Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van. Tudom, h a pénz nagy úr, de én anno is azt mondtam évi + - 3-5 ezer forint az a határ, ami miatt nem biztos, hogy átmegyek egy "máv" szintűhöz vagy kisebbhez, akinek csak 5 szerzödött javítóműhelye és kárfelvételi helye van és mindent Bp.-en intéz pl.
Értem én azt, hogy ez a "nem károkózót" nem érinti, de amikor visszanyal a fagyi...akkor mennyire jó, hogy a károkozó egy "nagyobb", megtalálható biztosítónál van....Elég balfax vagyok így előre megtisztelem a másik felet, hogy ha belerongyolok, akkor évi 5 ezer miatt nem kötök "falusi biztosítónál".

Ez a flame?
Helló! Köszi az ötletet. Megpróbálol össszehozni .
Ja ja:-)


Az ember mindig ugy van vele, hogy neki legyen a legolcsóbb - még ha szar is........
Ha gebasz van akkor viszont a károkozónak legyen jó drága és TUTI......


A gond akkor van mikor két ugyan olyan találkozik:-))))
Emlékszem hogy féltek az emberek nehogy MÁV-os legyen a delikvens:-))))) ÉS......és:.......és az volt.............
Ha most lépnék be a K&H hoz akkor 2835/negyedév lenne......


Jelenleg 2925.....B5-ben.....jövőre már ugye B6-ba leszek....
A hozzászólásodon felbuzdulva megérdeklődtem ténylegesen a privát nőszemélyemtől:-)))
Ha meglesz a válasz, beírom........
De ha ugyan ennyi is maradna, akkor specc nekem 100ft (400ft) már nem ér meg annyit, hogy keverjek-kavarjak.......ürlapokat töltögessek, majd izguljak, hogy el e intézet mindent a netrisk, mikor jön meg a csekk....stb.


De meglátjuk.........
de az lesz, mert ha vki megcsókól egy autóbuszt 10 utassal vagy egy tejszállítót és ki kell csengetnie a vagyoni és esetleg az utasok egyénenkénti nem vagyoni kárát akkor milyen jó, hogy van egy "adózás", mert köhögnéd életed végéig a kártérítést.... Flame...az mi?
Az ügynökök jótanácsként általában azt mondják, hogy minden évben fel kell mondani és újrakötni mert csak az utolsó héten küldik ki azt, hogy jövőre mennyibe kerül hátha már nem mondja fel az ügyfél és az igen drága szokott lenni. Ha akár ugyanott újraköt az ember többnyire olcsóbb szokott lenni.
"Vidéken" így harminc felett jó a K&H is a ~12 rugójával. Ha kevesebb lenne már szinte lelkiismert furdalásom tánadna!
Bár soha nem értem, hogy ha előrébb lépek egy bónus fokozatot mégis drágul egy picit...
A Waberer csinált egy új biztosítót és az kb olyan olcsó mint a máv volt tavaly.........megvolt az oka, hogy a máv-nak mennie kellett....
Nekem jelenleg B3, most lépek B4-be, most voltam 26. Eddig 20ezer volt, most ugyanaz a biztosító- generali- 20125 lesz. Becsúszott elé valami sosemhallott új társaság, az 16ezer lenne, asszem váltok. Jöhet nekem bárki az "árral arányos szolgáltatás" című szöveggel, a kötelező nem szolgáltatás, hanem adó. Szerintem. Nehogy flalme legyen belőle....
Hát nekem duplán szívás,mert Bp-i vagyok,plusz ugye a "fiatal" kor miatt valamiért elmebeteg nemnormálisnak vagyok kikiáltva,pedig sokkal normálisabban közlekedek,mint sok idősebb motorostárs.Ráadásul ugye bónusz besorolásom sincs...és ha meg azt a megoldást választanám,hogy kivonatom meg visszarakatom mindig a gépet fél évekre,akkor nem is fog ez a besorolás növekedni,magyarán állandóan fizethetem ezt a szép kis összeget. Nem értem,hogy miért a motorosokról kell még lerángatni az utolsó bőrt is.
Lassan ott tartunk,hogy a csávókám a 3500 lóerős Sl Merdzsóra kevesebbet fizet,mint én erre a drótszamára.
Azért sztem ez több,mint nevetséges!
Miről beszélsz

