Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a tippet, ez nagyon valószinú
Ne kötözködj, hanem olvasd el pontosan: NEM átlag tempót írtam, hanem tempót . Vágod a külömbséget?
, de ha gondolod versenyezhetünk itt a fórumon.
60-70es ÁTLAGTEMPÓ........

Csinálj egy ilyet és meghajlok előtted:-)
Mikor nyomtuk 2006-ban a MO túrát, akkor volt hogy 22-re jött ki az átlag...pedig szinte mindenhol 120-al mentünk.........egy nap.......500km.....csak ugy volt pár megálló:-)

60-70-el a moci se érzi jól magát.....
Keményíts az első rugókon de csak szép fokozatosan. Nekem bevált, ha jól emlékszem 2 vagy három vonást tekertem beljebb. Az egyém még a lég-olajos volt de ebben nincs külömbség.
Passzolok......

Én utassal értem el eddig a majrécsik legnagyobb részét.....nekem pont egyedül nincs meg a tapadás érzetem....
1250S-en nekem is kifelé kell tartanom a kormányt. Be akar esni a kanyarba.
Guminyomás a megadott értéken áll. Mivel próbálkozzam?
A gumi nyomással nem próbálkoztál ? Nekem akkor szokott ilyet csinálni amikor alacsonyabb a nyomás a megengedettnél,ill próbáld keményebbre állítani a rugó elő feszítést.
Nekem meg tólnom kell, bár nekem tetszik ez a viselkedés: jobban akar kanyarodni mint én akarok
Hátul vágott slick van, elöl meg normál sportgumi.
Egyszer már próbáltam felemás gumit, akkor nem jött be. Most igen. Fene tudja.
Húznom kellett, mert nem akart kanyarodni, csak túrta az utat az elejével
Bocs hogy kérdezem: az az alulkormányzottsági érzés hogy jelentkezett? A kormányt a kanyar oldalon húznod vagy tolnod kellett?
Az érdekes, hogy nem zavar a felemás gumi. Nekem egyszer még a Banditon volt olyan felálás minta tied de az enyém elég alattomos volt. A hátulja fordult volna szépen az elejét viszont csak tolta, mint az alul kormányozott autónál és egy pont után csúszni is kezdett. Párszor majdnem besz@rtam. Gyorsan csere is lett a gumi sporolás vége. Persze gumik közt is sok a külömbség és egy új sport-túra gumi is sokkal jobb mint egy kockásra kopott szuper-sport guma
Nekem most elöl túra, hátul hegyes van, az eredmény ugyanaz. Karcoltam én a túrással is csak az nehezebben akarja az igazságot.
A dőlés szögekre reagálva annyit, hogy nem tudom milyen gumit használtok de az, hogy két személlyel jobban fordul abbol fakadhat,hogy biztosan túrásabb gumi van a motoron. Azzal viszont nem lehet igazán mélyre menni. Az enyémen elég hegyes profilu sport gumi van, na ezzel lehet karistolni, ha úgy akarom, ez a dőlés szög már sok egy "női" utasnak. Persze kopik is rendesen.
Egyépként szeretek én is ovatosan poroszkálni és várat nézegetni. Az is jó dolog.
A motorozás a lényeg, kinek bárhogy is tetszik.-
Ugyan nem motoros, de ezt megtapasztaltam pár hete: Két 8 személyes busszal vittünk embereket Bécsbe. Én voltam az egyik sofőr. A nyugis úthoz minden adott volt: 177Le, automata váltó, kétzónás klíma, tempomat nyomtattam szuper térképeket, mindenki időben ott volt...csak a másik kocsi sorfőrje nem. Hadd ne mondjam, valami 5 óra alatt értünk ki szaros 250km-re. Visszafelé kiválogattam nem nyűglődős népeket, hogy menjünk együtt. Külön indultunk, fele idő alatt hazaértünk. Sok múlik a csapaton, az biztos.
Ezt eddig nem hangoztattam, nehogy még hülyébbnek nézzenek, de nekem is jobban fordul két személlyel
Csak Párom x dőlésszög után parázik kicsit. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy hirtelen elhallgat a sisaktelefon, a kesztyűje meg összefogja a kezét, úgy szorítja a majrévasat
Igazából, ez még nem jelent csorbult élvezetet, de a frászt meg nem szívesen hozom rá. A csodás szuzuki előfeszítő célszerszámot én is használom, már számtalaszor vertem le vele a kezem. Bezzeg milyen a gsx-es csávóknak....
résztvevők baromságai= Még elszívok egy cigit, már megint cigizünk, már megint egy vár, nem lehetett volna tisztább szállást találni, hova rohanunk, mi ez a csiga tempó ...stb

Nem összekeverendő a toleranciával.

