Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én hallottam sajnos. Hidegen a szokásos blokkzajon kívül jön belőle egy mély, kávédaráló szerű hang, ami melegen elhallgat.
Hogy megnyugodjál!
Az enyém tegnapelőtt volt másfél éves, és 43 ezer van benne.
Hidd el, hajszolom, de most is olyan mint a Doxa óra!
Ha kérdésed van , kérdezz!
igen állóhejzetben is csinálja biztos hogy a motorbol jön a hang 2 szerelő halgata meg az enyig azt monta hogy hajtókaros a másik meg azt hogy az nem lehet mivel akkor ojan hangja lenne mint 1 dízelnek meg hogy most volt olaj csere és nem volt a leengedő csavar fémdarabkás ami ugye mágnes tartalmaz ugyhogy biztos hogy nem az a baja most akkor mivan? valaki hallott már hajtókar csapágyas motort? nem autómotort mert az nagyon kattok tudom hallotam már de motornak is nagy hangja van ha hajtókaros? mert ez csak ugy kattok nem hangos de észrevehető
Sziasztok,

honnan lehetne jobb első indexet venni eger-mezőkövesd környékén jó áron 650-es fejidomos bandithoz (K8)

Üdv,
Gazza
Egy bandit elég megbízható tipus.Ha az állapotfelmérésen nem találnak nagy gebaszt.Értem én ez alatt egy nagy borulás nyomait,különös tekintettel a váz és idomok és nincs kontár kendácsolásra utaló jel stb.Tehát rendben lévőnek mondják a kopó alkatrészeket pótolod lánc,fékbetét,folyadékok.Akkor nem nyúlhatsz mellé sokáig jó lesz az.Érdemes ezt az átvizsgálást rákölteni mert max 5-10e ft ot buksz nem a teljes felújítás vagy motor árát.
Ha nagyon parázol egy veszteségmérés belül megmond sok mindent a motor állapotáról.
MAx egy Cbf-re tudnának :D


Hát nem tom. Nagy dilemma ez a motorvásárlás... NEm akar az ember rosszat venni, de ugye a kevés kilóméteres meg több vagy 150-200-zal, és ugye abba se biztos hogy anyi van... itt meg ugye tuti a 20 000.

Simán.Sőt rádumálnak egy CBR600-ra hogy avval a jó túrázni.
Jó pénzért...még fikázi is fogják...
Az van hogy szalonbol van a motor. A srác ott vettem, és most beszámolták. Náluk volt a 6000-res szervizen is, de utána nem hordta. Igazából szerintetek pl hondáék is megnézik a suzukit is ha elviszem bevizsgáltatni?
köszi

a mostani mra túraplexiken ahol elkezd felfelé hajlani van két luk...nem tetszik...
akkor már tényleg inkább a vario....

sportos plexit kéne látni élőben...az 4 centivel hosszabb a gyárinál és van a közepén egy "pukli"
Ez a Laca gépe volt, ugye? Blokk alatt kivezetett kéménnyel.
Ahogy Zoli32 mondja.
Arra számíts, hogy a láncszett cserés lesz, vagy már az is.
MRA túraplexiről képek. Nekem 650-esen van, de elvileg a fejidom azonos az 1250-el.
Szélvédelem? Valamivel jobb, de lehet, hogy az utólag felrakott légterelő a gyárira többet jelent.
Valami nagyobb eladótól független motorszevízbe be a motorral.Állapotfelvétel nem egy nagy összeg.Ha komolyan érdekel és fizeted az útját az eladónak és még hajlandó is rá akkor komolyabb gond nem lehet.
Hát igen, de én úgy gondolom a dolgot hogy ha elment a gumi 20000-ret, akkor nem volt nagyon nyelezve, mert akkor azért hamar leeszi nem? Hallottam olyat hogy a leömlőket is meglehet nézni nincsenek e színeződve, de ezen azok teljesen okésak. Van esetleg még olyan amiből vagy aminek a kopásával meglehet nézni hogy menyire volt hajszolva?
Bármilyen motort tönkreteszek, akár 5000km alatt. Hidegen kell ütni, meg nyélgázon járartni és akkor hamar vége. Normál használatnál a 20e egyáltalán nem sok.
Hali mindenki. Nem vagyok egy jártas itt a fórumokban, de felteszem ide a kérdésem.

