Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te is hamarosan Hycomattal fogsz járni teeeeeeeeeeeee. Ebben a korban már jönnek a bajok! :D
gyorgy74!

Miért ragaszkodsz az automatához? Fáj a bal lábad? Vagy jenki autókhoz szoktál?
A döglött lovat hiába rugdalod, az nem fog mozdulni. De Neked ezt mindenkinél jobban kéne tudnod :D
Nem tűnik valami jó kontaktusnak. A belső forgó tárcsa érintkezője feltételezésem szerint újan lencse alakú lehetett, itt síkra kopott a teteje.
Nekem volt kettes puntóm (hlx), hajtottam egyest, aztán meg fiat lineát (grande puntó, lépcsős háttal) soha egyiknek sem volt semmi baja, a kategóriájukban szerintem tökéletesen jó autók. Persze biztos bele lehet futni valami szopóba, de ez minden autónál valós lehetőség)
Kész a motor. Minden fasza. Önindít, üresjelzés is van. Most szedem szét a régi gps-t hogy miazannyakínnya miatt nem mutatott. Szétkapva publikálom.
Egy 1.9 PDTI-vel nem is lehet összemérni. Talán a 650-es és az 1250-es különbségét lehet érezni de én elvagyok egyenlőre vele. Ez az autó ha 1.9-es lenne ugyanezzel a felszereltséggel automatával lenne vagy 8 milla. Ha a konkurenciát nézi az ember akkor látni, ha automatát akarsz belőle 7-alatt nincs. Én 3 szempontot vettem figyelembe...Ki és beszállás... vagy fel és leszállás, ülésfűtés, tempomat, és a leglényegesebb, hogy automata legyen.
A,amit hall az ember az az elbeszélő tűrőképességének a szűrője,és általában mire odaér hogy neked elmondja szálkából erdő lesz.
B,a Puntóból is van már vagy 5 széria tizenféel motorvaria.
A II-es széria 1,2 16v verzió egy nagyon hálás kicseszett jól sikerült gyösz lett.Negatívum hogy 170-180-nál lekapcsolt a légkondi mert az a power is kellett neki amit elvett a hideg levegő ígéretéért.
A másik hogy ha igen sokat tiporják hengerfej tömítés átég.
De mivel mamák használják nem olyanok mint én relatíve ritka,és itt jön a harmadik a city szervó,ha bekapcsolva hagggyák mert könnyű tekeni kinyuvad.
Mama használat.Nálam a szervónak 170e Km alat semmi baja nem volt de hengerfejet síkoltatnom kellett kétszer.
Viszont vilalnyablak,villanytükör,légkondi,és ment mint a villám.
Kedves K.István! Tudnál adni légyszi egy elérhetőséget? Megbuktam műszakin (Ausztriában) és lenne 1-2 kérdésem a problémával kapcsolatban, ha nem zavarlak.
Köszi!
Ott jobb felől szokott lenni egy kar, amit úgy hívnak hogy sebességváltó. Az sokat tud segíteni enyhe emelkedőkön is!
Nincs ezen mit csodálkozni, egy ilyen 1.4-16 benzin kizárólag arra jó, hogy sík úton vagy enyhe emelkedőn tartsd vele a sebességkorátozás+10%-ot. Ha Mint egy 250-es motor, kb annyit ér. Félreértés ne essék, nekem kizárólag ilyen autóim voltak, nem fikázásból mondom.
Vezettem sok éve egy 1,3 Datsun Cherryt. Akkor sacc 30-35 éves kocsi volt. Tenyérnyi lyukak voltak rajta a korróziótól sok helyen. Bent sötétkék rücskös műanyag volt minden. Ami fogantyú, gomb, tekerő, kapcsoló volt, az és a környéke tökéletesen simára, fényesre kopott a használattól. Annyi kilométer volt benne hogy valami borzalom. Egy kis kék füstön kívül minden gyári volt benne, semmi hiba, még egy kapcsoló hiba sem volt. Az olaszokról régen mást se lehetett hallani, hol ez, hol az szart be. Nem nagy gondok, csak apró szarságok amik egy idő után nagyon az ember agyára tud menni. Barátom akinek a 164-es Alfája volt, szó szerint ezt mondta: Többet az életben nem lesz olasz autóm!
Elhiszem hogy összekapták magukat minőség terén, de nekem akkor se szimpi. Egyzer vezettem egy Puntót. Borzalom szar autó.
gyorgy74!

