Hali mindenkinek!
Valaki már Banditba próbált bioetanolt tenni?
Érdekelne hogy elmegy-e vele, megéri-e belerakni és hogy tisztán vagy esetleg felesbe a tuti?
Ja amúgy 250-esbe szeretném, 93-as évjárat.
Kössz előre is!
Tanácsot kizárólag saját személyes tapasztalat alapján adok. Minden más esetben hozzáteszem hogy "ezt hallottam".
Vadásszal szoktunk együtt poroszkálni. Az Ő lánca motivált az olajozó beszerelésére. Az igaz hogy első lánckereket már cserél. Itt semmilyen több malac elv nincs. Egy-két emberről tudok akik most fogják berakni ezt az olajozót a mocijukba és a műszaki véleményükre adok.
Gumi saját tapasztalat: Diabló Stráda 14ekm. 90%-ban 2 személlyel megyünk ennek a bő felét +dobozokkal. Kakucs miatt a bal fele tükrös volt.
Egyiket se:-)
Legalábbis nem ezt hallotam a nagy banditról. De ugye itt jönnek be a TÖBB MALAC elv.... mert ugye ha kérdez valaki akkor azt mondod amit többet hallotál.
Vagy Te nem így adsz tanácsot?
he he he:-)
természetesen igazat adok. Sok múlik a csuklón:-)
Nekem a Road attacra a 14000 úgy jött ki, hogy acélszálig:-)
De isten áldja ezt a gumát, mert biza NAGYON megéri!
A lánc meg?
Az tényleg passzolós. Én csak jeleztem hogy fura módon pont annyit mentünk el. És itt nem volt hibás egyik gyűrű se.
A GS-ből szedtem úgy ki láncot, hogy az O gyürü már félig ki volt lógatva......
Én amondó vagyok ezügyben, hoyg mindenki önmaga döntse el, és miután ez megvan nézze meg a buxusát, hiszen akarhatok Én sport gumit, ha nincs rá most 50.000/db forintom....Akkor jönnek az alternativák. Így van most rajta Conti Force SM, mivel nem volt más a bótba:-)
Mit nem tudsz elképzelni?
Hogy Vadász 53-at ment eddig a gyári lánccal és még most sem kell cserélni vagy hogy a nagybanditon is elmennek a gumik 14-15e kmm-t?
Mondjuk ezen felesleges polemizálni, Erik példáján is nagyszerűen látszik, mindenki azt vesz, amit akar
Az "elment" ennyit meg ennyit szöveget mindig fenntartással kezelem. Annyira másképp motorozunk mindannyian, és mást ítélünk meg kopottnak, hogy annak alapján nem lehet érdemleges következtetést levonni. Én pl kopásjelzőre éréskor azonnal cserélem a gumit, más azért még használgatja, valaki tükörig járja, valaki vászonig. Ennek alapján a 18 ezret futott macadamomat még meg kellett volna ragasztani, mert 22-t biztos elment volna tükörig. Meg a lánc...olyan láncokkal képesek emberek járni..már O-ring sincs benne annyira szét van, kattog, csörög, de használja, mert még lehet hátrahúzni.
Viszont, ha fillérbaszózunk : A nagybandit Kecskeméten jelenleg 1748000. Olcsóbb mint a 650 és mérföldekkel olcsóbb, mint a gsx650. A megspórolt léből sok gumit és láncszettet lehet venni
Én nem látok nagy eltérést....max. a láncolajzós verziónál, arról meg nincs tapasztalatom. Amúgy meg, alapból igaz amit Zöldi ír, a kopó alkatrészek terén nincs jelentős hátrányban a nagybandi....
Nekem is, Eriknek is a 650-esen 25.000-ret bírt a lánc (gyári)
És mindig tiszta, olajos.....erre ügyelek Én is nagyon
Nekem a Road Attac 14.000-nél MEGSZÜNT ugye a nyári túrámon....
Pedig nem megyek MINT AZ ÁLLAT, csak "járkálok:-)"
A gyári gumim olyan 15.000-ret bírt volna (idő előtt lecseréltem mert szerintem szar volt)
Szóval amiket írsz azt max ugy tudom elképzelni, hogy tolgatják a motort:-)
Előtte a GS500-ason is nekem ment el majdnem a legtöbbet a lánc, de az is 32.000-ret jelentet, a gumikat meg 18.000renként dobáltam le
Hát,nem egy Number One, de azért Én 19500-nál jártam le tükör 0-ra. Ilyen időben kicsit óvatosan kell vele közlekedni, de azért egy hét alatt így is túl is vagyok az ezres szervízen!
Sziasztok! Egy kvescsőn! A gyári papucsokról a gsx-fen mi a vélemény? Csak kíváncsiskodom....emellett, hogy egy búbos plexit hol az istenbe szerezhetek rá? Köszi köszi
Ha megvannak a darabok, aluhegesztő meghegeszti a tartót! Aztán újravágod a menetet, a formát visszareszeled, és lefested. Javítható, nem kell elkapkodni a vásárlást. És mivel az a része nem is biztonsági elem, nygodtan javíttasd csak ki!
A lánc tisztaságának titka a használatmentesség.
Nyár végén, mikor elhozták hozzám a motort, körbenyaltam az egészet (4éves láncspray irdatlan nehezen jön le), és utána le lett fújva a fehérrel. Azóta ment vagy 50km-t.
Valaki már Banditba próbált bioetanolt tenni?
Érdekelne hogy elmegy-e vele, megéri-e belerakni és hogy tisztán vagy esetleg felesbe a tuti?
Ja amúgy 250-esbe szeretném, 93-as évjárat.
Kössz előre is!