Nekem nincs 12.000:-)




Sajnos ahogy nézem a legtöbb biztósítónak a KOR számít és nem a mögötte rejlő - esetleg rejlő tapasztalat.
Nekem úgy jön ki a negyedéves 2850ft az Argosznál (amugy ez a legolcsóbb) hogy B6-ban leszek már.....és 32 éves.....


Ha most lennék 30 éves, akkor keményen valami 40 lenne............vagyis 1 év közel 30.000ft?
Érdekes elmélet......az tuti
37000Ft/év lesz 2009-re ez a kibaszott biztosítás.A jó ****-va anyukájukról akarjanak még 6 bőrt lehúzni...eddig is vérlázító összegekkel sújtották a motorosokat,de ez már minden határon túlmegy.
Mennyi a 400as egy évre?
Hali!
Kijött a 2009-es évre a kötelező biztosításom új díjszabása. Igencsak rövid használat után búcsút mondok a 400-as Banditának. Átnyergelek a hagyományos lábhajtásos biciklire. Ha valaki esetleg ilyen gépet keres,nézze a hirdetőoldalakat.
Bandy
ja és az "O" gyűrükre vigyázzatok a tolattyúnál. Miközben ázik a tisztító folyadékban mozgassátok a tolattyút egy csavarhúzóval, hogy mindenhova jusson a folyadékból.
Nincs mit. Az a motor nem a pillangó szelepet működteti, hanem az alapjárati megkerülő csatorna keresztmetszetét változtatja egy tolattyúval. Igen egy stekker, amit belinkeltem képet azon látható hogy néz ki és ott van a pillangószelepház mellett. A Zetec motoron elöl található, egyből meglátjátok.
KÖSZI !
És az örökzöld:-)


Szabi kedvence:-)))))

Az X-WING - ha nem elég pár L......
Ha a hátsó megvan, akkor az oldalsót csak szerkezd hozzá.......igy szétszedhető.....
Én is így csináltam
Kicsit veszélyesnek tűnik. A vezető egy ütközésnél könnyen vesztessé válhat.....végtagvesztessé.....
Nem is olyan régen valaki emlegette az utas kapaszkodót a tankon.Ennyit kellett várni és már gyártják is, most összel mutattákbe és hatalmas sikere van. Bitos kényelmesebb mint hátul kapaszkodni és még a vezetővel is jobb összhangban van az utas.
Hali ! Köszi a válaszod.Az alapjárati motor az ami a pillangó szelepet működteti és a légszűrő alatt van? Ha jól sejtem, és egy stekker megy rá?
Helló! Ez nagyon jó! És ötletes matrica.
Azt áruljátok el, hogy hol lehet jó áron beszerezni oldal konzolt a dobozokhoz. A hátsót sikerült megcsinálnom egyedül, de az oldalsókon még elakadtam. Ha valakinek van jó rajza vagy fotója hozzá azt megköszönném.
Attys
De lehet kapni pirosba is.....

Én itt vettem


www.foliavagas.hu

A feliratot meg itt is csináltattam, hogy szép legyen a széle (hiszen ezt ollóval.......)
kb 260db 9x9mm-es kis kocka:-)

Ha ügyi vagy akkor ezt is fel lehet tenni, hiszen olyan méretre vágod ahogy akarod.

Nekem pont az volt a lényeg, hogy nappal ne csúfítcsam a gépet......de este MIKOR HASZNA VAN, akkor lehessen látni oldalról a pacit