Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!Mint már sokszor írtam.....1., döntsd el mekkora doboz kell neked és olyat vegyél.Nem KELL márkát venni mindig, mert nekem soha nem volt, és mégis megvagyok a "gagyival" is.Vaterán vettemk dobozokat .....a konzolt meg úgy csináltunk a szomszéddal.De mivel most már FIX utasom van (a mennyaszonyom:-) így már  kicsi lett a 3 doboz, így tökéletesen bevált az a rendszer amit legelsőre terveztem......3db LOUISos zsák.....Szóval nem kell 140.000-res tételekben gondolkodni.A 3 dobozos rendszerem: valami 30.000ft voltA louis zsákos meg 10.000ftAutópályán, off-road szakaszokon se volt gondom vele......A zsákos rendszerrel voltunk 2 hete egy egy hetes Szlovén túrán, és a kanyarokban se akart mászni a segge sehova.......
Heló!
Köszönöm a dobozzal kapcsolatos tanácsokat. Ez a K 7-es kék szín tényleg nagyon szép.
De jó ízlésed van a szín tekintetében is. Ugyan ilyen banditám van.
Full Kappa dobozkészletem van. A Suzuki és Kappa Top-Case tartó más. Pl a Suzukinál megszünik a majrévas. Tehát nagyon nézd meg milyen oldaldoboz tartót veszel. Bár nem tapogattam végig minden Kappa Top-case tartót.
A nagy mindig késik. A 600 ugye előbb jelent meg. aztán 2000-től a 600 rókaszemű, az 1200 csak 2001-től. 2005-ben a 650 már az új oprtikával jött ki, az 1200 csak 2006-tól. A vízhűtés az tudtommal egyszerre jött, 2007-ben.
Üdv mindenkinek!
Igen ez még karbis légolajos 1157ccm-es, de már új fejidomos.
Pepecsek: Köszi a felajánlást, azt hiszem élni fogok vele. Az ezres olajcsere a szervízkönyv szerint tavaly nyáron megvolt. Azóta eltelt egy év és 1600km. A maradék bő 3 ezer benne lesz egy hónap múlva, ezért úgy döntöttem hogy a téli leállás előtt cserélem csak ki.
Köszi
Próbáld meg ezt:

givishop@gmail.com

olcsóbb, mint a bolt.
Szevasztok.

Szeretnék oldaldobozokat és tartót venni K 7-es nagy Banditra. A hátsó doboz és a tartó gyári. Úgy tudom , hogy Kappa. Az lenne a kérdésem, hogy hol lehetne a gyárinál olcsóbban ezeket megfvenni? ( a gyári színre fújt betétekkel és tartóval 140411Ft)
OKsi:-)

Én totákl azt hittem, hogy a légolajos is 1250-re nőt 2004-ben.
szerintem igen
Blue, Koko64 fogalakozik még RK láncokkal?
Igen, a K6 ilyen félszerzet. Az új optika, levegős blokk. 20 év múlva keresett ritkaság lesz.
Dawn öcsém:-)

Hát mégis kinek csinálom a www.akmt.hu-t?

Ott mindent megtalálsz:-))))



A poén ott kezdődik, hogy 1250S a banditod:-) vagy ez még a régi?
Sziasztok.
Ha már feljött a téma én is megragadnám az alkalmat. K5-ös 650-es bandithoz kezelési/használati útmutatóra igényt tartanék, ha már valakinek van számítógépen.

Köszi.
Szia,

Minden jot a mocihoz! Ez olyan mint az enyém. Természetes ha pár óra után csak gázzal indul. Meleg a motor, elpárolog a karbiból a nafta, pár perc ehhez kevés. Beindul ugy is, csak hoszabban kell inditozni, vagy adj neki pici gázt mielőtt elinditod. Szivatót szerintem ne! Nekem megvannak a papirjai, ha addig nem sikerül megszerezned, akkor ha gondolod jövő hét után összefutunk valahol, hozol egy fényképezőt és végigkattingatod az oldalakat.

Számodra most a legfontosabb, hogy vajon az 1000-es olajcsere megvolt-e? Ha megvolt ha nem, akkor is adj neki friss olajat! Gyertya majd 12k-nal, légszűrőt nézd meg (le kell venni hozzá a tankot). Vagy vidd el egy servicébe, ott átnézik neked a gépet. Ha nem vagy jártas ezekben, akkor mindenképp megéri.
a láncot én áttunkolnám petróleummal majd bőven adnék neki sprayt aztán kis gurulás.....egy darabig jó lesz az :-)
Elsősorban én azt akartam mondani, hogy az, hogy otthon nem tűnik fel egy úgymond laikusnak (értem nem ezzel foglalkozónak) az nem jelenti azt, hogy rendben. Egy kerékcsapágy ha óg, kiszerelve ujjal mindenkinek feltűnik, egy ilyen nem biztos. PLáne összeszerelve.
Nem is érdemes, nem az az 1600 ft fog földhöz verni
Szeva, egy német nyelvű kezelési könyvet fel tudok ajánlani(van spanyol meg olasz is ha jól emlékszem). Igaz, K1-K5, de ez még ugyanaz a blokk, sok különbség nem lehet köztük.
Gratulálok!
Köszi!
Bár az olajszűrő olajhoz képesti csereintervallumát nem értem. Mindegy, azon már nem fogok spórolni.
Grat mégegyszer!

Alapjárat kb. 1100 +-100 (sacc)

Akku: biztos, hogy gondozásmentes, nem kell bele semmi. Már a K4-es Banditámon is ilyen volt.

Normális. Ne a gázt húzd indításkor, hanem a szívatót.

Szervizkönyvem sajna nincs, csak 600-ashoz. Zöldinek szerintem van.

Karbantartás: a szokásos. Ugyanaz, mint, a többinél. Itt egy táblázat a 600-ashoz, a szelephézag, nem biztos, hogy stimmel, de a többi igen.
Üdv!
Bocsi ha hülyének tűnnek a kérdéseim, de végre ma elhoztam.
1200S K6 2007-es 2500km

Átadáskor az eladó vacakolt a karbisoron az alapjárati csavarral, aztán jött a rizsa. Mennyi melegen a normál alapjárati fordulatszám?

Nem volt egy gondos gazda (ROZSDÁS! lánc), gondoltam megnézem az akkut. Lehet hogy ez már zselés? Nincs hely ahol desztvizet tudnék pótolni!

Középmelegen, tehát max 1-2 óra várakozás után csak gázzal indul. Ez természetes? Ha 5 perc után indítom akkor elsőre.
Köszi a segítséget.

u.i. A srác nem találja a "júzer manuált". Szeretnék kérni vkitől egy csomó adatot, akár a mélemre is jöhet: karbantartási dolgok (mikor mit), gyertya, olaj, lánc, lég-, olajszűrő stb. típusok, idők. Ne itt terheljük a fórumot, tényleg jöhet a mélemre.

Köszi
Néha én is észreveszem lelazításnál ha kottyan egyet és utánajárok mi lehet. Elképzelhető itt is.
ez nekem is megfordult a fejemben, hogy a gumis honnan jött rá, hogy az a csapágy kotyog....