A srác pár hónapja hírdette a motorját, és a képen ezzel a dobbal volt, de akkor már ő is érezte, hogy gyenge és kellemetlen lett, és menetgetőzött keményen, hogy meg van az eredeti is...
Azért a rojtos sál is ott van nagyon... óviba ilyenbe hógolyoztam, mikor még a kesztyűim is összevoltak kötve a kabát ujjában!
Láttátok az új Banditot? Szerintem amit eddig láttam belőle és persze képeken, nem nagyon kellett volna hozzá nyúlni, vagy komolyabban vagy sehogy . Ez a tessék lássék ráncfelvarás szerintem nem sikerült, és még jellegtelenebbé tette.
Szevasztok Banditák!K.Pistinek teljesen igaza van ha egyszer ir egy könyvet én is megveszem és egy Bandit találkozon dedikáltatom.Az egyik fiatal 20 egynéhány éves haver minden áron motort akart venni 250-es Banditot.Mondtam neki vegyen valami egyszerübbet mert a 250-es gázos bele lehet nyulni nagyon pörög stb.Szinte már könyörögtem neki ne vegye meg.Megvette!Most a gatyáját költi rá veszik le sorba a "motorszerelő"mesterek.A gyári kipuffokat igen nehéz lessz eladni nekem is van 2db.egy 750-es és 1250-es.A nejem már nagyon szurkolt mikor teszem fel az új Bodist mert az bent pihent a francágy ágynemütartójában.Amennyit meg kapnék érte az szinte nevetséges annyiért nem érdemes eladni.Végül küldök egy Banditos kipuffot elrettentés képpen,lehet,hogy régebben innen mentettem nem emlékszem ré de azért igen csak nagy az isten állatkertje. Az erő legyen veletek.
ez így van:-)
A 2 könyvem összesen valami 2500-an olvasták, abból még 10 ember se vette komolyan, azt, hogy honorálja:-)
De ez is olyan mint a spoiler......unatkoztam, írtam...........
Ha valakinek tetszet, akkor már jól érzem magam, hiszen nem fölöslegesen pöttyörésztem a klaviaturát.....
Azt úgy emlékszem a múltkor elvetettem(tük) mert túl hosszú a "kar" rajta, vagyis a távtartók, és úgy vélem jobban teljesít ez a fajta. Mint a képen látható már lett "tesztelve" az egyik. Másrészt vázra rögzítős rendelkezik még a két plusz acél betéttel oldalanként a felcsavarozásnál, és távtartók megmunkálásánál is több anyagot kell leforgácsolni. Hogy világos legyen a mart (alaplap) alkatrész CNC gépen készül , ennek mindegy mekkor a forgáccsal és erővel kell megbírkóznia, viszont a hengeres alkatrészek egyetemes (kézihajtányos )esztergán készülnek, így nem mindegy az alkatrészek aránya és fajsúlya. Természetes meg van , mint tudod, és láttad a neked köszönhető dokumentáció a gyártáshoz az általad említett cucchoz is...
De ugye nincs harag?
Köszi.
De nem hiszem! Tuti hogy az első példányra összedobnátok vagy 10-en a lét és utánna mindenki beszkennelné , feltenné a netre letölthető pdf-be, meg a munkahelyi fénymásolokón soksorosítaná!
Amúgy be kell vallamon, szivesen visszaolvasom én is magamat, skizofrén állapotombat született munkáimon én is sokat okosodom!
Más!
Készen vannak a Bandit 1200-ra bukógomba szettek (majdnem lsl ! ) Ha minden igaz jó még 600-asra is meg 750-re meg a régi 89-92-es gixer blokkra. (valami ilyesmi lesz a hirdetése : http://www.gsx1400.hu/index.ph...)
Jellemzően nem a motorok megbízhatóságáról van elsősorban szó. Alapban kevés elfuserált konstrukció futkározik az utcákon. Az hogy ezek közül melyiket ismerjük az reklámoknak, markentingnak az érdeme. És hogy melyikből marad fent még öregebb korára is több darab, az jellemzően annak is függvénye hogy mennyit adtak el belőle új korában , és melyik kategóriába tartozik. (Mert van néhány darab aminek kiemelkedő volt az eladási statisztikája, de túltelesítette a donorok szállítását, így kevés "élő példány " maradhatott fent.) A banditok összeségében nem a gazdagok motorja. Megfizethető mivolta miatt miatt sokat adtak el belőle, így mindenhol jól ismerik , és nagy darabszából következően a megbizhatóság is beleívodott sok ember tudatába amit szerintem kicsit túl is misztifikáltak.
Közben azért eltelt egy másfél évtized. A kisebbek sok gazdin átmentek, mindenki megtanult rajtuk motorzni, esni, kelni, motort szerelni. És azért tudjuk jól hogy ezeket a kisebb gépeket főleg nem halmozták el sok gyári alkatrésszel a kezdő fiatal gazdáik zsoldból, vagy ösztöndíjból, mikor benzinre is alig futotta. Ha ezeket összegzed akkor a piacon lévők között megtalálod a legtöbbet megélt példányokat, amelyikeknek vagy felfedezet az összes hibáját amit előélete során rámértek, vagy úgy veszed meg hogy nem tudod, és majd menet közben derül ki. Tedd fel mindig magadnak azt a kérdédt hogy vajon miért akarják eladni azt a jószágot, és te az ő helyükben mikor akarnál megszabadulni tőle?