Nézegetem a 650-es banditokat. Most találtam egyet 20000km-rel. Még a gyári gumik vannak rajta, bár mostmár elég kopottak. 2007.08. havi a motor. 6000km-ig volt szervízben. Küllemre szép állapotban van. Az lenne a kérdésem hogy ezeknek a motoroknak menyire "Sok" ez a kilóméter? Ha valami gyilkos gazdája volt akkor ki lehet ennyi alatt nyírni? Árban jó lenne a motor, azért gondolkodom rajta, csak visszatart a 20000KM.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Attila
Sziasztok Banditák!

Már kérdeztem régebben de most tényleg aktuális lett a dolog.
Plexit szeretnék a nagybandimra...és tanácstalan vagyok hogy milyen legyen...néztem az MRA plexiket azok tetszenek...de szeretném megnézni...esetleg odatenni a mocira hogy hogy néz ki...lássam milyen magas stb...
de ez sajna nem oldható meg sehol...nincs nagyon raktáron senkinek...
szóval segítséget kérnék...tapasztalatokat várok...kinek milyen van...melyik jó stb...
185 centi magas vagyok...
ha tud valaki boltot ahol megnézhetem őket...esetleg van neki a mocin és megnézhetem....kérem szóljon

köszi a segítséget előre is...
üdv mindenkinek
Ha egy hajtókarcsapágyas motort tovább használsz, akkor minden egyes méterrel közelebb jutsz a motor teljes tönkretételéhez. Ugyanis a hordozófémről lejön a csapágyfém, a hajtókarcsapok oválisra kopnak, és akkor el lehet hajítani a főtengelyt jó messzire. Akkor pedig a motort is lehet betolni a bontóba, mert főtengelyt égen-földön nem kapsz, az új ára meg több, mint amit a motor ér.
Állóhelybe üresben is? A lánc is szokott kattogni menet közben, ha túl feszes. Főleg utassal.
Sziasztok

mielőtt szerelőhöz vinném a motort kérdezek :D
elkezdett kattogni a moci ugy 1000 kilómétere először nagyon kellett figyelni hogy halld de mostmár ha fennűlük és rajtam van a bukó ugy is elég rendesen hallom hogy kattog ismerős autószerelő halgatta meg azt monta hogy hajtókar csapágy mivel méj a hang és lentről jön mit tegyek használhatom még? alkatrészt (haltókar csapágyakat lehet keriteni? van e értelme?... felmerülű dolgok ja amugy 250 es bandit 93 mas
Max annyit tudok segíteni hogy lefényképezem neked az enyémet.
A szomszéd hegesztett, és Ő már másfél éve a belgáknál melózik.

De nem vészes, csak tényleg egy jó hegesztő szakember kell hozzá.


Nekem 20x20-as zártszelvényből van csinálva az egész, úgy, hogy a Szabi által elkeresztelt X_WING szárnyakat tudom rátenni, vagy a doboztartó konzolt......vagyis variálható.


De az oldalamon találsz róla több képet, infót is:
Dobozokkal:
http://www.akmt.hu/sufnituning...

Z
sákokkal:
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Szia!
Tudnál nekem ilyen zsákos rendszert csinálni?
Nem lennék hálátlan!
Valahogy a dobozok nem annyira az én világom!
Pénz emberélet nem számít!
Mert mentünk Horvátba,és nem lett volna kedvem kemény Eurot fizetni........Közben ugye nem jutottunk át különféle okok miatt......
Részletek : http://www.akmt.hu/errejartunk...


Most meg még nem szereltem vissza a sportdobot......
ennyi a történet:-)






No!
Sikerült szereznem 19-es imbuszt:-)
Megcsináltam az teló olaj cserét.....hát durva lett:-)
2-es kép, jobb oldal
3-as kép, bal oldal......
4-es kép, össz hiány


Szóval gyárilag szerintem basznak beleteni az "előírt" 507ml-ert.....hiszen oldalanként hiányzott majd másfél deci.....
Jól látom hogy visszaraktad a gyári dobot? Miért?