Alapjárati motor van elkokszosodva és ezért megakad. Le kell venni, 1 csati , meg 2 db 6os csavar. Féktisztítóval vagy karbi tisztítóval (hatékonyabb) jól megáztatni kifúvatni, megjáratni és kész is.
Lenne egy kérdésem tudom nem igazán ide illő ,de itt még mindig kaptam segítséget.
A családi kisautónak nem találom a kezelésiútmutatóját, nincs ötletetek honnan lehetne letölteni?
(VW polo 1.4 classic sport 1998)
nezegettem motorokat, es megtetszett a szines felni. marmint ugy szines, mint talma motorjan a felni, hogy egy piros csik fut korbe a felnijen. lattam mar motoron ilyet, es azon nem festve volt, hanem egy fenyvisszavero matrica volt folragasztva korbe a felni szelen. hol lehet ilyet kapni
nekem is kell!
Pinyo, én a nyáron vettem ABS-es változatot úgy, hogy még 3 hetet vártam is rá, mert csak "sima" volt raktáron. A kettő között van 100e különbség, ami 60 hónapra lebontva 1667 Ft-ot jelent. Én meg úgy gondoltam, hogy ennyit megér a dolog, lehet hogy párszor a balfaszságomat fogja kiküszöbölni.......
Én sajnálom, hogy nincs a gépemben, de ha lett volna rá lehetőség mindenképp úgy vettem volna. Több kolléga mondta, hogy utolértek volna kocsisort nélküle. Amilyen tempóban néha pályázom ott sem zavart volna hisz láttam nálam gyorsabb Banditost(nem minden a motor ) akinek volt és nem volt vele gondja. Egyedül meredek murvás lejtőn lehet vele gond, de ot nem kell menni .
Ha megengedheted magadnak, nem fogd vissza magad.
Nyilván van értelme a dolognak, és nem csak marketing fogás. (a gördülési súrlódás mindig nagyobb , mint a csúszási súrlódás, -általános iskola 6. osztály fizika óra).
Ha nincs nagy rutinod még jól is jöhet. Ha túl nagy van akkor meg könnyen hozzászoksz.
Egy biztos, hogyha pár év múlva kacérkodsz az eladás gondolatával nem biztos hogy sokkal többet fogsz érte kapni, mint amennyivel többet kellett érte fizetned,mint ahogy pl a mostani bandikát között sem látni túl nagy árkülönbséget hogy fejidomos, vagy kopasz.De esetleg addigra dilettáns motorvásárlók már csak ABS-sel szerelt használt motort szeretnék venni. Így ez előnyt jelenthet.
Egy biztos, hogy a fizikai törvényszerűségeit nem fogja ez sem áthágni, tehát oldalra még simán ki fogsz csúszni a kanyarban, ha elbaszod, mert az ellen ez sem véd.
Ja és a lényeget elfelejtettem! Hogy a fojtott gixer 750-esnek 110-es volt a főfúvókája. De a banditának meg 102.5 körül van eredetileg. Még az 1100-es ösgixernek kb 20-al nagyobb volt: ~122.5. ezért mondják azt hogy alul vannak karburálva. ezzel magyarázható a viszonylag alacson fogyasztás, és a hirtelen erőtöbblet, ha egy kicsit fel vannak reszelve, ahogy azt a barátok elmondása szerint Kalivoda is teszi. (Persze utána garantáltan 0,5 literrel nagyobb étvággyal.)
Valakik szerint Karácsonyfa feeling:-)