És végre be kéne már látni, hogy a motorokat sem 10-20éves megbízható üzemre tervezik és gyártják! ha 10 év feletti motorban gondolkodik valaki akkor legyen tisztába azzal hogy az nem fog elmenni neki még 50 ezer km-t komolyabb meghibásodás nélkül ( akármilyen gazdája is volt!, föleg egy pici hengerűrtartalmú motor, legyen az bármennyire "megbízható"!)
A helyedben inkább vennék egy GS500-ast ha nem mersz belevágni még a nagy (liter feletti) gépekbe. Még ilyen állapotban is van valós kevés km-rel, mivel jellemzően más célközönséggel rendelkezik, és hatalmas a választák belőle. És fentartása is töredéke mint egy változó szelepvezérlésű széthajtott kivitelé.
Nem vagyok tisztában az anyagi lehetőségeiddel, de nézd meg általában, hogy a fiatalok az uccsó pénzüket is beleölik a motor megvételébe, és aztán ha valami baja van a használt gépnek, arra már nem jut pénz, így marad a tákolás, vagy rásózás másra.
Nem vagyok pesszimista, csak realista.
hello
miért akarnak páran lebeszélni 10en pár éves 400as banditról?annyira gázosak?aki tud vmi infót ami segíthetne nekem,az írjon legyen szíves4meg ha ilyen eladó gépet tudtok,azt is szívesen veszem.
Előre is köszi
Általában 20-40 között mennek a használt gyári kémények. Az ok általában az, hogy senkinek nem kell.
Tegnap haversráccal gurultunk, mellénk ér egy K1200gt(1-2 éves lehetett) rajta a jól láthatóan házi kémény. Aztán két lámpával arréb becsapódott egy gixx750 is, olyan ordítós kéménnyel, hogy alapjáraton is szaggatta a dobhártyát. Felirat: Gianelli silencer. Párás lett a bukó, úgy röhögtem. Az meg a "silence".
Amugy a plekóra gondoltam, hiszen a gyári csővem nekem is a szekrény tetején pihen....de nem adom el, hiszen az árát nem kapnám meg, fillérekért meg hülye lennék eladni.........de mig sportdobot lehet kapni féláron, addig senki nem fog érte adni még 50%-os árat se........ráaádsul ha a zsernyákok rászálnak a témára, akkor jól jön ha visszalehet tenni bármikor:-)
Akkor jó....majd megérdeklődöm hogy mennyi az annyi......
Amugy mint írtam most nekem ez eddig 160ft-ba került......mert nem volt szegecsem itthon....
Ha minden igaz az idom is ingyen lesz......(max 1-2 üveg sör?)
vagyis egyenlőre - amig nem éri el azt a formát, amire azt mondom NA EZ IGEN! addig nem sok kedvem van belefecőlni pár ezrest sem.....
És hogy nem tetszik annyira ez tény, mert nem szimetrikus.....nekem meg ez mánia....
Igy el is kezdtem egy újat, aminél már a leömlök is bejátszanak....
Amugy ezt hungaroccellel kezdtem el..... és az lett amire gondoltam...... ahogy vágtam elkezdett hullani , így nem azt a vonalat követte amit akartam.......így maradt a karton az alapsémának.
Még az előző tulaj szerelte le a kipufogót, akitől vettem (én a második vagyok). A színe alapján lehet, hogy a pár száz az pár ezer volt, de mindenestre hibátlan.
Azért a rojtos sál is ott van nagyon... óviba ilyenbe hógolyoztam, mikor még a kesztyűim is összevoltak kötve a kabát ujjában!
ez így van:-)
A 2 könyvem összesen valami 2500-an olvasták, abból még 10 ember se vette komolyan, azt, hogy honorálja:-)
De ez is olyan mint a spoiler......unatkoztam, írtam...........
Ha valakinek tetszet, akkor már jól érzem magam, hiszen nem fölöslegesen pöttyörésztem a klaviaturát.....
De ugye nincs harag?
De nem hiszem! Tuti hogy az első példányra összedobnátok vagy 10-en a lét és utánna mindenki beszkennelné , feltenné a netre letölthető pdf-be, meg a munkahelyi fénymásolokón soksorosítaná!
Amúgy be kell vallamon, szivesen visszaolvasom én is magamat, skizofrén állapotombat született munkáimon én is sokat okosodom!
Más!
Készen vannak a Bandit 1200-ra bukógomba szettek (majdnem lsl ! ) Ha minden igaz jó még 600-asra is meg 750-re meg a régi 89-92-es gixer blokkra. (valami ilyesmi lesz a hirdetése : http://www.gsx1400.hu/index.ph...)
Üdv.
