Sportdobbal ennél jobban megy,jobban kiforog.
Szinte mindenki kiiktatja,nem lesz erősebb vagy gyorsabb csak sokkal simábban megy a motor,nem dadog hidegen,előbb vissza lehet engedni a szivatót.
Ha ez nincs kiiktatva az mit jelent? Gyengébb also fokozatokban, vagy hamarabb szabályoz? Eszrevehetoen erosebb lesz a moci tole? Nekem sportdob van fent, nem tudom ez segít-e valamit /erosebb-e tole/. Mennyire gyakori fogás ez a kiiktatás a banditosoknál?
Nos csak a sajátomról tudok nyilatkozni,gyújtáskorlátozás kiiktatva,más minden gyári!
1.-ben 120km/h
2.-ban 170
3.-ban 190
4.-ben 230
5.-ben 230 csak ha lehasalok a tankra,felülve 220,N-s kivitelről beszélünk.
ennyit tud
Heloka! Megtudná valaki nekem mondani hogy az 1200-as Bandit egyes sebességfokozatokban milyen sebességnél tilt? Ugy hallottam 1. - 105 km/h, 2. - 160 km/h.... de a tobbirol nem tudok. Eddig kiprobálni még nem mertem 600-700 km tapasztalatom van még csak a mocival, ismerkedunk.... egyenlore félek az erejétol.... már attol is amit 3-masban muvel... és amekkorát tol még 160-nál és 5-ben is....pfffff Széles utat, olcsó benzint, gumifákat!
A Banditon hátul nem állandó az olajcsillapítás, hanem változtatható. Ti nem kaptatok hozzá usert?
Én szoktam is vele játszani,attól függően, hogy milyen a terhelés,a tartós útviszony, vagy a hőmérséklet. Nekem a hátsó ruggóelőfeszítés maxon van, és az olajcsillapítással állítom mindg a kényelmemre, hiszen ez az egyszerűbb.
Csak egy sima csavarhúzó kell hozzá, ami van a Bandit készletben. Lánc felőli oldal,a lengéscsillapító legalján,oldalról.
Kérdés:
A specifikáció szerint nem állítható a K8 1250es Bandit hátsó rugózásának húzó és nyomócsillapítása... A users manual viszont írja, hogy hol kell. A motoron meg is van a csavar. Nem próbáltam elcsavargatni.
Ki mit tud (biztosat, tapasztalatból)? Végül lehet, vagy nem lehet?
Ahogy én tudom és javítsatok ki ha rosszul.
Az előfeszítés: A terhelés függvényében a rúgóút közepére állítom a telót. A nyomó csillapítás a bukkanókor a húzó csillapítás gödörben játszik. Ha jól van beállítva akkor a kormányvég mindig ua magasságban fut. Természetesen az első telót figyelembe véve. A banditban sima rúgó van plussz egy sima állandó olajcsillapítás. Tehát egy bizonyos útviszonynál pont jó. Egyéb más esetben a kormányvég "le-fel" jár. Progresszív rugóval javítható. Ebben is van különböző?
Szia ! Természetesen van. Nem vagyok a témának akkora mágusa én sem de utána jártam és próbálgattam az enyémen és mint ahogy írtam szereztem némi tapasztalatot. A Bandit teleszkópján csak a rugót tudod elő feszíteni de az állítható telókon, mint pl. az én Sv-men tudod állítani a nyomó fokozati csillapítást és a húzó fokozati csillapítást is és igazándiból ezekkel lehet magadra állítani. A rugó előfeszítéssel is lehet állítani ahogyan Te is írtad, csak nem olyan finoman és csak a rugó keménységét ellentétben a csillapítás állításával.
hello...egy '96os 400as banditot készülök venni...km/h és fordulatszámmérőre kéne burkolat("köcsög",ahogy a szerelő nevezte)...tud vki segíteni,hogy hol találok ilyet?esetleg van vkinek?
Előre is elnézést de tudatlan vagyok a futóművek terén is.
Induljunk ki abból hogy ideális aszfalt van a kanyarokban. A banditon beállítom a futóműveket úgy hogy a terhelés alatt a rúgóút feléig süllyed a teló. Ilyenkor is van különbség futómű és futómű között?
Most DiabloStráda van fen. Egy kicsit túlozva de mintha másik motorra ültem volna. Így utólag azt mondom hogy azzal a gumival a kanyarban csak birkóztam a géppel. A kanyarban erőt kellett kifejteni az íven tartáshoz.
