Mindennek ára van. Nem titok az, hogy az automata költségesebb, ha baj van, vele, na de hát a kényelem... A másik: ha újan vesz az ember automatát, akkor egy hevenyészett, átlagolt becslés szerint 2-300000 km-t elmegy. Egy átlagos embernek az 20 év. De durván lealkudom magammal. Legyen 10 év. 10 évente egy 500 ezres javítás miatt szerintem nem kell sírni. Ha pedig használtat veszünk, és mondjuk egy-két éven belül fel kell újítani, akkor meg gondoljunk arra, hogy elment 5 kiló, de ez töredéke annak, mint amennyit az újon bukunk értékvesztés gyanánt. Lényeg a pozitív gondolkodás. Mindig annak kell örülni, ami van (avagy úgy akartuk, ahogy lett )
A másik meg, ha üzemszerűen, gyárilag kettőstömegűvel működik, akkor értelmes lény nem vesz meg ilyen kiváltószettet, mert az olcsóbb, sőt jobb a motornak, de tuti kevesebbet is eszik és jobbat gyorsul. ....
Én láttam azt a képet, de kurvára nem volt igaz. A mellé posztolt duma tényleg ez volt, csak aztán a kölcsönzős, akire hivatkoztak cáfolta az egészet. Egyébként meg attól hogy egyesben tolod, attól nem gyullad ki. Előbb áll be a motor és ránézésre semmi sem fog látszani rajta, az a járgány meg leginkább kiégett. Gondolkozz, mielőtt beveszel hülye rémhíreket
A világ legnagyobb sztorija jutott eszembe erről! Pár éve jött pestre repülővel egy jenki nyanya,és mindjárt bérelt egy Subarut a reptér közelében,hogy Pécsre jusson! Nos a jenki nyanya behuppant a Subaruba és egyes fokozatban letolta a verdát Pécsig! Láttam a fényképeket a motortérről Pécsre érkezvén! Ne tudjátok hogy nézett ki!
A 110lovas passatban 400ezer km utan is jo a kettostomegu. A sharanban a lukot a chip+női sofor eleg jol megnyirta 40ezer alatt