Nekem tetszik a fekete blokk,de a többi olyan túl designos akar lenni, pedig pont a picit retrós kinézet adta eddig a bandit feelingjét igazán.
Túl sok benne a blokkon kívül a fekete szín,pici króm,pici arany pl. a féktárcsa kengyele körül feldobná kicsit.
Esetleg egy gyári fényvisszaverős felnicsík az adott színhez illő kombinációban,az is sokat dobna rajta.
Országos bajátom:-)
A minap megemlítetted, hogy dobjak már fel valamit, mert unatkozol.............
Hát vazzzze Én is unatkozom, főleg így a pénzhiányban.........
Csak neked, csak most, és csak az Én motoromra:-)))))))
Egyszer volt, hol nem volt.......Blue mester, a suffnituning főördöge unatkozott, és csak nézte-nézegete a mociját, mert sajna tankoni nem tudta.....
Majd talált pár képet.......ami nagyon kedvére való volt, így felmászott a netre, és körbenézet árak tekintetében.....
A haja majd égnbek állt, mikor meglátta, hogy a Banditára a gyári Bugspoiler biza kőkeményen 60833ft
Szóval ugye ez így nem fog menni.......
Jobbra nézet az ördög, balra nézet az ördög........talált pár darab kartonpapirt.......magához ragadott egy ollót és elkezdett vagdosni.......
Játszott......hisz elvan a gyerek is ha játszik:-)
A kartondarabkákat átrajzolta alulemezre.....és probált, és szabott, és probált........majd mikor a forma elnyerte azt, amire gondolt, jöhetett a szegecselés, hogy az elemdarabkák FIXek legyenek, ne mozogjanak............
És láss csodát.......0ft-ból, pár óra játékkal kész egy alapmű.......
Ez a hosszú és unalmas hétvégén kap egy kis glettet, csiszolást, glettet, csiszolást.............és eljutunk majd egy olyan szintre, hogy KÉSZ lesz......Na jó.....ez lesz 2-3-400ft....
Ezt lefestve azonal használható állapotban is magához ragadhatja majd az ördög, vagy...... egy barátja megcsinálja neki az idomot, hiszen a sablon már meglesz...............
K3: 3 Csavaros kipuff, sárga a féktárcsa közepe elöl
K4: Slip-on katalizátoros kipuff, sárga a féktárcsa közepe elöl. Ez a tiéd.
K5: Slip on, fekete tárcsaközéppel.
Ettől függetlenül Pl Mikir gépe elvileg K4, de csavaros dob volt rajta.
Ha kihagyod a feketét, akkor elméletileg (ideális esetben) nem fog testet kapni az üresvisszajelző. A fekete vezeték viszi be a testet váltótengelybe. Ha ezt kiveszed, akkor csak a csapágyon keresztül kap többé kevésbé testet. Mint tudjuk, a csapágygolyók és a gyűrűk között ideális esetben olajfilm van, és az olaj nem vezeti az áramot.
Ezen tengelynek annyi az előnye, hogy nem folyamatosan forog, csak váltáskor fordul 60 fokot (1-es és 2-es között csak 30-at). Amíg áll addig megszűnik az olajfilm, és az alsó golyók többé-kevésbé rövidrezárják a gyűrűket, és így bejut a villany a belső gyűrűbe is. Ez az érintkezés lehet, hogy kevés, mert kicsi az összeszorító-erő, és minden csupa olaj, ami ugye szigetel.
Lehet, hogy így is műxik a móka, de hidd, el, hogy nem véletlenül van az a fekete madzag. Ha majd nem érintkezik, akkor előfordulhat pl. az, hogy kihajtott oldalsztenderrel leáll a moci, mert azt hiszi, hogy sebességben van.
Itt csak a 650esről van szó. Remélem megint visszatérnek, hogy a kicsi a fekete, a nagy meg a "natúr" színű blokkot kapja. Vagyis a blokk a színt.
Nem tetszik, hogy a K7/K8 sorozatot nem lehet megkülönböztetni első blikkre.
Hali!
bocs ha beleszólok de ezt én is végigjártam és fekete nincs közte mellékelek pár képet az aktusról
Anni biztos,hogy a szivatót sokkal hamarabb vissza lehet tolni nem dadog és egyenletesebb a járárs de erőben én nem éreztem külömbséget.Ja és ez K5-ös
Annyit jelent, hogy kis fordulaton nem rángatózik 2-be és 3-ban. amúgy a leírás hibás, két madzagot kell benthagyni, majd Tangerine megmondja, melyiket még. Én 5 perc alatt megcsináltam, kipattintottam egy műszerész csavarhúzóval, zsugorcsövet rá, aztán kész.
Túl sok benne a blokkon kívül a fekete szín,pici króm,pici arany pl. a féktárcsa kengyele körül feldobná kicsit.
Esetleg egy gyári fényvisszaverős felnicsík az adott színhez illő kombinációban,az is sokat dobna rajta.