577esen mi is voltunk idén. Igaz túracuccal. Atom volt! Nagyon jó az aszfalt ott.
Egész a lengyel határig felmentünk, de annyi motorost egész úton nem láttam, mint ott 20perc alatt. Ráadásul a fele magyar volt.
Összehozhatnánk tavaszra valami fórumos kanyart oda. Még le akarom koptatni a gumi oldalsó részeit is, nehogy már kárba menjen. Legkésőbb szezon derekán kuka a gyári Sportmax218. Most 6000 van benne, de a kopásjelző már nagyon közel van.
Idén kb 10X voltunk....jövőre szintén. Jók a szlovák szerpentinek, nincs forgalom és jobb minőségü az út. Mondjuk az 577 kivétel forgalom szempontjából mert a környező országok motorosai sűrűn járnak oda, cseh, német és lengyel motorosok mindíg vannak.
Erre gondoltam, hogy használja....ha nincs rinyacsík akkor azért tempósan kanyarodsz és szerintem ehhez már a PR1 kevés(bár én sem estem vele), de a PR2 keveréke teljesen jó volt az 1000-es SV-n mindenhol. Az 577-re szoktunk járni(szlovákia) és ott rinyacsíkmentesre lehetett tenni könnyedén még hideg időben is. A közepe kb annyira csúszik mint a PR1, de a szélei nagyon jól teljesítenek és könnyen melegszik. Egy Banditos haver aki 5000-nél a gyárit lefuttatta a PR2 3 hete amikor utoljára túráztunk együtt már 12000-et elment és még volt benne pedig a srác úgy megy mint állat.
Ok, de mit jelent a "tényleg használja"? Én köztudottan tetű lassan megyek, de általában csíkmentesek a gumijaim. Erre a bakelit macadam is tökéletesen megfelelt. Sosem csúszott- kivéve azt a két csatornafeldelet-, összehasonlítva más gumival, sokkal nehezebb volt leborítani a motort vele.
Tomato írta itt valamikor, hogy pl ringezni is tök jól lehet pilot roaddal is, csak 3ban vedd a kanyart, és ne csapd rá a teligázd lapon. Ezt asszem amúgy sem nehéz megállni
A Corsa szerintem jobb mint a PR1 vagy a Roadattack és tsai, de én továbbra is ezekre a gépekre a PR2-t ami vegyes használatban már bizonyított tenném, igaz párban 60000 körül van. Ezért írtam, hogy ezek jó árak.
Sosem volt még Pirellim. Egy biztos, a z6 és a Diablo strada ugyanaz a gumi, más mintával, ez a Pásztóy is megerősítette. Ennél egy fokkal sportosabb a sima diablo, amit itt árulnak- annál még eggyel a Diablo corsa. Ha neked a Z6 beválik, akkor kb bármelyik jó lesz. Szerintem.
Milyen 3 motor? Egyébként jó árak, a Corsa-t érdemes megvenni. A simával már láttam elcsúszni kollégát olyan úton ahol a többiek nem. Ezekre a gépekre ami nekünk van aki tényleg használja és nem csak 80-al mászkál és a kanyarok előtt szinte állóra lassít érdemes jobbat a jobbat venni.
Köszönjük.
De a kulcs itt van ! Mi nem üzzük ezt az ipart, nekünk nem ez a hivatásunk! Nekünk ez nem kenyérkereset, így nem említjük magunkat egy napon a motorszerelökkel, akiknek akkor is kell csinálni akár fásultan is , ha nincs is kedvük. Szívből jövő késztetés a téma iránti szeretet ami minket hajt és felvillanyoz. Ezért vagyunk képessek akár 5 (Csepel 250)-10 (Ural M72) éven keresztül is építeni valamit, ami tudjuk soha nem lesz kész, és soha nem lesz tökéletes!
Uraim ez a régi motor felhozatal és élmény
beszámolo fantasztikus szivesen olvasgatam
mindent amit leirtatok igazábol
szivesen belefolynák egy motor épités folyamataba.
szivesen tanulok olyanoktol akik ilyen szinten üzik
ezt az ipart.
Bravo!
Erre még kicsit visszatérünk, csak hagyjuk lecsillapodni a felkorbácsolt kedélyeket!
Egy utolsó záró gondolat! micsoda kiművel férfiagy kellett annó a "semmiből" ezek megépíteni, ha még most is ilyen erőfeszítések szükségeltetnek egy ilyen módosítás létrehozásához.
