Én is csak azért áltam neki a takarításnak, biztos ami biztos alapon, hogy csereérett lett, és ha nem válik be a dolog, akkor lecserélem, ha meg még bírja a dolgot, a jövő szezon 2000-3000 km-es részében (felében) használom.
Mennyi van most a láncban? Kiváncsi vagyok mi lesz a véleményed mert minden ismerősöm azt mondja amit a haverod. Én magam még nem használtam mert általában 1 nyár alatt új szett kell és akkor minek takarítsam, bár vettem egy elég profi lánctisztító eszközt, de még nem használtam.
Köszi a nyugtatást (igazán para lettem).
Amúgy csak azért pucoltam le, mert már nem láttam, hogy lánc-e a lánc, vagy csak valami dzsuvás drótkötél.
2 éve vettem a motort, azóta csak láncsprayvel nyomattam.
Barátod rosszul tudja. Semmi baja nem lesz ettől a láncodnak. Már párszor kifejtettem, hogy tök felesleges pucolgatni. Ha ennyire retkes volt, meg kell törölni ronggyal, lejön a kosz oldószer nélkül is. Meg a másik: Nem 500 km-ként kell fújni a láncot, hanem amikor a vékony fényes csík megjelenik a görgő közepén. Ez lehet 30, lehet 800 is.
Ma dicsekedtem a havernak, hogy lepucoltam a láncot brigéciollal, de nagyon elkente a számat.
Azt mondta, hogy dobhatom ki a láncom, ha O gyűrűs, mert tisztának tiszta, csak innentől kezdve nyúlik, és szakad, mert kieszi a birgéciol az O gyűrűk közötti zsíros kenőanyagot. Én több helyen utánna olvastam, hogy O gyűrűsre is mehet a birgéciol, majd vízsugárral leöblítés, és újra láncsprayvel lefújás. Igaz, hogy mivel a kinti csapunk már téliesítve volt, ezért a vízsugarat eljátszottam egy pumpás ablaktisztító flakonnal (sima csapvíz volt benne). Utánna letöröltem, és ment rá a láncspray.
Mi a véleményetek?
A leömlőket a legszebben azzal a szürke színü fémbevonatos szivaccsal lehet szépen letisztítani, ami kemény tapintású, a nevét sajna nem tudom...... Nem karcol és olyan mint a makk hetes, mindent visz.
én motorom nem is megy gyári fúvókával. Ha sportlégszűrőd és sportdobod is van, akkor több üzemanyag is kell. Nekem 155-ös van benne, de szerintem ennél nagyobb lenne ideális ( padon mérték 150-el és 155-el ). Gyári 102.5, azzal befullad. Fogyasztás szinte mindig 6.3-6.5-re jön ki.
Sziasztok !
Letakarítottam a motort (úgy gondolom nem lesz már nagyon jó idő). Tegnap a láncot (kevés időm volt, meg nem siettem el) 2 óra alatt brigéciollal és fogkefével, mert annyira mocskos volt. Amióta megvettem csak láncsprayvel fújtam, de most már nagyon bántotta a szemem. Persze rongyal letöröltem, és azonnal fújtam újra láncsprayvel. Csodákra képes a brigéciol, most láttam, hogy fémből van a láncom .
Ti mivel szoktátok lekaparni, lemosni a leömlőkről a ráragadt, rásült bogarakat, kátrányt, stb. ? Nem nagyon akar lejönni, úgyhogy nem lett igazán tökéletes.
Szia TTommi!
Nekem van egy 1994-es 400-as változószelepvezérlésű Banditom! Természetesen a kopóalkatrészeket cserélni kell, mint minden járművön, lánc, lánckerekek, akksi, fékbetétek, olaj, telószimmeringek, gyertyák! Ha ezekre odafigyel az ember, akkor megbízható jó kis gép! Már két éve van meg nekem de még nem volt vele problémám. Nagyobbat szeretnék, ezért válnék meg tőle! Hirdetem a képesmotor.hu-n! Ha érdekel írj!
Üdvözlettel: István
Mikor megyek ki a városból, mindig arra gondolok, kéne egy magasabb+szélesebb kormány. Ahogy kiérek, arra gondolok, pont jó ez. Ahogy ráérek az autópályára, ez még inkább megerősödik bennem
Csatlakozom egy előttem szólóhoz,tényleg írnod kellene egy könyvet!
A képen látható bandit nagyon "össze van ülve" pedig nem látszik annyira nehéznek a srác!
Kormánya igaz,hogy nem szép de sztem kényelmes lehet.
Na de a kipofogó réééémes!
A elv amire épül a Dyno szett, hogy levegő:benzin keverék optimális aránya 13:1 tól 13.5:1-ig terjed. Ettől a gyári beállítás eltér, némely fordulatszám tartományoban elszegényedik(elkevesel, jellemzően alsó forszám tartomány) némely tartományoban eldúsúl (elsokall, felső tartomány.)
