Szerintem szörnyű, ahogy a faceliftek általában. A naked legalább is kritikán aluli, a fejidomosból nehezebb bénát gyártani. És aki ezt az ortopéd "S" betűt kitalálta a SUZUKI felirat helyett(már az enyémen is ilyen randaság virít), azt meg kéne csapkodni vesszővel alaposan.
Az biztos, hogy kicsi országunk elég ár érzékeny állapotban van, volt és lesz is. Lehet, hogy neked lesz igazad.
Az alakítgatás, semmi komoly, egy normális rendszám tartót csinálok, az indexeket cserélem , vettem egy új kormányt, talán veszek alu. lábtartókat, és egy seb. fokozat kijelzőt barkácsolok fel a mocira. Ennél komolyabban nem merülök bele és nem is lenne mit csinálni vele. Egyenlőre elégedett vagyok. A kerekeket akartam feketére szintereztetni de most lebeszéltem magam, pedig nekem feketén tetszik. Aztán még hosszú a tél,ki tudja lehet, hogy mégis...
Hali Ördög Koma !
Anélkül is fájnak az izületeim , meg a derekam , hogy ilyen időben motorozzak. Már nem vagyok a régi, lehet, hogy korosodom? A barátnőm szerint igen
Szóval a mocit már elzsákoltam és neki is áltam az aprobb átalakításoknak, úgy, hogy nem is járó képes.
Amire felhívtad a figyelmem, kivételesen( és ezért szégyenlem is magam) tetszik és ötletesnek is tartom. Arról nem beszélve, hogy mennyit lehet vele spórolni. tavaly sokat beszéltek arról a Magyar fejlesztésű ruháról, amit a motor hűtővizéről üzemeltettek( 180,000 Ft). Az idén elég nagy a csend róla. Szerintem el is fog tünni. Nagyon drága. Ennyi pénzért veszek egy Ladát 2 év műszakival és úgy befűtök, hogy lerohad a gatyám. Tapasztalatból tudom mert ifjonc autósként ilyen volt az első autóm ill. bocs Zsiguli.
Nekem is van egy gyári dobom eladó ha valakit érdekel, 1200 K6 Banditom van. Gyári állapotban, karcmentes, csilli-villi :)
Az adatlapomon megtekinthető, akkor még az a dob volt a gépemen.
Papírmunkát nem kell végezned, a felszereléshez sok szerencsét, a végeredmény szerintem még a legjobb esetben is kérdéses, a két motor formavilágának nem sok köze van egymáshoz.
Ilyen dobozaim lesznek tavasszal, nyami....
Sziasztok!
Egy röpke kérdés: 400-as banditára fel tudom szerelni valahogy a képen látható 600-as komplett idom szettet, vagy kell-e valami hivatalos papírmunkát végeznem miatta?
Előre is köszke.
Az alakítgatás, semmi komoly, egy normális rendszám tartót csinálok, az indexeket cserélem , vettem egy új kormányt, talán veszek alu. lábtartókat, és egy seb. fokozat kijelzőt barkácsolok fel a mocira. Ennél komolyabban nem merülök bele és nem is lenne mit csinálni vele. Egyenlőre elégedett vagyok. A kerekeket akartam feketére szintereztetni de most lebeszéltem magam, pedig nekem feketén tetszik. Aztán még hosszú a tél,ki tudja lehet, hogy mégis...
A termoflash ruha be fog futni, csak a világ boldogabbik felén.
Anélkül is fájnak az izületeim , meg a derekam , hogy ilyen időben motorozzak. Már nem vagyok a régi, lehet, hogy korosodom? A barátnőm szerint igen
Szóval a mocit már elzsákoltam és neki is áltam az aprobb átalakításoknak, úgy, hogy nem is járó képes.
Amire felhívtad a figyelmem, kivételesen( és ezért szégyenlem is magam) tetszik és ötletesnek is tartom. Arról nem beszélve, hogy mennyit lehet vele spórolni. tavaly sokat beszéltek arról a Magyar fejlesztésű ruháról, amit a motor hűtővizéről üzemeltettek( 180,000 Ft). Az idén elég nagy a csend róla. Szerintem el is fog tünni. Nagyon drága. Ennyi pénzért veszek egy Ladát 2 év műszakival és úgy befűtök, hogy lerohad a gatyám. Tapasztalatból tudom mert ifjonc autósként ilyen volt az első autóm ill. bocs Zsiguli.
igaz hogy már lefagyasztva a gép, de hátha Te még nyomod:-)
Erre itt egy megoldás....ami tavaly óta kész, de még soha nem volt rajtam:-)
Hápi kacsa viszont szakszerűen használja......
http://akmtmedia.extra.hu/sufn..
.
Az adatlapomon megtekinthető, akkor még az a dob volt a gépemen.
Nincs semmi baj Sanyi bácsi!Már másfél hónapja nem is ültem a paripán!De azért köszi hogy aggódsz!
Az 1250-es gyári dobot jól értettem hogy el akarod adni?
Karcmentes?Mert akkor lehet hogy engem érdekelne!
Ilyen dobozaim lesznek tavasszal, nyami....
Egy röpke kérdés: 400-as banditára fel tudom szerelni valahogy a képen látható 600-as komplett idom szettet, vagy kell-e valami hivatalos papírmunkát végeznem miatta?
Előre is köszke.
Van egy GSF 1200 gyári dobom, a 2004-es rozsdamentes. Elcsrélném a régebbi aluborítású gyárira öszzekötővel együtt. Ha valakit érdekel.
A motorbalesetem óta nincs autóm!