Kegyetlen!! Történetesen az LUK Savariánál dolgozom, ahol gyártanak sima, és dupla kuplungot is, de ekkora faszságot még életemben nem hallottam. Azért néha csak érdemes benézni ide is. Taschner a megmondóember...........
A touran keresztmotoros, az audi meg valoszineg hossz érdekes, de nagyjából 200ezer forint a kettostomegu, fel is lehet ujitani 70ezerbol es jo is szokott lenni. Rugot cserélnek benne meg a tokomtudja.
Hosszmotorban én nem cserélném le egytömegűre, még a tdi-ben sem. Mentem olyan taxi superbel ami 1,9-131lovas és egytömegűre cserélték, nem tudom a márkát de borzasztóan remegett az autó. Lehet persze sok oka is de azt mondta a sofőr hogy az egyrömegű lendkerék óta ilyen. Keresztmotorba lehet jó, de hosszmotorba nem raknám.
Azon nem gondolkodtál még el,hogy Te mekkora egy hülye vagy? Nem veszed észre mennyien tartanak itt téged hülyének? Csak azok nyalják a jiddis seggedet akiknek haszna van belőled! Amúgy jobb ha tudod azok is egy degenerált hülyének tartanak csak nem mondják a szemedbe! De a hátad mögött mint embert komplett hülyének tartanak! Tudom,mert már jó pár helyen visszahallottam!
YOSS!
Mond haver Te ennyire hülye vagy vagy tovább is képzed magad! Nem egy olyan haverom van akinek Valeo hagyományos kuplung szerkezet kompletten van beépítve az Audiba,stb. a drága kettős tömegű helyett! Mielőtt osztogatod itt az észt,amiből ezek szerint rohadt kevés van neked,inkább járd kőrbe előtte a dolgokat!
YOSS!
Azért haver ha egy autót egyesben pestről letolnék Pécsig mondjuk 100-120-al simán kitolja az olajat és akár ki is gyulladhat a motor tér maradjunk ennyiben!
És igen! Egy újabb igazi gyöngyszem!
"
kettös tömegü kuplung ................ valojában ez semmi extra egy kuplung amiben kető tárcsa van és rugós tömeg elmozdulásu lenkerék .. .. igazábol a motor egyeletesebb járása miatt találták ki .. "
tudod pajti ... vannak azok a hülyék akik azt hiszik okosat mondanak ................ és vannak a még hülyébek akik el is hiszik amit mondanak . szentül gondolják az ugy van .. ők a leg rosszab .. hiszen teljesen tudatosan . és bizton állitja , még tanui is vannak a hülyeségére .
automata ? elöször is az aki azt állitja hogy jobb a kézi... az tényleg hülye .. vagy még soha nem ült automatában ... az uj atomaták védik a motort ... kevesebbet eszik az autó ...... sokkal nagyobb nyomatékot tesznek az utra .. 3 * gyorsabban váltanak mint a kézi és igy nincs vononyomaték szakadás ... folyamatosan komunikálnak a motor elktronikával és felfeleis ..és lefeleis mindig be van készitve a megfelelö sebeség .. arrol nem beszélve hogy motorféken nincs torpanás . fékezéskor a Vandler rá segit a fékre " meg telik olajal "
millio elönye van
és most jönn a java simán tudsz vele váltani ............ nekem pofozos 7 gangos van 5 sebeséget tudok váltani ugye alapból 2 be indul innen 3--4--5--6 tudom kézivel váltani a 7 sebeséget nem engedi a motor elektronika csak 140 km felet 1600 fordulatol viszont az 1 es sebeséget sem tudom rakni .. mert ezt meg a a válto elktronikálya kapcsolja ha ugy itéli meg hogy nincs elég nyomaték ..
kettös tömegü kuplung ................ valojában ez semmi extra egy kuplung amiben kető tárcsa van és rugós tömeg elmozdulásu lenkerék .. .. igazábol a motor egyeletesebb járása miatt találták ki ..
Azon nem gondolkodtál még el,hogy Te mekkora egy hülye vagy? Nem veszed észre mennyien tartanak itt téged hülyének? Csak azok nyalják a jiddis seggedet akiknek haszna van belőled! Amúgy jobb ha tudod azok is egy degenerált hülyének tartanak csak nem mondják a szemedbe! De a hátad mögött mint embert komplett hülyének tartanak! Tudom,mert már jó pár helyen visszahallottam!
Igen! Vannak tipusok amibe nem jó berakni! Ezek főleg a fócvágen 2.0-ás motorjai! De például az 1.9-esnél nem okoz semmi problémát!
Mond haver Te ennyire hülye vagy vagy tovább is képzed magad! Nem egy olyan haverom van akinek Valeo hagyományos kuplung szerkezet kompletten van beépítve az Audiba,stb. a drága kettős tömegű helyett! Mielőtt osztogatod itt az észt,amiből ezek szerint rohadt kevés van neked,inkább járd kőrbe előtte a dolgokat!
Azért haver ha egy autót egyesben pestről letolnék Pécsig mondjuk 100-120-al simán kitolja az olajat és akár ki is gyulladhat a motor tér maradjunk ennyiben!
"
kettös tömegü kuplung ................ valojában ez semmi extra egy kuplung amiben kető tárcsa van és rugós tömeg elmozdulásu lenkerék .. .. igazábol a motor egyeletesebb járása miatt találták ki .. "
automata ? elöször is az aki azt állitja hogy jobb a kézi... az tényleg hülye .. vagy még soha nem ült automatában ... az uj atomaták védik a motort ... kevesebbet eszik az autó ...... sokkal nagyobb nyomatékot tesznek az utra .. 3 * gyorsabban váltanak mint a kézi és igy nincs vononyomaték szakadás ... folyamatosan komunikálnak a motor elktronikával és felfeleis ..és lefeleis mindig be van készitve a megfelelö sebeség .. arrol nem beszélve hogy motorféken nincs torpanás . fékezéskor a Vandler rá segit a fékre " meg telik olajal "
millio elönye van
és most jönn a java simán tudsz vele váltani ............ nekem pofozos 7 gangos van 5 sebeséget tudok váltani ugye alapból 2 be indul innen 3--4--5--6 tudom kézivel váltani a 7 sebeséget nem engedi a motor elektronika csak 140 km felet 1600 fordulatol viszont az 1 es sebeséget sem tudom rakni .. mert ezt meg a a válto elktronikálya kapcsolja ha ugy itéli meg hogy nincs elég nyomaték ..
kettös tömegü kuplung ................ valojában ez semmi extra egy kuplung amiben kető tárcsa van és rugós tömeg elmozdulásu lenkerék .. .. igazábol a motor egyeletesebb járása miatt találták ki ..