Már én is cseréltem a GSX-ben. Kb. 17-18e van benne. Sajnos azért kellett kicserélni, mert nem egyenletesen koptak. Egy betét majdnem csontig lekopott (1 mm maradt), egy kb. 2-2,5 mm, kettő meg kb. 3-3,5 mm (eredetileg 4 mm).
A Banditán nem kellett még elöl, pedig abban 25e van, annál egyformán kopnak ránézésre.
Az a baj, ha nagyon laza, akkor mikor visszaengeded a gázt, akkor nem rögtön érvényesül a motorfék, hanem van egy holtidő, amíg megfeszül a lánc alsó ága. Ilyenkor ránt egy jó nagyot a lánc alsó ágán, mialatt felül meg nagyon meglazul. Mikor újra húzod a gázt, akkor meg fordítva, akkor a kis lánckerék már szinte "felpörög", mire megfeszül a felső ág, és ekkor felül ránt egyet a láncon. Engem ez a rángatás nagyon idegesít, és a láncnak sem jó, szerintem.
Az én Banditám lánca akkor nyúlott meg szakaszosan amikor próbálam egykerekezni vele de akkor pillanatok alatt. Igaz akkor már volta lácba , kb.24-25 ezer Km. Azért is próbálgattam a kerózást mert tudtam, hogy hamarosan lánc csere elött állok. Viszont ha a megszokott tempómban megyek tovább és nem nyegtetem tuti még 10 ezret simán elmegy. Mondjuk én szigorúan tisztítom és srayzom 4-500 Km-enként
A Gyári Gs lánccal elmentm 32.000-ret
AZ erősített VM-es lánccal meg 34-et......
Én úgy vettem észre, hogy csuklófüggő a dolog (mint minden) és pont a GS-nél nem szabadállandóan "jól" belőni a láncot...
Ha lóg? hát hadd lógjon......amikor már veri a hátsó villát akkor kell rajta húzni......
2005-ben közel 26-27.000ret tettem a GS-be, pedig akkor nem volt tele a buxám......
Szóval ha lenne havi plusz 100.000-rem (az már elég havi 5-6000km-re) akkor Én is beletudnék pumpálni akármennyit...
Aki kerózgatni akar, az meg ne sírjon hogy hetente új lácot kell vennie...
Elbandit haverom ment a mocijáér......rákérdezett pár dologra, mint pl a lánc ideje....
Neki is mondták....ez X......nem tudni....majd mutattak egy "ZSÍR új" mocit neki....2000km-rel......bent volt lánccserén...........
Hát ez az!
Én a városban mást se csinálok , mint gyorsítok és fékezek, igaz nem kerózók.
Bár, azért néha elemelgeti az elejét egy pillanatra, meg is lepődök ilyenkor!
A láncnak és a fog. kerekek két nagy ellensége, ha nem ápolják őket és a hírtelen gyorsítások, itt inkább az egykerékre és a hozzá hasonló motorgyilkos gáz reakciókra gondolok. Az, hogy fokozatosan gyorsít valaki és gyorsan megy a leg kevésbé árt a láncnak
Én mindíg kihasználom, mert nyélgázon közlekedem!
Ha van hely, rövidebb szakaszokon szívesen megyek 240-eket.
Szerintem a láncnak a kor is számít, meg az állás mert pl az enyémben 1 évesen már 30 lesz. Nem sok ideje van egyhelyben várakozni a berozsdásodásra!
Nem éppen!
Az enyémben 22 van, és eddig egyszer takaritottam meg 18-nál brigivel.
Utánállítani se kellett, csak a hatezres szervizeknél egy negyed csavarintást.
Üdv! Lehet kapni Lucas lamella szettet a www.nagyvas.hu weblapon...van rendes boltjuk és ott átvehető. Amúgy elvileg 95-ös Bandit-ig jó,de ha rájukcsörögsz,akkor felvilágosítanak,hogy van-e különbség az 1 évvel fiatalabb járgány,meg a régebbi között.
Bandy
Szevasztok!
Segítségre lenne szükségem. Egy 1996-os GSF 400 VC-m van, időszerű lenne egy kuplunglamella szett csere, csak nem tudom, hogy hol tudnám beszerezni. Eddig ehhez az évjárathoz sehol nem találtam. Abban reménykedek, hogy vagy egyezik a '95 előttiekkel vagy tudtok segíteni, hogy hol meg mennyiért tudom megvenni az új szettet. Előre is köszönöm a segítséget
volt egy gépem, mikor megvettem, tettem rá új láncszettet. 30 ezret mentem el vele, kb 3-szor pucoltam meg brigéciollal. Mikor eladtam, a láncszettnek semmi baja nem volt.
A Banditán nem kellett még elöl, pedig abban 25e van, annál egyformán kopnak ránézésre.