Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha keményebb helyekre szeretnél akkor nem a 701 a te paripád.
Nézz utána egy KTM Supercomp 620/625 típusnak, nehezebb terepen sokkal jobban kezelhetőek, feltankolva is 15kg könnyebbek mint a 701 száraz tömege.
Ráadásul nem üzemórásak, ha igazi dualsportot szeretnél akkor ennél jobbakat nem igazán találni.
Egy tulaj részletes tesztírása:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/ktm_lc4_625_sc_olvasoi_teszt
A sulthal angolok nem vittek ki az ecima-ra szoval egyenlore megmenekultel,de ami kesik az lassan jon.
Örülök,hogy mertek nagyot álmodni,az viszi előre a világot!

Szóval mi is lenne az óhajod?
Szerencse hogy a messenger nem felejt lehet elforgatja a sportmotor a képeket
Azért a képet majd várom vmikor..... anno istenkirály gép volt szuper fékkel.
95ös, citromsárga, az összes km benne van már. Nem talalok képet róla :(
1,5ert hirdetnek egy 690smc-t, enduro es sm kerekszettel
Egy ős 850?Tényleg?
H701 74 LE ,144kg
Fiatal vagyok hozzá, mindenhogy. Ktm990sm-smt
Olyan is van itthon
A nagy tehén elmegy bárhol, nem kell helyettes. Csak ha nagyon vigyázni akarsz rá
És mi lesz helyette? Csak nem egy vizes gées?
A nagy tehén mellé veszem,nem helyette.
Akkor kevertelek valakivel,bocs,ja és nekem is volt TDM-em 850-es kör dupla lámpás,sötétkék még az ős,újonnan vettem kb 60ekm-rel adtam el.Jó volt.Most inkább egy kisebbet veszek keményebb helyekre.
Itt van egy uccsó olajos ,110LE-s kutyabaja és van már benne km,igaz első tulajos és megad neki mindent.
Nekem nem volt még gs-em. Csak idén egy gs volt a társam szinte mindig. Nekem tdm900 van, 2009-es, 28000km,full felszerelt, markolatfutes duplabukocso, kiegeszito lampa, zselesülés, dobozszett. Eladó, piaci ár felett ha érdekel
Köszi, azon leszek
Nemtom, de nálam a 11e-s szervizen is normális volt az olajszint. És most, hogy már majdnem plusz 10e belement azóta, most is jónak tűnik a szint. Viszont még több mint 2 év gari van rá, szóval aggódjon a BMW
Használd egészséggel sokáig.
Szia .neked nem GS-ed van?Lehet,hogy keverlek valakivel,akkor elnézést.
Elárulom, nekem sem a szívem csücske a VW. Vezettem Pólót, Golfot, Ventot, Passatot. Kemény, feszes futóművű, fapados autó. Pattogtam benne mint a kecskeszar a deszkán. Majd szétesett úgy hupogott kicsit szarabb úton. Macskakövön azt hittem itt a vég. Ami már kezdett kényelmes lenni, az a Passat. De annak is az ülése kemény volt. A formavilága sem jön be, az ára meg rettentően túlárazott. Ugyanabban az árkategóriában egy Kia, egy Hyundai sokkal szebb a számomra és sokkal több extrát tartalmaz alapból. Távolkeleti párti vagyok.
Egyszer haverral együtt elvittünk egy Super Tenerét a Yamaha Zakar-tól Ceglédről egy napra. Felesben vittük, de amikor én mentem, akkor a haver akkor kb 25 éves fia volt az utasom. Felcsapattunk Ceredre. Először ültem ilyen motoron, de lábtartótól lábtartóig lehetett dönteni, közben meg olyan stabil volt, mint a kilométerkő és kurva kényelmes. Na akkor fogadtam meg, hogy nekem nagy túraendúró kell. Igazából a Tenerébe szerettem bele, de az ára akkor nem volt velem kompatibilis Aztán amikor már volt lé, akkor meg jött a GS. Kipróba és szerelem Hát így
Szépnek szép csak nálad legyen tartós is. Montenegróban hozzánk csapodott ket olasz srac 2vizessel, egy adventure egy sima. Az adventure zakatolt mint egy varrogep, mondta neki haverom hogy nezze mar meg mennyi olaj van benne, egyenesbe allitotta, semmi, donti megjobban, semmi. A masik szepen jart az is ranezett, abban sem sok olaj volt.
De a legolajos is bezabalt 600km alatt 1litert :D castrolt... motult ontottunk ra, annak a szagat sem ereztem. Most volt olajcseren, castrol ment megint bele, az 500km-t hasznalt olajat már húzza, megyek mogotte es budos.

Nem okoskodas meg semmi csak leirtam par eszrevetelt
Ez a két motor jön be nálam:GS+XT,na meg veszek tavasszal valszeg egy kissebbet keményebb helyekre.( H 701-est.)