Csak ezek tudatában lehet igazi tisztelet érezni a motorkerékpárok iránt mikor megvilágosodunk azok milyen technikai szinvonalat képviseltek a múltban és jelenben. És nem mondjuk a kerekezési hajlam lesz a besorolás szempontja.
Egyre jár az agyunk baromira. Házi saválló kipuff. Most készül. Gyújtás. szintén egy éve csináltam, de nem álltam meg az elektronikánál, hanem egy komplett generátort gyártottam és mivel 2T inkább CDI-t faragtam induktív jeladóval bele.
Kép is van. csak az alu agy eredeti, minden más eredeti hand-made:
Azért élvezem az ilyet, mert ezek a cuccok nem kaphatóak készen a boltban. Ezekért meg kell küzdeni. Gondolkodsz, agyalsz, néha bizony zátonyra futsz, de végül, mikor sikerül hátradőlhetsz, hogy: "Ez jó mulattság, férfimunka volt!"
No térjünk vissza a Bandithoz, mert tényleg kikapunk...
Egész a lengyel határig felmentünk, de annyi motorost egész úton nem láttam, mint ott 20perc alatt. Ráadásul a fele magyar volt.
Összehozhatnánk tavaszra valami fórumos kanyart oda. Még le akarom koptatni a gumi oldalsó részeit is, nehogy már kárba menjen. Legkésőbb szezon derekán kuka a gyári Sportmax218. Most 6000 van benne, de a kopásjelző már nagyon közel van.
Tomato írta itt valamikor, hogy pl ringezni is tök jól lehet pilot roaddal is, csak 3ban vedd a kanyart, és ne csapd rá a teligázd lapon. Ezt asszem amúgy sem nehéz megállni
Sosem volt még Pirellim. Egy biztos, a z6 és a Diablo strada ugyanaz a gumi, más mintával, ez a Pásztóy is megerősítette. Ennél egy fokkal sportosabb a sima diablo, amit itt árulnak- annál még eggyel a Diablo corsa. Ha neked a Z6 beválik, akkor kb bármelyik jó lesz. Szerintem.
Ezekhez képest milyen?
Érdemes ilyet venni?
Melyiket?
Most ugyan nem kell, de eláll egy ideig a garázsban is.
De a kulcs itt van ! Mi nem üzzük ezt az ipart, nekünk nem ez a hivatásunk! Nekünk ez nem kenyérkereset, így nem említjük magunkat egy napon a motorszerelökkel, akiknek akkor is kell csinálni akár fásultan is , ha nincs is kedvük. Szívből jövő késztetés a téma iránti szeretet ami minket hajt és felvillanyoz. Ezért vagyunk képessek akár 5 (Csepel 250)-10 (Ural M72) éven keresztül is építeni valamit, ami tudjuk soha nem lesz kész, és soha nem lesz tökéletes!
beszámolo fantasztikus szivesen olvasgatam
mindent amit leirtatok igazábol
szivesen belefolynák egy motor épités folyamataba.
szivesen tanulok olyanoktol akik ilyen szinten üzik
ezt az ipart.
Bravo!
Erre még kicsit visszatérünk, csak hagyjuk lecsillapodni a felkorbácsolt kedélyeket!
Egy utolsó záró gondolat! micsoda kiművel férfiagy kellett annó a "semmiből" ezek megépíteni, ha még most is ilyen erőfeszítések szükségeltetnek egy ilyen módosítás létrehozásához.
Csak ezek tudatában lehet igazi tisztelet érezni a motorkerékpárok iránt mikor megvilágosodunk azok milyen technikai szinvonalat képviseltek a múltban és jelenben. És nem mondjuk a kerekezési hajlam lesz a besorolás szempontja.
Jó hosszú-hétvégét nektek! Húzok motorozni. Pá
Kép is van. csak az alu agy eredeti, minden más eredeti hand-made:
Azért élvezem az ilyet, mert ezek a cuccok nem kaphatóak készen a boltban. Ezekért meg kell küzdeni. Gondolkodsz, agyalsz, néha bizony zátonyra futsz, de végül, mikor sikerül hátradőlhetsz, hogy: "Ez jó mulattság, férfimunka volt!"
No térjünk vissza a Bandithoz, mert tényleg kikapunk...