Somlói vár: nincs itt semmilyen konfrontáció. Együtt jöttünk együtt megyünk. Ha esetleg cigizik veszel neki egy dobozzal arra a fél órára míg te megjárod.
Az egynégy jobban fordul két személlyel...a 80kilommal egyedül nehezebben húzom be a kanyarba. Tavaly lenyomtuk olasz fele a Dolomitokat 6 motorból 5 kétszeméllyel volt... de a szóló sem panaszkodott a kanyarsebességek miatt...
"gyorsulgatni" is csak a barátnőm kérése szoktam. Imádja.
Nem teszek különbséget szoló és utassal motorozás közben, csak áthangolom a futóművet...
Más beálítottságuak vagyunk és más a stílusunk. A 70-80-as tempót nem bírom és ezért is adtam el anno a choperemet mert az a tempó nem nekem való. Viszont az sem jellemző rám, hogy csak 150-en vagyok hajlandó menni. Szeretem a tempós haladást, az előzéseket és a döntögetést, de nem agresszivan és nem másokat veszéjeztetve. Autósként tudom azt is , hogy mennyire bosszantó autosként amikor megy elöttem egy mocis csapat , mondjuk 10-12 fővel 70-es tempóval és nem tudom őket megelőzni anélkül, hogy ne veszéjeztessem őket. Terészetesen én nem is fogok előzni de sok autós , aki nem motorozik idegesl esz és elöbb utóbb előzni fog de azegész sort nem tudja , és ebből lesz a gond.
Még mielőtt valaki okoskodásnak venné a fentieket és vitába kezdene, kérem, hogy NE is tegye.
Amit le írtam ,én így gondolom és én így szeretek motorozn most. Aztán mint minden az életben biztosan változni fog de nekem most ez jelenti a tutit.
Lehet, hogy 60 évesen chopperezni fogok de lehet, hogy endurozni, az is lehet, hogy toló kocsizni.
Amúgy Szabinak meg abban van igaza, hogy az utas főleg kanyarokban hátrány. enm, mintha utassal nem lehetne borítani, de sokkal jobban vigyázol. Én legalább is.
"Soha nem értettem azokat akik felülnek, irány a 150-es átlagtempó....egy vár....és haza.....
Ezt max várlátogatásnak nevezhetem de nem túrának, hiszen az A-B pont közti helyek elfolyósodnak ilyen sebességnél."

A véleményt osztom. A másik dolog, hogy közúton én ilyen tempónál nem érzem mgam biztonságban, meg el is fáradok hamar. Ettől függetlenül, a képzeletbeli lottószelvényből első dolgom lenne egy Kawa zx7 megvásárlása, pályamotorrá csupasztása, aztán ringezgetnék erre-arra.
Cimbi!

Azért a motorozás és a motoros túrázás közt van különbség......legalábbis az Én értékrendem alapján.
Mikor motorozok, akkor Én is egyedül szeretek, mert akkor állatkodni lehet....

Ha túrázok - akkor az nálam arról szól, hogy a tájba olvadhassak, vagyis irány a világ......

Soha nem értettem azokat akik felülnek, irány a 150-es átlagtempó....egy vár....és haza.....
Ezt max várlátogatásnak nevezhetem de nem túrának, hiszen az A-B pont közti helyek elfolyósodnak ilyen sebességnél.

Az viszont tény, hogy jobb utassal - női utasal meni több napra:-)
MIndenféle okok miatt:-)
NO igen!

De ha már nem egyedül mész akkor jön az alkalmazkodás..........
Mert pölö, mi van akkor ha olyan terepre tévedsz, ami a haverodnak már nem megfelelő?
Nem mész arra? Kihagyod?

Pölö....
A 8-as mentén van egy szép hegyecske.....a tetején egy váracska.....
Oda a bejutásod egy szőlőlugasok mellett vezet, majd kemény emelkedő jön....
Kicsit off-roados:-)
Na most Neked nem gond, a haverodnak igen.....akkor máris ott a konfrontáció: Győzd meg hogy nem lesz baja a mocijának - vagy - Te sem mész.....

A hely amugy a Somlói vár....



Vagyis ha nem egyedül mész akkor neked is tekintettel kell lenni másokra..........
?

Verseny van?
OK:-) Itt legalább Én is bedudok dőlni a kanyarba:-)))

Újságcikkek a falamon:-)
Vicc volt naaaaaaaaaa. Természetesen én is szívesen viszem a páromat.... És ahhoz képest, hogy amikor elkezdtem motorozni, kijelentette hogy "vedd tudomásul, én fel sem ülök", most csak egyszer szólok neki, már öltözik is....