Gyári, vagy valami jó minőségű utángyártott.
A motorral együtt kaptam, belealkudtam a kereskedésnél!
Ntibi /Darázs/ talán meg tudja mondani, mert neki is ilyet vettünk.
Vagy hívd fel őket.
Suzuki Benkő Kistarcsa
06-28-552-550
Hello bello, kedves társaság!
A napokban esett le hogy mennyire nevetséges volt az az elképzelésem h télire le fogom tenni a motort. Mondjuk az időjárásnak is köszönhetően aligha 2 3 napot élvezhettem a tömegközlekedési eszközők varázslatos hangulatát.
Most hogy István is megmondta hogy a téli parkolás értelmetlen, meg igazából nem is mükődik.... , még lenne két kérdésem.
1. 10 40 es olaj van a motorban, árt-e neki a mondjuk 5 - 10 fokos konstans reggeli indítás? van értelme az állandó parámnak?
2. az alább csatolt képeken nem értem mi van..., egy egyszerű páralecsapódás? vagy kéretlen víztömeg a blokkban?
persze ettől az enyém nem fog kevesebbet enni nyilván, de attól még érdekel . Sajnos így télen be kell érnem pusztán a kíváncsiságommal a motorozást illetően
Végülis mindegy, nem? Attól mert másnak kevesebbet eszik, neked ugyanaz marad. Eddig 4 olyan motorom volt, aminek tesztben olvastam a fogyasztását. 3-nak nálam kevesebbet kajált jóval, egy meg pont annyit.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne azokhoz akiknek új 650-es banditjuk vagy GSX-650F-ük van hogy kb mennyit eszik a gép vegyes átlagos használatban nálatok, az enyém 6 litert eszik átlag (GSX-650F) ebben általában budapest némi lightos túrázás egy-két "száj megtépés" van.
Csak azért érdekel mert cikkekben bárhol olvastam mindenhol 4-5 literről beszélnek, és nem tom hogy csak az én vezetési stílusom miatt eszik az enyém többet vagy csak szimplán lefaragnak a cikkekben az igazságból
Kicsit brutál, olyan X-Winges
Ne sértődj meg, valami pofásabbra gondoltam, ezért is tetszett meg eriké. Faterral meg, ha az eredeti drága megcsináljuk itthon. Ráér, a tél ugyis kb. márciusig elejéig eltart, bár bízok benne, hogy még addig se.
Sziasztok.
Bukócső ügyben kérnék segítséget.Tudja valaki,hogy melyik tipust érdemes felszerelni?Amelyik nem csavarja el a vázat egy fekvésnél és a dönthetőség is aránylag megmarad.
It találtam kettőt: http://www.biker-world.hu/kate...(CH1111)&hivo
_cat_id=81&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=81
Hát az enyém se lóg ki sokkal jobban:-)
De inkább lógjon és látszódjon.......a FELADATÁT LÁSSA EL.............a divatmajmoknak meg ugyse okoz gondot ha széttörik a motor alatuk.....
Ha gondolod - és nincs sok kesssss, akkor nekem is van még 1 pár bukócsővem.....UGYAN AZ MINT A SAJÁT gépemen.....
Amig Én merem dönteni - eddig még ne ért le, de a moci mikor rajtahagytam a tárcsazárt legalább nem tölt el, mert frankón megtámasztotta, és simán leszáltam róla....
Értem. Pont ilyenre gondoltam. És meddig lehet dönteni (Mátrázásra, szerpentinekre gondolok) ? Max. gumioldalig lehet ? Illetve honnan lehet ezt a fajtát beszerezni (van közelebbi képed) ?
Mert már alig várom.
Csak írd meg hogy mikor,hova,mennyit utaljak,és már megy is.