Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No hát akkor sajnos jól gondotlam....

A 13,2 az ugye lehet 14 is, és bizony van mértékegysége, kg/kg. Ami végülis igaz, semmi.

A legjobb hatásfok? hümm ezt meg azért kérdezem, mert ugye van nagy légfelesleg, ott jó az emisszió, rossz teljesítmény (lambda=1,1) maximális motorerő, ott rossz az emisszió, de jó a teljesítmény (lambda=0,9) meg az arany középút az 1-es légfelesleg. És erre szokás motort gyárilag belőni. Gondolom esetedben (meg a 13,2 -ről is) itt bezony dús a keverék, ez valóban tökjó teljesítményileg, bár utcára szerintem felesleges. Csak szennyezzük a környezetet, és többet zabál a motor... Namost ott tuti nincs jó hatásfok :D De szerintem te sem erre gondoltál, elvégre a motorkerékpárok nem a hatásfokukról híresek :D Nem is az számít...
OK. A tisztánlátás végett. Levegő/benzin keverék arány 13,2:1. Ennek nincs mértékegysége.
GYÍK: 1 rész benzin 13,2 rész levegő keveréke adja a legjobb hatásfokú keveréket a a motorban a robbanáshoz.
Meg ne kérdezd hogy hol
Rájössz?

Hát ez nagyon nem így megy! Ha már írunk valamit, akkor legyen korrekt.. Ráadásul arra nagyon kíváncsi vagyok az a 13, valamennyi milyen mértékegységben értendő az illető szerint. Ugyanis az nem éppen triviális....
Nem nem kétlem, hogy ért hozzá, de tessék korrektül hozzászólni, ha már számokkal, és "optimális" szavakkal dobálódzunk...
Gondolkozzál, majd rájössz
Hali!
Van egy eladó 650-es Bandit magyar nyelvű kezelési könyvem, a levegő-olaj hűtésű karburátoros típushoz való. Ha valakit érdekel az apróban megtalálja.
Húha... Komoly hozzászólás..

"Ideális" benzin-levegő arány, 13,2-es.... De milyen szempontból ideális? 13,2 az minek az aránya? Pont a lényeg maradt le...
Egyébként... Szerintem az ABS miatt nem is lesz igazán pontos a nyomáspontod. Ahogy a legtöbb ABS-es autónál is takony a fék...
Írd meg, hány darab kellene neked.. A kétszálas elsőt mostanság 17 e -ért adják. Vélhetően több darabnál is megvan a kedvezmény. (ugye 1 db 10 e) És úgy lehet, hogy már jobban bele fog férni a költségvetésbe...
Te ugye arra gondolsz amikor az injectornál csavarhúzóval állítanak?
Na az a fojtószelep szinkron.
Az injectort precizen padon tudod beállíttatni 13,2-es levegő/benzin keverék arányra.
És még a gyújtás közelébe se mentünk. Ha más kipuf kerül fel a 13,2-es ideális arányba nyúlunk bele. Egyébként a gyári nagyon messze van az ideálistól
olyan szervízkönyv nincs, ismétlődik...
Szelephézagot rendszeresen ellenőrizted 12 ezrenként?
Erik,itt Dombóváron a fékcsövesnél a helyszínen méretre vágják és rároppantják a fittingeket,szerintem a 6db-ot max 50e-ért!
Az enyémre 4db-ot csináltattam 30-ért szeptemberben,egyedi méretezéssel,hogy ha szélesebb kormányt tennék fel akkor is passzoljon.
Én inkább a keménységet és a dinamikusabb fékerőt várom tőle!
Sziasztok. Most tartok téli nagyszervízt, és lenne megint egy kis gondom... Észrevettem hogy az egyes henger szívótorka kormos de csak ezé. Kérdésem a következő: Tudja-e valaki miért? Előtte már észrevettem néhányszor hogy "visszapofázik néha" de nem gondoltam volna hogy ennyire. Szerintem szeleppel lesz gáz de remélem nincs igazam. Ha valakinek van ötlete az írjon. Előre is köszi.
Jah végülis egyszer kell csak megvenni, de elég komoly beruházás! Szerintem akkor éri csak meg, ha a moci a családban marad midnenképp!
Mondjuk, nem kell 4 évente cserélni,örök garancia van rá!
De azért húzós!
Igen, pont 2x annyi a cső!
hehh, nemegyszeru.
Úff, ez elég drága! Nekem a kis kawámra lett volna 22körül pénz, a biker-worldnél! Az abs miatt ilyen drága?
Az ABS-esre kell ennyi!
es ezek darabra vannak? mert 6 db x 10.000 (a legolcsobb) az 60.000 penz fekcsore... nagyon sok sajna. abs-esre is lehet tenni egyebkent?
Na bemásolom ide az X-bike levelét!

Szia Erik!

A fékcsövek darabára sima cinezett (réz színű) acélvégekkel 10.000.-Ft, krómozott végekkel 13.000.-Ft, eloxált alumínium végekkel 18.000.-Ft. Nem tudom hány darab kell a motorodhoz, milyen csatlakozókkal, és milyen egyéb kiegészítőkkel. Sajnos teljesen pontos árat csak akkor tudok, ha látom a motort, vagy a levett fékcsöveket.

üdvözlettel
Nyulászi Tamás
X-Bike
1-405-66-53
www.x-bike.hu

Nekem előre 4db kell, hátra 2db!
Hát, el lehet gondolkoni! Mindenesetre Én össze akarom spórolni a rávalót, hacsak nincs Kutyának, vagy másvalakinek innen jobb ajánlata!
Injektor szinkronon az injektorszinkront értem!
Számítógéppel összekötig, és hengerenkét manuálisan beállítrják a diagramm kívánalma szerint. Kb fél óra, és nem teljesítménypadon történik.
Az más, egyéni gyújtástérkép beállításahengerenként és fordulatszámtartományonként! A bandit erre nem nagyon alkalmas, de a Gsxf-em igen!
Hali! Gixxef-re nem jó? És még pár képet tudnál mutatni? mondjuk ülés nézetből? Van aki motorozott ma? Nálunk 10centi haw esett:D
Helló banditák! Kérdezném, hogy a Mikuni karbi tényleg növeli a lóerőt ?