Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg minek kell neked 60-as katonai pufajkanadrág?????
Amit Te tengelycsonknak titulálsz az gondolom a tehermentesítő
Nálam az tengelycsonk oszt jó van,de esztergályos csinálja az tuti Amúgy szelíd vagyok mint egy kis angyalka
Tudósok!
Gondolom hallottatok már olyanról, hogy kerékagy vagy legalább is a kocsitokon láttatok olyat
Az egyik motorszerelőnek tanult a másiknak meg nem szólok be, mert félelmetesen nagynak és agresszívnak néz ki
Gondolom tengelycsonk.
Attól még van tengely,valamira csak fell kell rakni a csapágyat meg kereket.
biztos csak rossz a szóhasználat. De te szaki, mi akkor annak a neve annak ami forog a kerékkel a csapágyban ?
2009 előttit nem szabad venni, de nem ez miatt. Gondolom beletettek egy precízebb illesztésű/erősebb csapágyat. Amúgy egykarú lengővillánál hol van a keréktengely?
Vmit buvoltek mar rajta h kevesbe rezonaljon.
Óvás!!!az tuti gumigyilkos és kicsit drágább is lesz... ,ha kijön.
Csak teli tankkal!
Pont ezért gondoltam rá! Tök jól nézne ki a térded a füled mellett! :D
Persze,ugy kezdodik h rancfelvarott s1000xr.....
Tudja, megveszi a yamahámat, 2 millióért
A már megvan,hogy mik közül választanál?
Most fájó ponthoz értünk
Jelenleg (2014) visszahívási akció van a BMW F800 S és F 800 ST modellekre (2006-2009) a hátsó kerékcsapágyak hibája miatt. Amikor az én motoromon kezdett tönkremenni kb.: 14 000 kilométeres óraállásnál, ennek voltak előjelei, a fogasszíj elkezdett mászkálni a tárcsán. Ennél a típusnál ez nem természetes, akkor rögtön ellenőrizni kell a kerékcsapágyakat, szíjfeszességet.
Rohantam a szervizbe, de a szaki azt mondta, ennek nincs semmi baja, járhatok vele.
Jártam vele, de egyre csúnyábban nézett ki, így visszavittem. Először nem akarta elhinni az említett szerelő, hogy baja van, még próbakört is ment vele az udvaron. Aztán felemelték a hátulját és kiderült, hogy lötyög az egész hátsó kerék. Hálát adtam magamban, amiért nem szenvedtem valami balesetet. A szaki sok rosszat tett a motorommal, de nem is részletezem.
Természetesen a rossz csapágy megette a hátsó tengelyt. Azt inkább le sem írom mennyibe került az egész mutatvány. Persze nem ismerték el a hibájukat, sőt még szóvá is tették, miért mászkáltam vele így, úgyhogy nekem kellett kifizetnem. Külföldre kellett mennem dolgozni, így nem értem rá pereskedni, és amikor hazajöttem, már késő volt. A magyar törvények szerint – akkor, 2012-ben legalábbis - csak 6 hónapig lehetett a javítást végző céget felelősségre vonni.
Az esetemet megírtam jónéhány motoros újságnak is levélben, de egy kivétellel válaszra sem méltattak. Ezúton is köszönöm a Motorrevünek és Mező Jánosnak a segítséget, amiért felkarolta az ügyemet, mi több, szívén viselte az esetemet!
Tobbek kozott....
Az megvan, hogy ezt Levinek írtam
Sima,de a gt is igy kopik,a gumi keverek uaz mindketton.
Ja kepben vagyok nagyjabol.
Hagyjad már, ráraktál egy slicket és sarokcsiszolóval belekarcoltál valami pr4 mintát

Ez a sima vagy az erősített ?
Mondtam én...
Pr4 10e km kimelve....