és egy nyári, lukacsos dzsekiben nyomom, ami tele van protikkal.
A választék óriási, csak a pénztárcád vastagsága szab határt a lehetőségeknek. Két komplett szerelésnél érdemes megfontolni a bécsi Louisba történő kimenetelt. Amúgy meg én inkább nem várnám meg a tavaszt, hiszen most döglött a piac, szerintem olcsóbbak a cuccok, mint akkor lesznek. Mindenhol akciók vannak, csak egy kicsit túrni kell a netet.
Az enyém Spool téli-nyári cordura 4éves kb 80ezer km-el, és még tartja magát. A nadrágját persze kevesebbet használom mert 10fok fölött bőrnacizom, de a kabát már így is túl van 2 baleseten.
Megfizethető cuccokat sztem a kelomotornál és a mofaker-nél találsz, vagy a shox januári akcióiban.
Szotyi!Erik!
Olvasom,hogy most is mentek mocival,én is mennék,de még nincs igazán ruhám eddig igaz okt.-ben mentem 1000km,de azt "fagyis"szettben.Most szeretnék ruhát vásárolni ,nektek vagy többieknek mi vált be?
Találtam boltot ahol megvan beszélve,ha tetőtől talpig anya és én vásárolunk nagy kedvezményt ad,vagy hallottam ismiktől ,várjak a kiállításig mert ott is nagy kedvezmények szoktak lenni,véleményeket várok amit előre köszönök!
Tudom ez nem az a topik,de már régebben feltettem hasonló kérdést ott,de mivel nem láttak benne üzletet lese sz rt k.
Utólag szivargyujtó aljzat kérdést én úgy oldottam meg, hogy vettem kamionos boltban egy 12V-os aljzatot ami gumi tetővel csepmentes kivitelben készült. Erre szereltem egy keskeny bilincset amivel a teló szár felső részére rögzítettem. Nincs útban semminek és nem is tud kiesni a GPS csatlakozója menet közben.
Látom a tied fejidomos kivitel, de szerintem neked is elférne a fejidom és a telószár között úgy, hogy akadály nélkül elforduljon a kormány. Az akkuhoz kötöttem be egyenesen (természetesen megbiztosítva) így nem módosítottam a motor vezetékelését és gyujtás nélkül is tölt, vagy éppen túrán este arról lehet egy hordozható lámpát is működtetni. Anyit még javaslok, hogy tegyél egy kapcsolót az áramkörbe így ha feltölti a GPS-t, menet közben is le tudod kapcsolni, ill. vannak olyan készülékek amelyek indításkor az esetleges túláramra érzékenyek, így indításkor le tudod választani.
Éppen pár napja néztem a Bitter S. videóját,na az nem semmi,előbb meg kellene tanulnom pályázni.............amúgy szívesen mennék ott pár karikát a saját nyugdíjas tempómban!
240-el,lejtő,enyhe jobbos kanyar,két hullám az elején,mindegyiken át egykeréken hatalmas kormánycsapkodással........nem volt rossz!
Amúgy még sok helyen nagyon párás volt az út,ésszel kell menni ilyenkor.
A banditomra 12v-os csatlakozót szeretnék feltenni hogy menjen a gps, ehhez szeretnék egy kis segítséget, pár jó tippet kérni, ki hogyan oldotta ezt meg, mert nem szeretnék gányolni .
Fejidom nélkülire fel tudtam tenni. Gázbowden és fék-kuplung cső elég hosszú volt hozzá. Először a kacatokat tedd fel a kormányra, aztán a kormányt a helyére.
HELLÓ mindenkinek !
Abban kérném a segitségeteket a a fejidomos BANDIT-ra /1200/
"cross" kormány szeretnék rakni.
Egyáltalán rá lehet-e rakni:
-nem ér-e bele az idomba
-hosszabb fékcső kell-e
-gáz bowden elég hosszú-e
-stb,stb
elöre is köszi
Tudom,hogy kell,álltalában szabálykövető vagyok és maradok is!