Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

96-os 600-as banditra jok lehetnek az 1200-as tarcsai?
Alkudj rá Steeldog gátlójára. Az egyenesvázasoknak feszesebb a futóműve alapból. Én a kutyacsonton gondolkodom :D
Minden rugóstagot fel lehet újítani bármi gondja is van, ha összeült vagy csak gyengének találod lehet gyártatni erősebbet-gyengébbet attól függően mit szeretnél. A friss olaj is csodákra képes.
Csak sajnos valószínűleg egy '92-es gixer gátlója gatyább állapotban van, mint jelenleg az enyém... Ehh, nem egyszerű ez.
A VAS nem eladó, nagyon a szívemhez nőtt.
Tankbőr csak K1-K5 GSF-hez jó
Csak nem lecseréled a banditod, hogy ennyi mindent eladsz róla? Gixxeffre való bagster nincs? Olyan régóta szeretnék
HALIHÓ!
Bandit K1-K5 BAGSTER fekete tankbőr eladó 22.000.-
Elérhetőségek az adatlapomon.
Gumifákat...
HALIHÓ!
Új és hibátlan alkatrészek eladók.
6000km-t futott K4 1.2-es Banditból:
-központi rugóstag 40.000.-
-első hullámos, csipkés, könnyített féktárcsapár 30.000.-
-hátsó lámpa 5.000.-
-kutyacsont (LUCAS kiemelő) 5.000.-
-első teló papucsok+előfeszítö állító+telóperselyek, szelepek 20.000.-
Elérhetőségek az adatlapomon.
Gumifüstöt...
A '92-es gixer 750-é belemegy, egy teszt szerint. Viszont az hosszabb, így változik a hasmagasságod. Az előnyére.
Csavarok közti cm hossz kéne.Gixxer ezres mérete asszem megvan.K4-es ha jól tom.Az passzentos az SV-be is.De a haccázasé is jó csak annak gyengébb a rugója.
Sajnos a bontós teló zsákbamacska, mert csaK BESZERELVE TUDOD TESZTELNI. Utána viszont eldöntheted, melyiket akarod felújíttatni!
Ha 7-esen nem csillapít rendesen, akkor azon már hiába tekergetsz bármit! 7-esen 2 személlyel is pattognia kéne mint kecskeszar a deszkán!
Kárászy 10e pénzért garanciával felújítja!
Ez rám is rámférne. Illetve a motoromra, csakhogy a legközelebbi bontó elég messze van. Nincs valakinek infója, hogy pontosan melyik típusok gátlója kompatibilis. Görbevázasba kéne.
Kösz
Több lehetőség van. Felújítás- Pl Katona Gábor, Dömsöd, Bilstein szervíz -,vagy csere valami szofisztikáltabbra(gixer, haya,). A suzukinál sok dolog kompatibilis. Építsétek ki, aztán rány a legközelebbi bontó. Amúgy a sajátomon is érzem csekély 25e km után, hogy jelentősen vesztett a feszességéből. Most már egyedül is nagyobb előfeszítéssel kel járnom.
Hali!
A banditnak is lehet állítani a hátsó csillapítását. Igaz, csak az egyiket (húzó/nyomó).
Próbáljátok meg még azt egy kicsit keményebbre venni, hátha segít kicsit.
Tesómé a motor... én az utas. De néha csere, és ekkor a középállvány egy lightes balkanyarba leér.
7-es fokozatra van állítva az erőssége. Szerinted elég felújítani vagy cserés? mennyi egy új nem tudod?
Nem ismerem a banditot,viszont a sövö ugyan nem ült le de elég olcsójános így pattogott a háta.Igaz a középállvány is ki lett belőle spórolva.Az nem ért le.16e ből orvosolva lett.Így gondoltam könnyebb megoldani.Bár a felújítás kérdéses.Egyszer mutattam felújítónak ilyet az aszondta vegyek másikat.
Ha lehet rosszul okoskodom akkor bocsi.
Ha a 600-as Bandit 90 kilótól leül,középállványt koptat és boizonytalan a kanyarban, akkor az a hátsó ruggóstag összefosta magát, abban biztos lehetsz!
Szerintem ő nem felújítani akar.Hanem hogy fennál a nagy problem 2 személlyel vagy az átlagtól felfelé eltérő súlyú pilótával tré lesz a gépezet viselkedése.Ez az SV nél is fennállt nálam.Ami egy GSXR 1000 K4-es hátsó rugóstag beépítésével megoldódott.Nem libeg nem pattog és minden irányba állítható.Hátha berakható banditba is egy ilyen.
Hali!

Az egyik haverom most újítatta fel a gsxr750-esén a központi rugóstagot 6 ezerért. Ebben nincs benne a rugó cseréje.
Ismerem. Höldmayer néven volt fent. Keress rá, az adatlapján van elérhetőség.
Sziasztok!

Volt itt a fórumon egy srác ( remélem még olvassa). Ezüst színű 400-as Banditod volt (meg tárcsafékes simson :D ). Erre a gépre egy digitális műszerfalat raktál, meg utaskapaszkodót.
A szeptemberi firkám után már nagyjából elkészült a gép, már csak a műszerfal meg az első sárvédő van hátra. A műszerfalam hátsó műanyag része ezer darabra tört, de én nem az eredeti állapotban szeretném visszarakni, hanem valami dizájnosabb megoldást. Érdekelne, hogy a vezetékeket, meg a km-spirált hogyan kötötted be? De ha van valaki aki tud ebben a kérdésben segíteni, annak nagyon megköszönném a választ.

Üdv,
Pali
Szevasztok!

Először is B.U.É.K!
Másodszor meg,600 bandit (sz@r)hátsó felfüggesztéssel mit lehet kezdeni? már egy 90 kilós ember alatt megül, kanyarba libeg, 2 személlyel meg katasztrófa középső sztender már kopik úgy
Help!:-)