Én is hasonló cipőben járok mint fehérkutya. Csak én egy 2003-as 1200-es banditra ültem fel egy kb. 10 lovas Jawa 250-es után. Csakis azért mertem belevágni ekkora gépbe, mert féltem töle...vagyis inkább tiszteltem, és még tisztelem is, hisz mindössze olyan 1500 km-ert tekertünk le együtt. Elég nyugdijas tempoju vagyok én is, de tény... 3000-töl ez a gép egy vadállat... 6-7000-töl egy eszement vadállat... legalábbis a haver 650-es DL-jéhez képest. 600-as szerintem lehetséges kezdömotor.... de ugyis minden a csuklódon mulik... legalábbis szeretem azt hinni hogy ezen, mikor meglodul alattam a 100 paci .
Köszi mantas a kimerítő választ és a felhomályosítást mindenkinek!
A dobozról tudnál még több képet mutatni, esetleg pü-ben, és árat írni, hogy elgondolkodjak a dolgon?!
traveller860kukaccitromailponthu Köszi!
A nagy után sok minden gyengének tűnik. Hétvégén mentem Zsombor VFr jével, nem mondom, szedte a lábát, de azér a bandithoz képest annyira nem. 3000 alatt meg nem is nagyon szerett lenni. Pedig 100 ló-100ló
Ismerek olyan srácot, aki levizsgázott és vett egy 2300-as Triumph Rocketet...... Élete első motorja. Közelebbi infót nem tudok róla azóta, kívánom neki, hogy legyen szerencséje)
Nekem 4 dobozom van, de eddig én sem tudtam, hogy monokey vagy monolock :-). 78 Le elég barátságosan van berakva a kisbanditba. Ha valaki nem sportmotoros stílusban vezet és nem pörgeti a gépet, akkor jó, ha 50-et felhasznál belőle. Lehet csak 1200-es után tűnt nekem olyan barátinak, nem tudom.
Nem ciki. Én sem tudtam, mi a különbség a kettő között. Azt tudtam, hogy az enyémen van előre az a két körmös bizbasz. De most vissza kellen olvasnom hozzá, hogy az a "kéj" vagy a "lokk"
Én 750-el kezdtem ráadásul rögtön utassal , előtte 10 évvel ültem utoljára simón.
Nálam motor kormánya 6 év alatt háromszor érintette a talajt. 1. ismerős üléspróbát végzett álló motoron és elborította. 2 . szél belekapott a ponyvába, támasztó felcsapódott. 3. emelkedőn fordultam és egyszer csak rövid lett a lábam:-). Sok minden múlik azon is, hogy mennyire féled a technikát. Én nyugdíjas habitusú vagyok.
Asszem 2002 körüli ezerketteseknél fordul elő váltó probléma. Én más hibáról nem tudok. Kezdőmotornak szerintem a 600-as tökéletes. 1200-es kezdőként keményebb dió. Stresszes lehet vele az élet, mert kicsit hirtelenebb, mint a 600. Kicsi Bandit 6-7000-es fordulatig barátságos, 1200-es meg 3000-ig.
Tág fogalom, hogy Bandit. Kisebb cm3, vagy nagyobb? Ha kezdő vagy, tartsd be a lépcsőfokot, nem jó azonnal a nagyra ülni, ha még nincs motoros tapasztalatod!
Segítséget szeretnék kérni. Most tervezem, hogy veszek egy Bandit-ot. Használtan szeretném venni (erre van keret), és azt szeretném tőletek kérdezni hogy mire érdemes odafigyelni. Vannak-e tipus hibái és azok mikor jönnek elő. Terveim szerint 2002 körülit szeretnék.
Másik kérdés, hogy kezdő motorosnak ajánlott-e?
Segítségetek előre is köszönöm.
Azért nem írtam már megint, hogy monokey, mert lentebb az áru leírásában már szerepel. Ha valakit érdekel, eladom a dobozt is hozzá, ami Moto-Detail márkájú 44 literes és van rajta Kappa háttámla.
Ez igaz, hogy van monolock Givi is meg szerintem minden cég, aki dobozokat gyárt, használ monolock és monokey felfogatást is. Ez a platni monokey felfogatású dobozhoz való, ezen belül is a Givihez Kappához és az MD-hez tuti, hogy jó de, csak ha monokey rendszerű, nem, pedig monolock. De akinek van már doboza, csak tudja, hogy milyen rendszerű.
A dobozról tudnál még több képet mutatni, esetleg pü-ben, és árat írni, hogy elgondolkodjak a dolgon?!
traveller860kukaccitromailponthu Köszi!
Nálam motor kormánya 6 év alatt háromszor érintette a talajt. 1. ismerős üléspróbát végzett álló motoron és elborította. 2 . szél belekapott a ponyvába, támasztó felcsapódott. 3. emelkedőn fordultam és egyszer csak rövid lett a lábam:-). Sok minden múlik azon is, hogy mennyire féled a technikát. Én nyugdíjas habitusú vagyok.
Köszi az infót.
Segítséget szeretnék kérni. Most tervezem, hogy veszek egy Bandit-ot. Használtan szeretném venni (erre van keret), és azt szeretném tőletek kérdezni hogy mire érdemes odafigyelni. Vannak-e tipus hibái és azok mikor jönnek elő. Terveim szerint 2002 körülit szeretnék.
Másik kérdés, hogy kezdő motorosnak ajánlott-e?
Segítségetek előre is köszönöm.
Az első kép monokey, ilyen, amit árulok. A második kép monolock.
Ez komoly! Valaki elmagyarázná?