Nálam is volt ilyen, én az gondoltam , hogy keresztbe ál a kerék egy kicsit. A láncfeszítővel korigáltam de a végeredményt már nem tudom mert eladtam pár Km. mulva a mocit
A futómű és akanyarodás témához még egy utolsó gondolatra vissza kanyarodnék. Sajna a Suzukiknak van köztudottan a leg rosszabb fut.művük, persze nem a Gsx r-re gondolok. A Bandit után az Sv annyival jobb, hogy minden irányban állítható az eleje. Némi állítgatás után sokkal jobb lett és a saját stílusomhoz ill. sulyomhoz hagangolva kezdett meglepően jó lenni. Ezután az olajat is lecseréltem és az hittem ez a legjobb futómű. Ugy fordult mintha zsinóron húznák.
Aztán jöt a meglepi kipróbáltam a barátom Aprilia Shiverét, kár volt , mert annak a gyári NEM ÁLLÍTHATÓ futóműve sokkal de sokkal jobb volt.
Aztán jött a fekete leves Ducati Monster 1000. Mintha sínen kanyarodna, nem kell a kormányt se tologatni se huzogatni csak gondolni kell, hogy milyen íven akarsz kanyarodni, egyszerűen csoda.A leg mélyebben döntöt állapotban is elengedheted a kormányt ha akarod simán tartja az ívet. Nem túl puha nem túl kemény szóval az olaszok ebben a témában is tudnak valamit, még ha az első teló nem is mindeggyikben olasz. Az én motoromban keményíteni kellett a rugón, hogy stabilab legyen a kanyarokban, akkor viszont gyakran felütött és elvesztete a konfortosságát. Kompromisszumokat kellett kötnöm a beállításnál. Viszont ilyen nincs egy komoly futóművü motornál.A Ducati Multistradat már nem is említem, mert ot majdnem a gatyámba élveztem a gyönyörűségtől. Üdv Mindenkinek
Én is észrevettem, hogy a guminál a futáscsik nem pont középen van a gyári bridgestonnal......egy kicsit félre húzta a csikot.........
A most fentlévő RoadAttack-nál pont középen van..........
Bár hogy erősebben fogtam volna? Azt nem tudom........Mindig fogom....és mint Erik64, Én is erős vagyok mint az állat:-)
Ha ellenben szeretnél okitásra menni akkor ajánlom figyelmedbe a GS500 topicot, és mikor meglátod azt hogy Stopmotoros, akkor jelentkez....
Az a pogányi reptéren van, ami neked egy köpés........
Az első nap (hallomások alapján amugy ez olyan 70.000ft lenne)
8:00.......
Dumapart, hogy miben kellene mocizni, hogy kellene közlekedni, veszélyhelyzetek....stb.....vagyis olyan dolgok amiket azért mindenki tud, aki már lecsavart pár ezret.....
Kb 10-11-kor irány egy kis pálya......
Fékezgetések................csak első, csak hátsó, vegyesen, vészfékezés.......
Kb 13 óra: 5db kör a ringen.....DE! az oktató mögött, aki az eddigi hallotak alapján nem kenni a száját (a havernál 100 volt a tempó)
Na ez a körözés nekem elmaradt, mert valami szakad autós körözés volt.
Mehetnék bármikor bepótolni azt az 5 kört, de
1., minek? 100-al?
2., azért menjek fel 80km-re?
Szóval ami ebben az oktatásban jó lenne az a 2-3. nap, de az plusz 60-60 ropi...........ott már lenne értelme is a napnak.
Idén vettem a Banditát, kaptam hozzá egy ingyenes vezetéstehnikai tréning belépőt a Hungaroringre. Ott is rohadt meg a fiókomban, nem mentem el. Messze is van, meg menjen a rosseb. Gurulok mint lószar a lejtőn aztán kész)
egyrészt ugyis jön minden......vagyis kormányozzz és KÉSZ
A másik, hogy a jó pap is holtáig tanul.
Ezért jó elmenni néha 1-1 vezetéstechnikai tréningre, már aki igényt tart rá.
A haverok járnak folyamatosan - ami jó dolog szerintük.
Én nem megyek, mert amit eddig láttam - azt bizony Én nem fogom soha sehol használni........
Betartom az aranyszabályt: ÚGY MOTOROZ, HOGY MINDENKI RÁD VADÁSZIK....
Szinte mindenki kiiktatja,nem lesz erősebb vagy gyorsabb csak sokkal simábban megy a motor,nem dadog hidegen,előbb vissza lehet engedni a szivatót.
1.-ben 120km/h
2.-ban 170
3.-ban 190
4.-ben 230
5.-ben 230 csak ha lehasalok a tankra,felülve 220,N-s kivitelről beszélünk.
ennyit tud
Én szoktam is vele játszani,attól függően, hogy milyen a terhelés,a tartós útviszony, vagy a hőmérséklet. Nekem a hátsó ruggóelőfeszítés maxon van, és az olajcsillapítással állítom mindg a kényelmemre, hiszen ez az egyszerűbb.
