Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okostojás, mi?.. Hmmm..:) X5 váltónak csak a vezérlőkockája kerül 8 kilóba, nem a váltó. A húzással kapcsolatban meg.. köztudott, hogy automata váltós járgányt nem vontatunk. De csak mesélj még :)
YOSS!
Figyelj okostojás! Azért hivatkozom másra,mert az enyémben még nem kellett cserélni! Ha beszarik itt van a faluban azon kevesek egyike aki profin javítja-felújítja a kuplung szettet! Angliába ő készíti a rally autókhoz a kuplung cuccokat is! Van autó alkatrész boltos cimborám Csepelen/Zsuauto.kft/ aki elmondta,hogy nagyon sok Valeo kiváltó szettet adott már el és eddig nem igen volt gond velük! Az biztos hogy két havert konkrétan tudok aki már régebb óta ezzel a Valeoval jár gond nélkül!
Ki nézi le az ótómata váltókat? Beidéznéd hogy hol írtam ilyet?
A saját véleményem az,hogy nekem soha nem kellene automata váltós autó! Mert jó ameddig jó,aztán mikor beszarik a gatyád rámegy! Az ex főnököm X5-sében kétszer cseréltek váltót darabja 8 kiló! A bajai haverom béjemvéjében Montenegróból hazafele szart be,hazahúzták,de mondjuk ő szétszedte megcsinálta! Én meg a gatyám költeném rá!
Pontosan...
Na, ha már nálatok mindent gyártanak, kéne nekem egy jó maréknyi 6-os üvegtipli...
Itt? Mindenki....
Biztos így van, nem tudom vitatni, de én akkor is azt gondolom, hogy ha cserélek alkatrészt, akkor műszakilag egyenértékűt teszek bele, még ha nem is gyárit.
Tudom, nincs is azzal baj, max én nem így gondolkodom, de nem is kell mindenkinek egyformának lennie :)
Persze, értettem, nem is vettem magamra. Meg amúgy sem nekem volt címezve. Csak azért írtam hogy olyan felfogás is létezik, mint az enyém.
Ugyanaz a motorkód, ugyanaz a váltókód. Pl passat 1,9tdi, 98ig volt egytömegűvel, utána kettőstömegűvel. Mondjuk pd-ből nem volt egytömegű.
Ez nem neked szólt, a tiéd más dolog. Te nem gányoltál valaminek a nem odavalóval cserével, de végülis a megfelelő alkatrészt tetted be, max jóárasítva. Ha egy trabant önindítót hekkeltél volna bele, akkor szólna neked is a dolog.
Olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertya cseréket is magam csinálom, ilyen primitív feladatokért nem fizetek senkinek. Fékbetéthez sem kell túl nagy IQ szint. Szelephézaghoz már nem nyúlok.
Csak, hogy megnyugodj: http://www.urbanlegends.hu/200...
Nekem volt pénzem majomra, van pénzem banánra is, mégis szeretek józan ész keretein belül magam megcsinálni dolgokat. Így volt most az önindítócsere, gps csere, önindító relécsere is. Nálam iparos mégnem sok dolgozott és nem is fog.
Engem nem.Békénhagyom/nembaszogat státuszban vagyunk,szerintem kövessétek a példámat a nagyobb jó érdekében.

"vagyis ne akasszuk ki csabut."-mottóra.
De valszeg ott azért volt más változtatás is. Én hajlamosabb vagyok hinni a mérnököknek, akik elég sokat molyoltak a hajtásláncon, mielőtt gyártásba ment. Ha eegy cuccba az kell, akkor az ócsósítás sztem gányolás.
Na majd a Tasi jól elküld mindenkt a picsába ha meglátja hogy miket írtatok róla
Azért a Valeo nem egy sufnituning márka! Van a vw-nek olyan motorja ami egy darabig hagyományossal aztán ugyanazon a platformon már kettőstömegűvel volt szerelve.
De ettől tök függetlenül, amire hivatkozol mint saját tapasztalat, az egy közismert urban legend. Szánalmas.
Külön imádom, hogy te mindig hivatkozol itt mindenféle haverokra, meg a tök tudja kikre, de saját tapasztalatra nemigen. Te nézed le az automata váltókat, meg akik szeretik? Te, aki a banditot burgmanra akartad cserélni???
Maxxy, te együgyű. Én nem mondtam hogy nincs olyan. Csak annyit, hogy nyilván nem véletlen hogy más gyártó nem tart ilyet. És épeszű ember nem teszi be a kocsijába. Ismered a mondást a majom-banán relációról? Milyen szánalmas már, aki csapat a faluban az audival, aztán meg a sufniban szögeli, ha megkotlik.
Hmm.. Hogy rövid legyek.. Lófaszt.
én sem. És ezt a hangok is megmondták a fejemben

En nem.
Ja és gyártanak ugye kettős tömegű lendkereket is. Sőt még csillapított szíjtárcsa is van, bezony ám.