Erősen agyaltam én is egy ilyen Vitarán! Aztán idén nyáron lakókocsit húzva mentünk le horvátba egy baráti házaspárral. Én a Seat Altea 1.9 PDTDI-vel húztam a 14 mázsát,a cimbora meg az 1.6 benzinessel a kb.10 mázsás lakót. Nos a Vitara egyszerűen nem tudott utánam jönni 90-el! Emelkedőn meg úgy elmaradt mint a borravaló! Tudom ezen nem kell csodálkozni,mert nem lehet összehasonlítani egy nyomatékos dieselt egy vérszegény 156nm-es motorral! Aztán kipróbáltam lent horvátban 4 személyel a hegyekben a verdát. Sajnos ott is kijött a vérszegénység rajta! Viszont sok olyan dolog van rajta ami tettszett! A motorja gyönyörű csendes hangon ciripelt,szép a belseje,és szerintem a külalakja is rendben van! A fogyasztása két személyel szintén jó ahogy a haver mondta! Nekem a lakókocsi miatt ha lenne benne egy 1.9-es diesel JTD vagy TDI motor akkor nem is sokat gondolkodnék rajta!
Csabu! Én viszont csak jót tudok mondani az eddigi olasz verdákról amik a családban voltak! Hol is kezdjem....apámnak volt egy kis 850-es fityója anno,aztán én vettem a 80-as évek végén egy Regatat 1.7 dieselt. Abba belenyomtam kb.80e km-t úgy hogy csak olajcsere volt semmi más! Aztán vettem egy 1.2-es Fiat Bravát 80LE amit imádtam szó szerint! Az égadta világon semmi bajom nem volt vele! Aztán vettünk azasszonynak egy kis 1.3-as diesel Puntyót az is tette a dolgát gond nélkül! Azt beszámíttattuk egy Grande Puntyó 1.3-as multijetbe,ami gyönyörű állapotban volt,mivel egy idősebb úriember volt az első tulaja,és mai napig hibátlanul teszi a dolgát,bocs hazudok mert most cseréltünk rajta kinyomó csapágyat,de az minden autón előjöhet! Aztán a fiamnak vettem egy kis 1.2-es Puntó II-est,kerek 4 kilóért 165e km-rel amivel egy éve jár a szomszéd faluba dolgozni! Hibátlan szép kis autó! No ennyit erről....
Taschner!

Mint köztudott nem vagyunk cimborák,és soha nem is leszünk azok! Nekem már rögtön az elején nagyon ellenszemves voltál a flegma arrogáns hozzászólásaiddal! Szokták mondani amolyan tenyérbe mászó arcod van! Nem vonom kétségbe műszaki hozzáértésedet,biztos sok olyan dolog van amiben jó vagy! Az viszont biztos hogy soha nem adnám a motoromat a kezeid közé,mert van profi szerelőm,hál Istennek!
Viszont mint ember Te beteg vagy haver! Itt főleg agyi téren értem a dolgot! Szerintem meg kellene magad nézetni valami agyturkásszal! És ezt most nem rossz indulatból mondom!
simán kicsavarod
Nem hinném... bár járok kocsmába! ;)
Nem hiszem.... ;)
Köszi. Ez hasznos infó. Pécsiek is csak csodálkoztak. Ezekszerint kifogtam egy egyedi aranyhalat. Mindegy, ugyanolyan gyári van benne, cseréltem a relét is, remélem zöld lámpám is lesz. Tehát abszolút gyári állapot van ismét. Holnap reggel folytatom.
Visszahívás keretében kicserélték ma a feszültségszabályzót, egyszer már cserélték 2010-ben, Lellére vittem a full-gasba. Rákérdeztem, de ők még nem találkoztak önindító problémával Banditnál.
Sziasztok, ha valami hasonló motor slidert szeretnék felszerelni, szét kell szednem a fél motort hozzá, vagy csak simán kicsavarom a két oldalsó csavart a blokkon?

http://i.ebayimg.com/images/g/...
Te a kocsmás Oldy vagy?
Komoly vita folyik itt kérem! De szerintem egy a lényeg a többi csak mellébeszélés...
Jajj szegeny mamik.......nem tehetnek rola.
Jajj szegeny mamik.......nem tehetnek rola.