Az ok a sok esetben a körvezetvédelmi szabályozások teljesítése (alsó tartomány) . A felső tartományt pedig azért dúsítsák el, hogy ha szét kivánod forgatni a motort, a dús keveréke belefullad , és csak hörög már nagyobb toroknyitásra. továbbá a felesleges üzemanyag párolgásával hőtz tud elvonni, így csökkenti a henger hőmérsékletét.
A szettel gyakorlatilag optimalizálhatod a gyári beállításokat, és annyival lesz jobb a motorod teljesítménye amennyivel a gyári szarabb volt az ideálistól.
A jobb hatásfok reményében számíthatnánk fogyasztáscsökkenésre, de úgyis annyira élvezetessé válik a motor dinamikája, hogy stilusunk is változni fog így inkább egy kicsit emelkedik. De ha képes vagy kordában tartani magad akkor várható némi csökkenés.
A bandita (1200) főfúvókája igen kicsi (~102.5) ezért a nagyon kedvező fogyazstás mértékletes használat mellett. De hát mindennek van ára....
A szett problémája , hogy fékpad nélkül nehézkes és nagy hozzáértést igényel a helyes fúvóka megtalálása. És még akkor is lehet hogy nem sikerül minden terhelésnél és fordulatszámnál eltalálni a megfelelő beállítást.
Ezért előnyös ebből a szempontból a Befecskendező rendszer, és a Power Commander, mert ott bárhol be lehet avatkozni... ( http://www.gsx1400.hu/index.ph... )
Bocsánat elragadtattam magam...
Sajnos nekem viszont egyik hátrányos tulajdonságom a sok másik mellet az állandó kritizálás...és én is hordtam ilyet a lent említett időszakban.
Úgy vélem, (ha tehetjük) , adjuk meg a módját annak, mikor azon ritka alkalmak egyikét élhetjük át mikor motorra ülünk , tiszteljük magunkat és járművünket azzal , hogy ahhoz méltó öltözetben vezetjük. Magamnak ez alol csak is akkor engedek eltérést, ha szervizelési próba után viszem újra napvilágra a vasat. Ekkor félreteszem az exibicionista mivoltomat, és csak a motorra koncentrálok.
A számomra az általad megfestett ruházatod egyáltalán nem elitélendő, és szerintem hosszú évek image fejlesztésének végeredménye, mely lehett tudatos , tudat alatti, vagy praktikus, de semmiképpen sem annyira igénytelen, mint ez az alkalomszerűen a ruhafogasról felkapott rojtos szál.
Amúgy meg tényleg nem érdekel, és magára srácra és a sálra kár is több szót vesztegetni. Ellenben szivesen vitatkozok magukról az elvekről...
Ha nincs is mások szembéne igazam, attól még lehet ez a saját véleményem mert mást gondolok helyénvalónak.
A motorzás egyfajta exibicionizmus. Kint ülünk a "kirakatban", mutatva magunkat az érdeklődöknek, nem hiszem hogy megengedhető az igénytelenség motorunkon és viseltünkön. Ha mégis akkor várjuk és álljuk a kritikákat.
Ezért fényesítjük, szépítgetjük , tesszük egyedivé motorunkat magunkat... (De a járművünk, szerelmünk még képes persze ennek ellenkezőjére is. Kiszakít minket a taposómalomból, és egy magunk által megformált világba repít amikben néha még a törvények korlátairól is elfelejtkezünk néha, mikor egyedül utazunk egy forgalomenetes úton, vagy megérkezünk egy csendes elhagyatott helyre, mikor magányra vágyunk.)
Szerintetek?
Isten mentsen a sztereotípiától és a konformizmustól. (ez akár az ars poeticam is lehetne)
Ha ez a srác azzal akarja magát megkülönböztetni, hogy rojtos sálban (gumicsizmában, vagy akár vv ruhában motorozik), csak tegye.
Én is utálom amikor beszólnak a vasalt wehrmacht csizma-bőrnadrág-8 nyolcados bőkabátkombó miatt a cukrászdában. Ha így akarok kinézni, így is fogok. Senkinek semmi köze hozzá, ha nem él egy háztartásban velem.
Ezt vegyétek figyelembe az ilyen jellegő hsz előtt kérlek.
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Dyno-Jet szettről? Pl.sokkal nagyobb lesz-e a fogyasztás, vagy az erő?!
Szóval, hogy egyáltalán lesz-e akkora teljesítmény változás amiért érdemes vele foglalkozni?
Üdv. Zoli
Legalábbis 12.000nél huztak rá egy picit, meg olyan 16.000-nél Én egy negyed fordulatot.....
Szerintem elmegyek vele legalább 30.000-ret