Csak egy sima csavarhúzó kell hozzá, ami van a Bandit készletben. Lánc felőli oldal,a lengéscsillapító legalján,oldalról.
A specifikáció szerint nem állítható a K8 1250es Bandit hátsó rugózásának húzó és nyomócsillapítása... A users manual viszont írja, hogy hol kell. A motoron meg is van a csavar. Nem próbáltam elcsavargatni.
Ki mit tud (biztosat, tapasztalatból)? Végül lehet, vagy nem lehet?
Az előfeszítés: A terhelés függvényében a rúgóút közepére állítom a telót. A nyomó csillapítás a bukkanókor a húzó csillapítás gödörben játszik. Ha jól van beállítva akkor a kormányvég mindig ua magasságban fut. Természetesen az első telót figyelembe véve. A banditban sima rúgó van plussz egy sima állandó olajcsillapítás. Tehát egy bizonyos útviszonynál pont jó. Egyéb más esetben a kormányvég "le-fel" jár. Progresszív rugóval javítható. Ebben is van különböző?
Induljunk ki abból hogy ideális aszfalt van a kanyarokban. A banditon beállítom a futóműveket úgy hogy a terhelés alatt a rúgóút feléig süllyed a teló. Ilyenkor is van különbség futómű és futómű között?
Aztán jöt a meglepi kipróbáltam a barátom Aprilia Shiverét, kár volt , mert annak a gyári NEM ÁLLÍTHATÓ futóműve sokkal de sokkal jobb volt.
Aztán jött a fekete leves Ducati Monster 1000. Mintha sínen kanyarodna, nem kell a kormányt se tologatni se huzogatni csak gondolni kell, hogy milyen íven akarsz kanyarodni, egyszerűen csoda.A leg mélyebben döntöt állapotban is elengedheted a kormányt ha akarod simán tartja az ívet. Nem túl puha nem túl kemény szóval az olaszok ebben a témában is tudnak valamit, még ha az első teló nem is mindeggyikben olasz. Az én motoromban keményíteni kellett a rugón, hogy stabilab legyen a kanyarokban, akkor viszont gyakran felütött és elvesztete a konfortosságát. Kompromisszumokat kellett kötnöm a beállításnál. Viszont ilyen nincs egy komoly futóművü motornál.A Ducati Multistradat már nem is említem, mert ot majdnem a gatyámba élveztem a gyönyörűségtől. Üdv Mindenkinek
Én is észrevettem, hogy a guminál a futáscsik nem pont középen van a gyári bridgestonnal......egy kicsit félre húzta a csikot.........
A most fentlévő RoadAttack-nál pont középen van..........
Bár hogy erősebben fogtam volna? Azt nem tudom........Mindig fogom....és mint Erik64, Én is erős vagyok mint az állat:-)
Van már tapasztalatod új garnitúrával? Mi változik?
Az a pogányi reptéren van, ami neked egy köpés........
Az oldalamon van fent pár vidi is róla
http://akmtmedia.extra.hu/stop...
Én is voltam áprilisban
http://www.motorosakademia.hu/...
Az első nap (hallomások alapján amugy ez olyan 70.000ft lenne)
8:00.......
Dumapart, hogy miben kellene mocizni, hogy kellene közlekedni, veszélyhelyzetek....stb.....vagyis olyan dolgok amiket azért mindenki tud, aki már lecsavart pár ezret.....
Kb 10-11-kor irány egy kis pálya......
Fékezgetések................csak első, csak hátsó, vegyesen, vészfékezés.......
Kb 13 óra: 5db kör a ringen.....DE! az oktató mögött, aki az eddigi hallotak alapján nem kenni a száját (a havernál 100 volt a tempó)
Na ez a körözés nekem elmaradt, mert valami szakad autós körözés volt.
Mehetnék bármikor bepótolni azt az 5 kört, de
1., minek? 100-al?
2., azért menjek fel 80km-re?
Szóval ami ebben az oktatásban jó lenne az a 2-3. nap, de az plusz 60-60 ropi...........ott már lenne értelme is a napnak.
A másik, hogy a jó pap is holtáig tanul.
Ezért jó elmenni néha 1-1 vezetéstechnikai tréningre, már aki igényt tart rá.
A haverok járnak folyamatosan - ami jó dolog szerintük.
Én nem megyek, mert amit eddig láttam - azt bizony Én nem fogom soha sehol használni........
Betartom az aranyszabályt: ÚGY MOTOROZ, HOGY MINDENKI RÁD VADÁSZIK....