Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis segítség:
http://www.tesztmotor.hu/muhely/hogyan-muko
dik-/ki-mit-tud-motorolaj.html
üdv van egy kis gondom lehetparanoia de akkor is zavar......

http://foto.sportmotor.hu/g172...

sziv
árog az olajam a "hüttöböl" ez a kép kb 2 óra állás után van ... de ha megyek vele akkor a szivárgás fokozodik .... itt van valami tömités ami elöregedhetett?
elörre is köszi
Teljesen mindegy, mivel az első index a lényeg a most érkező zimankós időben:-)

Nyáron jobb az 50-es, mivel jobban bírja a meleget.
Szia zöldi gondolom ez nekem szólt ez a szelephang igen ezt is monta a szerelők tömkelege hogy az is lehet de az magasabb hang ugy monták de én még nrm hallottam szelephangos motort lehet megpróbálom felvenni az enyémnek a hangját hátha átadja a felvétel is és akkor megtudnám mutatni

hogyha szétszedetem megnézatni akkor tömités garnitúra is kell ugye? ja és debreenbe van jó motorszerelő akire rálahat bízni mert vontam 1 párnál de nem rajongtak a motorért meg mindeggyik más diagnózissal ált elő valaki akinél ti már csináltattátok és tudjátok hoy korregt ?
Sziasztok.olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy milyen olaj lenne jobb egy 1200-as banditba.12000 km-es szerviz lesz rajta.castrol 10w40 vagy 10w50?A segítséget előre is köszönöm.
köszi
A 250-es bandita átíratása 32000ft körül van.
Akkor az szelephang szerintem.
Kapok egy elérhetőséget?
Én Csötönyi Feri vagyok....elvileg már találkoztunk 1-2x Bike-R túráin.
20-9654435 az én számom.
Ha nem gond kereslek majd előtte....és egyeztetünk....köszi előre is :-D
Részemről nincs akadálya
170-el 20 perc után szólt az utasom hogy a nyaka nincs ehhez hozzászokva. Már én is éreztem hogy a sisakot nyomja a szél. De turbulencia nem volt, nem lökdöste a fejem.
Természetesem mindezt zárt és forgalommentes pályán kimondottan tesztelés céljából.
én hidegen is és melegen is hallom ahogy megy alapjáraton ugy hallom hogy tikk tikk tikk ugy ahogy jár ha gázt húzok akkor megy felfele a kattogás száma is...
Valamikor megyünk tesómékhoz siófokra.Valszeg jövö hét elején...ha jó idő lesz...valamelyik délután...
Megoldható hogy meglessem a plexit?
Elszíneződés az, mikor a könyökök belilulnak.
És felette? Mert én 189 vagyok, idom egy szál se, de a 150 még pont nem gond egyenesen ülve, ha egész nap pályázni kell.
Nekem a gyári variós sötétszürke van fent. 173cm magas vagyok. Utasom 163. Utassal 150 tartósan hasalás nélkül. Próbáltad a krómszegélyt a plexire? Többen azt mondták sokat javít.
Ezért szokta mondani a motordoki is, hogy hang alapján távgyógyítani kb lehetetlen. Pl püttyög, kecetel,
Ha nagykállói akkor igen.
Többször említetted a kipufogó elszineződését. Az enyém 4 hónapos 5600 km-rel és már egyértelműen látszik a sárga szín, pedig módjával bánok a gázzal és nagyon vigyázok a gépre! Szóval csak erre ne alapozz.

Teszek fel egy képet, talán látszik rajta.
Ez így nagyon nehéz, mert 20ekm-nél is lehet egy moci lelakott, és 40-nél meg majdhogynem szalonállapotú. A lánc ált. 25-öt bír de 20-nál még nem látszik rajta semmi. A gumi elmegy 20-at én 19félnél cseréltem. Ami viszont biztos, hogy 20-nál egy K7-esnek még nem kopott a markolata, nincs válla a féktárcsáknak és nagyon szépnek kell lennie az egész gépnek.
hejj kettőötven banditát menyibekerül átirni kb? nemkell egy valakinek amugy?
Féktárcsa,gumik,lánc de még az eldugottabb helyen a por is támpont lehet.Meg az esetleges sérülések apróbb karcok kopások a kezelőszeveken.
Értem. Az szép teljesítmény. Esetleg tudnál mondani olyan dolgokat amiket nézzek a motoron vételnél? Csak hogy mik árulkodnak a kilóméterekre, esetleg van e valami árulkodó jel arra ha hajszolják (kipufogó szineződés, meg ilyenek)?

KÖszönöm mindenkinek aki eddig válaszolt és segített!
Ja, és ez a jelenség is elmúlik melegen, ezérrt gondltam erre.
Akkor csak laza a vezérműlánc, mert még nem tudott átugrani egy ricnit a láncfeszítő. Ilyenkor van kávédaráló hangja, viszont ez nem kopogás! Viszonylag egyszerű a láncfeszítés ha valakit érdekel , leírom.