István
Jellemzően nem a motorok megbízhatóságáról van elsősorban szó. Alapban kevés elfuserált konstrukció futkározik az utcákon. Az hogy ezek közül melyiket ismerjük az reklámoknak, markentingnak az érdeme. És hogy melyikből marad fent még öregebb korára is több darab, az jellemzően annak is függvénye hogy mennyit adtak el belőle új korában , és melyik kategóriába tartozik. (Mert van néhány darab aminek kiemelkedő volt az eladási statisztikája, de túltelesítette a donorok szállítását, így kevés "élő példány " maradhatott fent.) A banditok összeségében nem a gazdagok motorja. Megfizethető mivolta miatt miatt sokat adtak el belőle, így mindenhol jól ismerik , és nagy darabszából következően a megbizhatóság is beleívodott sok ember tudatába amit szerintem kicsit túl is misztifikáltak.
Közben azért eltelt egy másfél évtized. A kisebbek sok gazdin átmentek, mindenki megtanult rajtuk motorzni, esni, kelni, motort szerelni. És azért tudjuk jól hogy ezeket a kisebb gépeket főleg nem halmozták el sok gyári alkatrésszel a kezdő fiatal gazdáik zsoldból, vagy ösztöndíjból, mikor benzinre is alig futotta. Ha ezeket összegzed akkor a piacon lévők között megtalálod a legtöbbet megélt példányokat, amelyikeknek vagy felfedezet az összes hibáját amit előélete során rámértek, vagy úgy veszed meg hogy nem tudod, és majd menet közben derül ki. Tedd fel mindig magadnak azt a kérdédt hogy vajon miért akarják eladni azt a jószágot, és te az ő helyükben mikor akarnál megszabadulni tőle?
És végre be kéne már látni, hogy a motorokat sem 10-20éves megbízható üzemre tervezik és gyártják! ha 10 év feletti motorban gondolkodik valaki akkor legyen tisztába azzal hogy az nem fog elmenni neki még 50 ezer km-t komolyabb meghibásodás nélkül ( akármilyen gazdája is volt!, föleg egy pici hengerűrtartalmú motor, legyen az bármennyire "megbízható"!)
A helyedben inkább vennék egy GS500-ast ha nem mersz belevágni még a nagy (liter feletti) gépekbe. Még ilyen állapotban is van valós kevés km-rel, mivel jellemzően más célközönséggel rendelkezik, és hatalmas a választák belőle. És fentartása is töredéke mint egy változó szelepvezérlésű széthajtott kivitelé.
Nem vagyok tisztában az anyagi lehetőségeiddel, de nézd meg általában, hogy a fiatalok az uccsó pénzüket is beleölik a motor megvételébe, és aztán ha valami baja van a használt gépnek, arra már nem jut pénz, így marad a tákolás, vagy rásózás másra.
Nem vagyok pesszimista, csak realista.
Üdv.
István
miért akarnak páran lebeszélni 10en pár éves 400as banditról?annyira gázosak?aki tud vmi infót ami segíthetne nekem,az írjon legyen szíves4meg ha ilyen eladó gépet tudtok,azt is szívesen veszem.
Előre is köszi
"mit genyózol? Nem láttod ez a CSENDES kivitel:-)))))"
Tegnap haversráccal gurultunk, mellénk ér egy K1200gt(1-2 éves lehetett) rajta a jól láthatóan házi kémény. Aztán két lámpával arréb becsapódott egy gixx750 is, olyan ordítós kéménnyel, hogy alapjáraton is szaggatta a dobhártyát. Felirat: Gianelli silencer. Párás lett a bukó, úgy röhögtem. Az meg a "silence".
Amugy a plekóra gondoltam, hiszen a gyári csővem nekem is a szekrény tetején pihen....de nem adom el, hiszen az árát nem kapnám meg, fillérekért meg hülye lennék eladni.........de mig sportdobot lehet kapni féláron, addig senki nem fog érte adni még 50%-os árat se........ráaádsul ha a zsernyákok rászálnak a témára, akkor jól jön ha visszalehet tenni bármikor:-)
Amugy mint írtam most nekem ez eddig 160ft-ba került......mert nem volt szegecsem itthon....
Ha minden igaz az idom is ingyen lesz......(max 1-2 üveg sör?)
vagyis egyenlőre - amig nem éri el azt a formát, amire azt mondom NA EZ IGEN! addig nem sok kedvem van belefecőlni pár ezrest sem.....
És hogy nem tetszik annyira ez tény, mert nem szimetrikus.....nekem meg ez mánia....
Igy el is kezdtem egy újat, aminél már a leömlök is bejátszanak....
Amugy ezt hungaroccellel kezdtem el..... és az lett amire gondoltam...... ahogy vágtam elkezdett hullani , így nem azt a vonalat követte amit akartam.......így maradt a karton az alapsémának.
Legalábbis ezt az infót kaptam a szervíztől, mert a haveromnak nem kicsit sérült......
El is dobtam az agyam, hiszen a "sport"dobom 38.000-be került.........
Van még egy ilyenem is akit érdekel....